Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter her og er skikkelig såret. For 2 uker siden, så inviterte jeg de på vårrull fest og det var en suksess.

Men denne helgen fant jeg ut at de hadde gått på byen uten å si noe til meg og be meg med, de har moret seg mens jeg har sittet hjemme.

Er skuffet og lei , kunne tenkt meg å gå en tur ut og ha det gøy med venninnene mine!

Endret av Anciol
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er desverre også venninner. Akkurat som de kan være de beste vennene i verden, kan de også være stikk motsatt. Eller enda verre: når "venninner" bestemmer seg for å rotte seg sammen og fryse en annen venninne ut. De er effektive som bare det og en kommer ikke inn igjen. Det er selvopplevd. :(

Anonym poster: 4dced27d2bb12eeb64580b72e885e5bf

• Liker 5
Skrevet

Så ja jeg vet ikke om jeg har lyst til å be de igjen en annen gang

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Kanskje finne ut grunnen til at de ikke ba deg med?

Anonym poster: 4dced27d2bb12eeb64580b72e885e5bf

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Så ja jeg vet ikke om jeg har lyst til å be de igjen en annen gang

Én enkelt gang kan være en ærlig feil (de trodde du var opptatt eller noe), men fortsatt ikke noe morro.

AnonymBruker
Skrevet

Lat som du ikke vet om det om spør noen av de på tomandshånd eller på sms hva de gjorde forrige helg eller når det var. Smil og lat som ingenting når du spør, forteller de ikke at de var ute på byen så er jo det bevis på at de med vilje ikke inviterte deg med ut. Og da kan du jo nevne at du vet at de var på byen og spør hvorfor de lyver om det og ikke tok deg med.

Anonym poster: c855f9de41f7dfdb8b6a421ccd24236f

AnonymBruker
Skrevet

Det trenger vel ikke være noe bevisst utfrysing at noen venninner bestemmer seg for å dra på byen uten å ringe rundt til alle andre venninner? Noen ganger drar man ut noen få sammen, andre ganger er man flere. Noen ganger planlegger man, andre ganger er det spontant. Forventer dere alle å bli invitert med alle steder venninnene deres er, hver gang?

Anonym poster: 3639d6d6406f448759a759a0301c1db3

• Liker 4
Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis i forhold og de er single? Eller drikker du mindre enn dem, kanskje? Det var en periode venninnene mine aldri spurte om jeg ville være med ut, de antok bare at siden jeg ikke drakk alkohol så ville jeg ikke være med. Men etter at jeg tok det opp med dem ordnet det seg :)

• Liker 2
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Dere er da vel ikke sydd sammen i hofta. Gjør dere aldri noen ting på egenhånd?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vårrull fest? Er det et nytt konsept?

Anonym poster: 31cfe2554854c2dfd53114bfc6b7faa5

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Er jo ikke sikkert at det var med meninga. Har selv hatt vors uten å invitere ei venninne. Jeg regnte med de andre hadde snakket med henne og de regnte med at jeg hadde snakket med henne. Så det var ikke med meninga at ho ikke ble med. Det var rett og slett en glipp bare.

Skrevet (endret)

Vi er alle gift og har barn. Og vi har hengt sammen som erteris siden vi var små, og vi har alltid funnet på ting sammen, derfor ble jeg lei meg fordi dette tredje gang de sårer meg;( men skal snakke med en av de på mandag og spørre om de har hatt en fin helg!

Vårrullfest er en fest der jeg serverte våruller mens vi danset og pratet lystig!

Endret av Anciol
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Nå har en sagt unnskyld til meg og påstår at de ikke mente å glemme meg!

Jeg drikker svært lite kanskje 1 eller to drinker når jeg er på byen, eller kanskje bare en kald øl!

Endret av Anciol
  • Liker 1
Skrevet

Godt du fikk pratet med en av de, og fikk unnskyldning. Beste er å være ærlig og si ting rett ut i stedet for å drive med spill. Jeg har selv glemt å spørre noen av mine venninner, da jeg mange ganger automatisk kan tenke de er opptatt.

• Liker 2
Skrevet

Sånt kan skje. Bra at hun ene sa unnskyld. Men ikke gjør ting verre. Om du slutter å invitere dem på ting og de evt blir sure av det, så blir det bare verre. Fortsett å vær venninne. Plutselig er du selv på en fest der dere ikke tenkte på å invitere en venninne... Det er kun verst når man opplever det selv.

• Liker 1
Skrevet

Nå har en sagt unnskyld til meg og påstår at de ikke mente å glemme meg!

Jeg drikker svært lite kanskje 1 eller to drinker når jeg er på byen, eller kanskje bare en kald øl!

Er det noen som drikker varm øl?
Gjest LadySizz
Skrevet

Selv om man har vært venner så og så lenge er det vel ingenting som tilsier at man MÅ gjøre alt sammen? Skjønner det kan stikke litt,men dere gjør vel ting for dere selv håper jeg til tider?

Skrevet (endret)

Ta slike ting opp så raskt som mulig. Det er ikke alltid å ta så på vei for.

Husker jeg glemte ei venninde også, det var trist. Var sikker på hun var bedt. Hun nevnte det og jeg trodde jeg skulle dæva, jeg beklaget SÅÅÅÅ mye selv om jeg ikke var vertinne og hadde sånn sett ikke ansvaret.

Om jeg bevisst ikke ber noen, så kan de spørre meg, og det er ofte en veldig god grunn. Jeg liker ikke drama, og med en gang jeg ser tendenser så får de ikke komme hjem til meg. Da har de ikke gjort seg fortjent på en måte...

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Selv om man har vært venner så og så lenge er det vel ingenting som tilsier at man MÅ gjøre alt sammen? Skjønner det kan stikke litt,men dere gjør vel ting for dere selv håper jeg til tider?

Jada vi gjør ting hver for oss, men her var alle de andre samlet , og det gjorde meg trist, merket tårene i øynene når de la ut bilder på FB og skrøt hvor gøyt de hadde hatt det .

Gjest PorcelainDoll
Skrevet

Skjønner at det er leit TS, bra at hun ene unnskyldte seg da. Enig i at jeg ikke ville vist at jeg var lei meg for det mer, men kanskje du kan foreslå at dere drar ut sammen en gang? Om de tror du er av typen som ikke drikker så mye/ikke trives på byen, kan det jo være at initiativ gjør at de merker at dette er noe du trives med og prioriterer. Tror også kanskje jeg hadde sagt, sånn tilfeldig at, jeg gjerne ville gjort dette igjen etter byturen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...