Tibbie Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Jeg er kanskje barnslig, men syns slike ting er ganske ok underholdning når man ikke har bedre ting å gjøre Kopier teksten og fyll inn dine egne svar i kommentarfeltet! ANTALL Søsken? 3 Piercinger? Kun i ørene Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Er litt glad i Mikkel og Tajana Hva vil du gjøre når du er gammel? Destress, reise litt eller kanskje skrive en bok om jeg har hatt et interessant liv? Drømmejobb? Suksessfull photojournalist i politikkens verden, kanskje? FAVORITT Mat - Pizza Sport - Dans Dyr - Aper Is - Kroneis Låt akkurat nå - Matias Tellez - Convicted, Mikhael Paskalev - I Spy og/eller Moddi - Rubbles Nummer - 4 Tyggegummi - En frisk en? Ukedag - Fredag Årstid - Høst Farge - Burgunderrød HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja. Min første kjærlighet gikk til Jesse McCartney Rømt hjemmefra? Pakket klistremerkekofferten i sinne en del ganger, men aldri vært borte lenger enn en dag Skulka? Absolutt Sovet ute? Er man både nordmann og nord-norsk, er ikke det til å unngå Grått på skolen? Sikkert på barneskolen, men tror jeg ellers er flink til å holde igjen Spydd på skolen? Nei Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? I mine yngre dager fikk jeg et par runde Ozzy-solbriller med rosa glass. Jeg løy og fikk alle til å tro jeg hadde begynt med briller. De var superharry. Det er noe jeg ler litt av i dag Sett en død person? Nei Brukt dop? Brukt? Nei. Prøvd? Ja. Spist sushi? Nei THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Pepsi Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - Veggis Tv/film - TV PS2/X-box - PS2 Adidas/nike - Adidas (uten å egentlig ha noen preferanse) Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Ja Krysse øynene? Nei Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Romkameraten Du chatta med på Facebook? Min nabo/en god venn Du klemte? En jeg jobber med. Du kjefta på? En jeg studerer med. SIST DU Lo - En times tid siden med mine venninner Gråt - Noen måneder siden, da bestefar fikk slag og ble "grønnsak" Filmen du så? Valentine's Day. Helt ok. Tygga tyggis? Et par timer siden. Lol. Sang en sang? I morges. "I spy with my little eye..." = DILLA! HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Har ikke vindu. Darn studentleiligheter! Hører du på musikk nå? Winhill/Losehill - Retreat Hva har du på deg? Plysj shorts og T-skjorte : ) HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja, men kun fordi det er et skjellsord, ikke fordi jeg har "horeegenskapene". Viktig! Jugd om aldern din? Det har hendt, ja. Men jeg er altså 21 Lagd krangel uten grunn? Fjortis- og hate-lillebror-årene! HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Nei Shoppa? - Ja Trent? - Ja Solet deg? Liker å ha litt farge!
Gjest Hanzo Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 ANTALL Søsken? 2 Piercinger? Nei Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Ingen barn, takk. Hva vil du gjøre når du er gammel? Dasse rundt og klage på ungdommen. Drømmejobb? Ingen. FAVORITT Mat - Pasta Sport - Ingen Dyr - Hund Is - Lakris is Låt akkurat nå - Ingen Nummer - Ingen Tyggegummi - Ingen Ukedag - Ingen Årstid - Vår Farge - Ingen HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja Rømt hjemmefra? Nei Skulka? Sikkert Sovet ute? Jada Grått på skolen? Sikkert Spydd på skolen? Nei Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Har jeg sikkert. Sett en død person? Opptil flere. Brukt dop? Tja. Spist sushi? Ja. Aldri igjen. THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Pepsi Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Sex Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Blåbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt Tv/film - Film PS2/X-box - Xbox Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Kinesisk"t" Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - VH1 Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Nei Krysse øynene? Ja Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Kona Du chatta med på Facebook? Søster Du klemte? Kona Du kjefta på? Kona SIST DU Lo - Ett par dager Gråt - Ett par år Filmen du så? Dredd Tygga tyggis? Når jeg var en liten guttepjokk på 80 tallet. Sang en sang? -||- HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Leiligheter. Hører du på musikk nå? Nei Hva har du på deg? Dongeri og t-skjorte. HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Tja, mannehore? Jugd om aldern din? Nei Lagd krangel uten grunn? Nei HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Ja Shoppa? - Nei Trent? - Ja Solet deg? Aldri
Jolene Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 (endret) ANTALL Søsken? 1 Piercinger? 6 + 6 vanlige hull i ørene Tattos? 3 FRAMTIDEN Navn på barn? - Hva vil du gjøre når du er gammel? Kose meg Drømmejobb? Kontorstilling innenfor min utdannelse FAVORITT Mat - Sushi og finnbiff Sport - Formel 1 Dyr - Sauer Is - Sjokolade Låt akkurat nå - Nothing else matters, coverversjon av Doro Nummer - Aner ikke Tyggegummi - Extra eucalyptus Ukedag - Fredag Årstid - Vinter Farge - Kongeblå HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja. Rømt hjemmefra? Nei Skulka? Nei Sovet ute? Klart, Speider'n og Forsvaret Grått på skolen? Ja Spydd på skolen? Ja Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Har jeg sikkert Sett en død person? Ja Brukt dop? Nei Spist sushi? JA! Elsker det! THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Cola Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kan ikke velge, begge deler har sine positive og negative sider. Sjokolade/vanilje is - Sjokolade Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - Ja takk begge deler Tv/film - Film PS2/X-box - Har ikke sånt. Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Kinesisk Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Ja Krysse øynene? Nei Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Samboer Du chatta med på Facebook? Mamma Du klemte? Samboer Du kjefta på? Samboer SIST DU Lo - I dag Gråt - I går Filmen du så? Moonshiners Tygga tyggis? Et par timer siden Sang en sang? Set fire to the rain HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Andre hus Hører du på musikk nå? Doro Hva har du på deg? Joggebukse, genser, hettejakke og ullsokker HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja Jugd om aldern din? Ja Lagd krangel uten grunn? Nei HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Ja Shoppa? - Nei Trent? - Ja Solet deg? Nei, får ikke farge og trives med å være hvit Endret 9. mars 2013 av Gitte89
Wonders Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Ts, tusen takk for at du laget denne tråen. Det må ha vært tidskrevende. ANTALL Søsken? 3 - en er død Piercinger? Kun i ørene fra en alder av 4 år. Tattos? Nei takk FRAMTIDEN Navn på barn?nei takk jeg står over Hva vil du gjøre når du er gammel? Reise Drømmejobb? Saksbehandler i en samfunnsnyttig posisjon FAVORITT Mat - Kjøttkaker med alt tilbehør Sport - Ingen Dyr - Ingen Is - Pistasj Låt akkurat nå - Nummer - 1487 Tyggegummi - En frisk en? Ukedag - Lørdag Årstid - Vår Farge - Hvit HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja. Min første kjærlighet gikk til Jesse McCartney Rømt hjemmefra? nei Skulka?nei Sovet ute? æsj nei Grått på skolen? Ja når min bestefar gikk bort Spydd på skolen? Nei Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Solt meg i høyfjellssol og ble forbrent og blind i noen dager... Sett en død person? Ja og stellt dem. Jobbet på sykehus noen år. Brukt dop? Brukt? Nei. Prøvd? Nei. Spist sushi? Nei THIS OR THAT Cider/øl - Cider Pepsi/cola - Samma Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Blåbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt Tv/film - TV PS2/X-box - PS2 Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Ja Krysse øynene? Ja Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Lena Du chatta med på Facebook? chatter aldri der Du klemte? Min samboer. Du kjefta på? Min samboer SIST DU Lo - 10 minutter siden av en tattis Gråt - Forje uke, et familiemedlem er gått bort. Filmen du så? Life og Phi Tygga tyggis?Noen uker siden Sang en sang? To where you are, Josh Groban HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Parkeringsplass Hører du på musikk nå? nei Hva har du på deg? Jeans og pen sort topp fra Coast HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja fordi jeg ikke vil danse med noen eller ta i mot noe fra noen jeg ikke kjenner på by'n Jugd om aldern din? Nei, men ikke blitt trodd å må vise leg hos Vinmonopolet. Jeg er snart 33 år hihihi Lagd krangel uten grunn? Sikkert når jeg var 14... HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Nei Shoppa? - Ja Trent? - Ja Solet deg? Var på ferie i Sharm el Sheikh så ....mmmm jaaa Endret 22. mars 2013 av Wonders 1
Krysopras Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 ANTALL Søsken? 0 Piercinger? Bare i øra Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Vincent og Sabrina Hva vil du gjøre når du er gammel? Engasjere meg i noe veldedighetsarbeid, kanskje Drømmejobb? Kabinpersonell FAVORITT Mat - Biryani og pasta Sport - Å bedrive: Biljard (?) Å se på: Kunstløp Dyr - Katt Is - Diplom Royal Trippel Låt akkurat nå - Allah Duhai He Nummer - 16 Tyggegummi - Extra i sølvpakning Ukedag - Fredag Årstid - Sommer Farge - Lilla HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja Rømt hjemmefra? Nei Skulka? Ja Sovet ute? Ja, i telt Grått på skolen? Ja, mange ganger når jeg ikke klarte oppgavene Spydd på skolen? Ja, fikk omgangssyke og spøy i søppelbøtta i klasserommet. Læreren blei litt irritert. Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Ja Sett en død person? Ja, i Bestemors begravelse Brukt dop? Prøvd Spist sushi? Nei, men må prøve snart THIS OR THAT Cider/øl - Cider Pepsi/cola - Cola Mc donalds/burger king - McDonald's Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Klarer ikke å bestemme meg Jordbær/Blåbær - I sin naturlige form: Jordbær. I behandla form/ som ingrediens: Blåbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt Tv/film - TV PS2/X-box - Inget forhold til noen av dem Adidas/nike - Inget forhold til noen av dem. Hatt ett plagg av hver Kinesiskt/mexikansk - Meksikansk Kaker/Pai - Kaker Mtv/vh1 - Den av de som har mest populærmusikkvideoer og minst mulig annet rølp Blind/Døv - Døv KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Ja Krysse øynene? Ja Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Mamma Du chatta med på Facebook? Min onkel Du klemte? Bestevenninna mi Du kjefta på? Min kjæreste SIST DU Lo - Istad Gråt - Noen uker sida - Kjæresten min lagde trøbbel i fylla Filmen du så? Et par uker sida - Race Tygga tyggis? Noen uker sida - Extra Sang en sang? I går - Husker ikke hvilke HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Nabohuset og en ripsbusk Hører du på musikk nå? Nei Hva har du på deg? Tights og T-skjorte HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja, av typen min i fylla Jugd om aldern din? Nei Lagd krangel uten grunn? Nei HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Nei Røyka? - Ja, én sigarett Shoppa? - Ja Trent? - Nei Solet deg? Nei
Rosewood Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 ANTALL Søsken? 2 Piercinger? I øreflippene, har tatt to på hver side, men de to øverste er nok grodd igjen litt, bruker dem ikke så ofte Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Liker veldig godt navna Lukas og isabell Hva vil du gjøre når du er gammel? Ha feriehus nede i varmere strøk og bo der i vintertida Drømmejobb? Vet ikke.. noe innen hudpleie/spa ivertfall FAVORITT Mat - pannekaker. elsker pannekaker! og biff, og det meste som inneholder kylling. er også veldig glad i asiatisk, spess thai og kinesisk.. mmm mat Sport - blærh, liker ikke sport Dyr - Hund Is - Kroneis Låt akkurat nå - Haha jeg vet faktisk ikke.. Nummer - 3 Tyggegummi - Extra ice :D den er så utrolig frisk og digg Ukedag - lørdag Årstid - sommer!! ikke tvil der en gang Farge - champagnerosa og lilla HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? ja, og er fremdeles forelska i min kjæreste Rømt hjemmefra? Hahha, hadde jeg vel aldri turt Skulka? Hah! om jeg har. Sovet ute? Ja, men sliter skikkelig med å sove ute! liker det ikke.. Grått på skolen? Hmm kanskje på barneskolen Spydd på skolen? Heldigvis ikke Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Har gjort masse dumt ja, det meste i fylla.. men det trenger ikke å dokumenteres Sett en død person? Ja Brukt dop? Aldri Spist sushi? Ja THIS OR THAT Cider/øl - Uff, helst ingen av delene.. kanskje øl etter jeg har drukket en del før Pepsi/cola - cola any day! Mc donalds/burger king - Mc'ern. Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje.. men helst kombinasjon av de to, det er digg Jordbær/Blåbær - Jordbær.. men er veldig veldig glad i blåbær og Kjøtt/veggis? - KJØTT KJØTT KJØTT. kan ikke leve uten BIFF og kylling. kunne aldri vært veggis Tv/film - Film PS2/X-box - bryr meg fint lite, men ps2 hvis jeg må Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Kinesisk Kaker/Pai - Kakeee <3 Mtv/vh1 - vh1, der er det jo faktisk musikk. mtv burde vurdere å bytte til rtv, som i reality tv. det er jo bare det som er der.. Blind/Døv - Døv KAN DU Gå ned i spagaten? Niks Skrive med begge hendene? Ja. kan jeg skrive fint med begge? nei. er venstrehendt Krysse øynene? Som i skjegle? sjegle.. vet ikke hvordan man skriver det.. men isåfall nei Nå nesa med tunga? Har dritkort tunge, ikke i nærheten en gang HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Kjæresten Du chatta med på Facebook? mammen Du klemte? kjæresten Du kjefta på? øh.. blir vel kjæresten det og? SIST DU Lo - ikke så lenge siden, så noe morsomt på tv Gråt - hmm.. husker faktisk ikke Filmen du så? Due date Tygga tyggis? En stund siden nå, en måned kanskje.. spiser ikke tyggis så ofte lenger Sang en sang? ca en time siden. hørte på radioen på spotify HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? man ser en lekepark, en kirke, en skole, og random bygninger Hører du på musikk nå? nei Hva har du på deg? mintgrønn pysjamas bukse med aper på, grå ullgenser, og grå ullsokker. chill! HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja, fra ei venninne, da jeg ironisk nok var jomfru mens hu hadde pult ca 20 stk på den tiden. merkelige greier Jugd om aldern din? Haha, har hendt det, f.eks da jeg prøvde å snike meg inn på utesteder, kjøper røyk til ei venninne.. funka aldri fordi jeg er ung for alderen Lagd krangel uten grunn? hmm har et par anfall når jeg har mens, jeg kan bli litt dramaqueen.. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - ja, men begynner å bli noen uker nå Røyka? - nei Shoppa? - shoppa og shoppa.. nei jeg har vel egentlig ikke det Trent? - Ja, senest i dag Solet deg? Ja, det er så deilig drømme meg vekk til syden og få frisk farge. mmm
*Pixie* Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 (endret) ANTALL Søsken? 1 Piercinger? 1 Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Usikker, må være fint og høres likt ut på norsk og engelsk! Hva vil du gjøre når du er gammel? Flytte til varmere strøk Drømmejobb? Hadde vært ganske gøy å jobbe for EA Digital Illusions CE (DICE) FAVORITT Mat - Pizza eller sushi Sport - Håndball kanskje, om jeg må velge noe Dyr - Pingvin Is - Peanut Butter Cup, YUM! Låt akkurat nå - Mumford & Sons - I will wait Nummer - 4 Tyggegummi - Spearmint Ukedag - Lørdag Årstid - Vår eller sommer Farge - Blå HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja. Rømt hjemmefra? Opptil flere ganger. Var ikke noe gøy så fort ingen ga meg oppmerksomhet lenger, så varte somregel under en time. Skulka? Ja Sovet ute? Ja Grått på skolen? Ja, en gang i 2. klasse ihvertfall Spydd på skolen? Ja, på en annen gutt i klassen, og utover pulten min. Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Ja, veldig mye. Sett en død person? Ja Brukt dop? Nei Spist sushi? Ja, litt i overkant kanskje. Neida. Kan vel ikke bli for mye sushi? THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Cola (Diet i USA), Pepsi Max i Norge Mc donalds/burger king - Ingen av delene? Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt Tv/film - TV PS2/X-box - X-box Adidas/nike - Nike? Er det jeg har hatt i de tre siste parene med løpesko ihvertfall. Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk - men gjerne begge deler Kaker/Pai - Ikke så glad i kake, tror kanskje jeg heller ville hatt pai, selvom jeg egentlig vil si nei takk til begge. Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei, det kunne blitt skandaløst. Skrive med begge hendene? Nei Krysse øynene? Ja Nå nesa med tunga? Ja, og vel så det. HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Samboeren Du chatta med på Facebook? Mamma Du klemte? Samboeren Du kjefta på? Katten min SIST DU Lo - Noen minutter siden Gråt - Noen uker siden Filmen du så? As good as it gets Tygga tyggis? Tidligere idag Sang en sang? Akkurat nå, en forferdelig teit country sang HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Et gigantisk amerikansk flagg som vaier i vinden, trær, og en vei. Hører du på musikk nå? Alice in Chains - Nutshell. Hva har du på deg? Tights og singlet HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ikke så vidt jeg vet/kan huske Jugd om aldern din? Ja Lagd krangel uten grunn? Hater krangling, så nei. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Nei Shoppa? - Ja Trent? - Ja Solet deg? Nope! Endret 22. mars 2013 av PixieSky
skruf Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 ANTALL Søsken? 6 (hele og halve) Piercinger? Kun i ørene Tattos? ja FRAMTIDEN Navn på barn? Har to jenter; får jeg ei jente til har jeg lyst til å kalle henne Agnes Hva vil du gjøre når du er gammel? Reise. Sette meg på et tog som går verden rundt! Drømmejobb? Den jeg har nå. FAVORITT Mat - Bacalao Sport - Jogge Dyr - Hund Is - Tåler ikke is Låt akkurat nå - Vreesjwik; sommarkort Nummer - 6 Tyggegummi - nikotintyggis Ukedag - torsdag Årstid - vår Farge - Blå HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja. Rømt hjemmefra? Ja. På ski. I en alder av 8. Holdt på å dø før jeg var kommet frem..... Skulka? Absolutt Sovet ute? Ja. Både frivillig og ufrivillig. Grått på skolen? Nei. Spydd på skolen? Nei Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Ja. Sett en død person? Ja; har t.o.m stelt en død person, og holdt flere i handa i dødsøyeblikket. Brukt dop? Nei. Spist sushi? Ja. Tror nesten jeg kastet opp. THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Pepsi Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Blåbær Kjøtt/veggis? - kjøtt Tv/film - film PS2/X-box - ingen Adidas/nike - ingen Kinesiskt/mexikansk - kinesisk Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? ja Skrive med begge hendene? nei Krysse øynene? ja Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? mannen min Du chatta med på Facebook? eksen min Du klemte? venninna mi Du kjefta på? tenåringsjenta mi SIST DU Lo - time siden Gråt - husker ikke Filmen du så? American Psyko, ganske bra Tygga tyggis? nuh Sang en sang? aner ikke.. HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Trær Hører du på musikk nå? Ozzy Hva har du på deg? Plysj shorts og T-skjorte : ) HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Nei Jugd om aldern din? nei Lagd krangel uten grunn? Fjortis- og hate-lillebror-årene! HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - nei Shoppa? - Ja Trent? - Ja Solet deg? nei0
Rainbow Skrevet 23. mars 2013 #9 Skrevet 23. mars 2013 ANTALL Søsken? 2 Piercinger? Kun i ørene, det var vondt nok! Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Vil ikke ha barn. Hva vil du gjøre når du er gammel? Være veldig sprek så jeg kan reise mye, ha et stort hus, mange hunder og være veldig fornøyd med det jeg har oppnådd og opplevd i livet. Drømmejobb? Vet ikke helt. Kanskje reiselivsjournalist eller noe med tv-produksjon (behind the scenes, ikke foran kamera). Syns det er utrolig interessant. FAVORITT Mat - Indisk - nesten alt av kyllingretter Sport - Sprangridning Dyr - Hunder, løver og hester Is - Kroneis og sånn med karamell inni Låt akkurat nå - Fun: "We are young" og Travis "Another guy" (HELT ny låt!) Nummer - 4 Tyggegummi - Extra mint Ukedag - Fredag og lørdag Årstid - SOMMER!! Farge - Lilla HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja, er det nå også! Rømt hjemmefra? Nei, var altfor pliktoppfyllende til denslags. Skulka? Noen få ganger på vgs for å se band og sånn. Og én uke til England for å se et, men da sa vi ifra på forhånd. Sovet ute? Ja, det har jeg. I Namibia, langt langt LANGT inni bushen. Og sammen med tamme geparder på et dyrereservat jeg jobba som frivillig på. Grått på skolen? Ja, utenfor rektors kontor en gang. Hun nekta meg og venninna mi å få se bandet vi elska da de skulle ha konsert samtidig som vi skulle på skoletur til England. Lærerne og foreldrene våre sa det var greit. Vi gjorde det likevel, med disses velsignelse. Spydd på skolen? Nei, ikke som jeg kan huske. Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Sikkert, men kommer ikke på hva. Oppdaterer om jeg gjør det! Sett en død person? Nei Brukt dop? Aldri. Spist sushi? Nei. Prøvde maki, men følte det var som å dra tang og tare ut av kjeften. THIS OR THAT Cider/øl - cider. men helst rusbrus Pepsi/cola - Cola Mc donalds/burger king - Ingen av dem, men om det blir tvang blir det Macer’n. Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Sjokolade Jordbær/Blåbær - Blåbær Kjøtt/veggis? - Spiser kjøtt, men har dårlig samvittighet hver gang. Tv/film - TV PS2/X-box - Ikke prøvd noen av delene. Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk Kaker/Pai - Kake!! Mtv/vh1 - VH1. Mtv har jo slutta med muskkk, omtrent. Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Nei Krysse øynene? Nei, ikke ordentlig. Men kan skjele litt. Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Kjæresten Du chatta med på Facebook? Bruker aldri chatten. Men skrev melding til en venninne. Du klemte? Kjæresten. Du kjefta på? Pappa SIST DU Lo - I kveld av noe på tv Gråt - Skikkelig i høst da hesten min var alvorlig syk. Filmen du så? Ser så utrolig sjelden film...husker rett og slett ikke. Tygga tyggis? Før i dag. Sang en sang? Før i dag det også. HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? En god del blokker, en t-banestasjon og en innsjø + en liten skog. Hører du på musikk nå? Nei. Trenger stillhet om kvelden. Hva har du på deg? Singlet og slæfebukse. HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja, det var yndlingsmobbeordet til guttene på ungdomsskolen. Jeg var sjenert og i følge dem kjempestygg, men også hore, visstnok. Jugd om aldern din? Ja, da jeg skulle leie video med 18-årsgrense da jeg var 15. Tror ikke han trodde på meg, men fikk da leid den likevel. Han spurte nemlig ikke om leg. Lagd krangel uten grunn? Nei, hater krangling. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Har tatt én rusbrus. Røyka? - Nei Shoppa? - Ja, fine klær! Trent? - Ja, veldig ofte! Solet deg? Det er Oslo, det er vinter, det er drikaldt. Så nei.
HedvigR Skrevet 23. mars 2013 #10 Skrevet 23. mars 2013 (endret) ANTALL Søsken? 2. Piercinger? Ikke i ørene engang. Tattos? Nei. FRAMTIDEN Navn på barn? Hauk hvis gutt, Viil hvis jente. Kan jo forandre seg. Hva vil du gjøre når du er gammel? Jobbe innen utdanning, gi ut bok. Drømmejobb? Lærer FAVORITT Mat - Sodd Sport - Fotball. Å se på. Dyr - Slanger, og egentlig alt som er søtt og hårete. Is - Sandwich Låt akkurat nå - Chameleon Circuit - Big Bang Two Nummer - 2 Tyggegummi - Ingen spesiell. Ukedag - Lørdag. Årstid - Sommer. Farge - Eplegrønn. HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja, så absolutt. Rømt hjemmefra? Åjada. Fikk med meg alle ungene i nabolaget og. Helt ned til lekeplassen rømte vi! Skulka? Jepp. Sovet ute? Jadda. Grått på skolen? Barneskolen. Spydd på skolen? Hmm.. tror ikke det. Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Ja herregud, masse. Så mye at jeg ikke kommer på noen enkeltepisoder akkurat nå. Sett en død person? Ja, alle besteforeldrene mine. Brukt dop? Nei, og heller aldri prøvd. Spist sushi? Har selvfølgelig smakt. THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Pepsi Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt. Tv/film - Film. PS2/X-box - PS2 Adidas/nike - Ingen mening. Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk Kaker/Pai - Kake . Mtv/vh1 - Ingen. Blind/Døv - Blind. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Nei. Krysse øynene? Nei Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Mamma Du chatta med på Facebook? Ei veldig god venninne. Du klemte? Mamma. Du kjefta på? Ei ufordragelig jente på konsert. SIST DU Lo - Da jeg så Graham Norton for ei lita stund sida. Gråt - Noen timer sida, da jeg så en trist Doctor Who-episode. Filmen du så? Fellowship of the Ring. Tygga tyggis? I morges. Sang en sang? Noen minutter sida. HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Hekk, og nabohuset. Hører du på musikk nå? Ja, Chameleon Circuit. Hva har du på deg? Pysjbukse og kosegenser. HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Mulig ene eksen brukte det ordet etter vi hadde slått opp. Han beklaga seg i etterkant. Jugd om aldern din? Nei. Lagd krangel uten grunn? Sikkert. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Nei Shoppa? - Ja Trent? - Ja Solet deg? Nei. Endret 23. mars 2013 av HedvigR
Gjest snoopy_93 Skrevet 23. mars 2013 #11 Skrevet 23. mars 2013 ANTALL Søsken? 1 Piercinger? navel, tragus og to øredobber i hvert øre Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Vet ikke. Hva vil du gjøre når du er gammel? Sove Drømmejobb? jordmor/sykepleier FAVORITT Mat - får i kål Sport - sofasliting Dyr - katter Is - ja. Låt akkurat nå - den derreeeee " roads untravled" av linkin park. "ive up your heart left broken. And let that mistake pass on Cause the love that you lost wasn't worth what it cost And in time you'll be glad it's gone." Nummer - 13 Tyggegummi - Extra med jordbærsmak eller menthol Ukedag - lørdag Årstid - sommer Farge - Blå HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja. Rømt hjemmefra? Nei, men jeg truet med det en gang - og dagen etter glemte jeg innetiden min og mamma klikka når jeg kom hjem. Så ble det husarrest i en uke, midt på sommeren. Skulka? JA. Gud, trivdes absolutt ikke når jeg gikk 2. vgs første gangen.. Sovet ute? Ja. Både i telt, campingvogn og uten telt og sovepose. (var så full at det sang etter og sovnet ute på plenen) Grått på skolen? Ja, når jeg ble mobbet og de kalte meg hore. Spydd på skolen? Ja. pepsi + paracet = dårlig match Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Klikka i vinkel fordi jeg hadde sminket meg selv som 4åring og mamma sa at "du kan ikke gå sånn" så da fikk plaststolen gjennomgå. Dumme pappa som stod der å filmen og gliste sammen med broren min. Sett en død person? Ja. Onkelen min og farmor. Brukt dop? Nei. Spist sushi? Ja, never again. THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - cola Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Vanilje Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - kjøtt Tv/film - TV PS2/X-box - PS2 Adidas/nike - ja. Kinesiskt/mexikansk - ja Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - vh1 Blind/Døv - blind KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Ja Krysse øynene? ja Nå nesa med tunga? ja HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Eksen Du chatta med på Facebook? Bestevenninna mi Du klemte? eksen Du kjefta på? Katten SIST DU Lo - i stad når kattene lekte på stativet sitt. Skikkelig cat-fight Gråt - noen dager siden Filmen du så? Død snø Tygga tyggis? par timer siden Sang en sang? i går HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? toglinja Hører du på musikk nå? ingenting Hva har du på deg? bukse, skjorte, genser og dunjakke. HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja.. Fordi jeg sa én dum ting slik at hele trinnet på ungdomsskolen hatet meg. KOSELIG tid!! NOT. Jugd om aldern din? Nei Lagd krangel uten grunn? Hm, nei. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Nei Shoppa? - Ja Trent? - Nja, gått mye tur Solet deg? Ja.
Gjest Tjorven1 Skrevet 23. mars 2013 #12 Skrevet 23. mars 2013 ANTALL Søsken? 4 ekte, og 3 stesøsken Piercinger? Ørene og navlen Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Liker Mathias og Sunniva Hva vil du gjøre når du er gammel? Har forhåpentligvis barnebarn som jeg kan ha det gøy og kose meg med. Kanskje reise litt. Drømmejobb? Tv eller musikk produsent FAVORITT Mat - fiskeboller i hvit saus Sport - Svømming Dyr - Hund Is - Snickers is Låt akkurat nå - Sleepwalking - Carina Dahl Nummer - 8 Tyggegummi - Extra mint Ukedag - Fredag Årstid - Vår Farge - Turkis eller rosa HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja, var dødsforelska i Ronan Keating da jeg var yngre Rømt hjemmefra? Alltid truet og pakket klærne mine, men aldri gjennomført det, haha. Skulka? Alt for mye Sovet ute? Ja, visst telt teller Grått på skolen? Ja Spydd på skolen? Nei Gjort noe dumt som du ler av den dag idag?Haha ja sovnet på et treningsenter en gang etter nachspiel og ble vekket av faren til en eks som tilbydde seg og kjøre meg hjem. Var SÅÅ flaut husket jeg Sett en død person? Nei Brukt dop? Nei Spist sushi? Nei THIS OR THAT Cider/øl - Øl Pepsi/cola - Pepsi Mc donalds/burger king - Burger King Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Sjokolade Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt Tv/film - TV PS2/X-box - PS2 Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk Kaker/Pai - Kake Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? Ja Krysse øynene? Ja Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? Mamma Du chatta med på Facebook? En kompis Du klemte? Tvillingbroren min Du kjefta på? Tvillingbroren min SIST DU Lo - Halvtime siden av noe mamma sa feil Gråt - Noen timer siden da jeg fikk en telefon om at bestefar er sendt til Trondheim for operasjon etter funn av blødninger i hjernen :frown: Filmen du så? Taken. Beste filmen jeg har sett! Tygga tyggis? 4 dager siden kanskje Sang en sang? Prøvde å synge med på alle sangen på Idol tidligere på kvelden, haha. HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Skog og et annet hus Hører du på musikk nå? Wiley - reload Hva har du på deg? Truse og t-skjorte HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Tror jeg har blitt kalt det i krangler der personen kun sa det "in the heat of the moment" haha Jugd om aldern din? Haha, ja! Men funker aldri å ljuge på meg flere år siden jeg er så liten. Lagd krangel uten grunn? Har hatt en del usaklige krangler med søsken, men ikke noe utover det. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja Røyka? - Nei Shoppa? - Ja Trent? - Ja Solet deg? Nei
Teppet Skrevet 23. mars 2013 #13 Skrevet 23. mars 2013 ANTALL Søsken? 1 Piercinger? Kun i ørene Tattos? Nei FRAMTIDEN Navn på barn? Syns Sebastian, Aurora og Linnea er fine navn. Hva vil du gjøre når du er gammel? Være veldig sprek så jeg kan reise mye, ha et hus i varmere strøk jeg kan flytte til når det blir kaldt her. Og ikke være alene. Drømmejobb? Lege FAVORITT Mat - Taco, men er også veldig glad i Biff. Sport - Fotball Dyr - Katt og hest Is - Ben & Jerry's Låt akkurat nå - How to be a heartbreaker Nummer - 8 Tyggegummi - Extra mint Ukedag - Fredag Årstid - SOMMER!! Farge - Blå, alle nyanser. HAR DU NOENSINNE: Vært forelska? Ja! Rømt hjemmefra? Ja, men ikke langt. Skulka? jepp. Sovet ute? Ja Grått på skolen? Ja Spydd på skolen? Nei Gjort noe dumt som du ler av den dag idag? Sikkert, men kommer ikke på det akkurat nå. Sett en død person? ja. Brukt dop? Aldri. Spist sushi? Ja THIS OR THAT Cider/øl - Cider Pepsi/cola - Cola Mc donalds/burger king - Macer’n. Kjærlighet/sex - Kjærlighet Sjokolade/vanilje is - Sjokolade Jordbær/Blåbær - Jordbær Kjøtt/veggis? - Kjøtt! Tv/film - TV PS2/X-box - PS2 Adidas/nike - Nike Kinesiskt/mexikansk - Mexikansk Kaker/Pai - Pai Mtv/vh1 - MTV Blind/Døv - Døv. KAN DU Gå ned i spagaten? Nei Skrive med begge hendene? ja Krysse øynene? ja Nå nesa med tunga? Nei HVEM VAR DEN SISTE PERSONEN Du prata med? pappa Du chatta med på Facebook? Venninne Du klemte? pappa Du kjefta på? katten SIST DU Lo - I kveld av noe mamma sa Gråt - Noen uker siden. Filmen du så? Django Tygga tyggis? husker ikke. Sang en sang? Før i dag. HVA ER DU? Hva ser man utenfor vinduet ditt? Biler og trær. Hører du på musikk nå? Nei. Hva har du på deg? hettegenser og bukse. HAR DU NOENSINNE? Blitt kaldt hore? Ja. Var en gutt som kalte meg det for ikke så lenge siden fordi jeg ikke ville bli med han hjem... Jugd om aldern din? å ja. Lagd krangel uten grunn? Ja, gjorde det mye før med søsteren min, kjedet meg. HAR DU DEN SENESTE MÅNEDEN? Drukket? - Ja. Røyka? - Nei Shoppa? - Nei. Trent? - Ja! Solet deg? Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå