Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kjære Kg-brukere

Dette er et rotete innlegg da jeg skrev det i halvveis beruset tilstand klokken 3 om natten, beklager derfor på forhånd! Takk

Jeg har nå vært singel i over 1 år og trives godt med det. Men jeg savner sex mest av alt, derfor blir det en del ONS. Jeg var på byen forrige uke der jeg møtte en gammel flamme fra Ungdomskolen, dette er nå 7 år siden. Han har studert i utlandet mens jeg har studert i Bergen, så vi har ikke sett hverandre på lenge. Vi har alltid hatt en god tone mellom hverandre, og det er en spesiell kjemi. Det er et under at vi ikke har hatt sex sammen før, men vi har vært nære flere ganger. Uansett, vi møttes på byen og vi kjente begge en sterk tiltrekning til hverandre med en gang. Han pratet lenge med meg, ga meg komplimenter og mimret tilbake til ungdomskolen der han pratet om hvor godt han likte meg, at jeg var hans ungdomsforelskelse osv.. Jeg ble smigret og ble med han hjem, (jeg foreslo å bli med han hjem)

Vi kom hjem til han å hadde verdens beste sex hele natten og morgenen etter. Jeg merket at han var veldig kose-syk dagen derpå og ville ikke at jeg skulle dra hjem, det var akkurat som han ville holde meg igjen. Jeg reiste meg flere ganger for å dra hjem, men han grep tak i armen min å ville at jeg skulle være litt lengre. Så lå han seg inntil meg å koset med meg så hadde vi mere sex. Jeg pleier som regel ALLTID å bli betatt i ettertid av menn jeg har hatt sex med, (har mine krav så har bare sex med menn jeg i utgangspunktet liker fra før (noe som sier seg selv) Men jeg klarer liksom ikke å forholde meg til tiden etter ONS, da mener jeg hvordan skal man gjøre det. Jeg vet ikke om dette var en ONS engang.. Og en ting til... Han ville ta bilde av oss sammen da vi var hjemme til han, men det ville jeg ikke. Og han poket meg på facebook mens jeg var hjemme hos han, og har enda ikke poket han tilbake. TANKEKJØR!

Dette er nå 1 måned siden og jeg tenker på han hele tiden. Han er så syyyyykt kjekk, og vi har en god del tilfelles. Det er akkurat som om mine gamle følelser for han kommer tilbake etter vi hadde sex, jeg klare virkelig ikke å glemme han. Vi har hverandre på facebook, der vi har vært venner i mange år. Jeg er innpå profilen hans flere ganger og det er ofte at han er pålogget på chatten, men jeg klare ikke å prate med han. Jeg har veldig lyst, men aner ikke hva jeg skal si eller gjøre. Jeg sitter nemlig å lurer på om dette var alt, eller om det kan være noe mer med tanke på at vi har hatt en fortid og kjenner hverandre litt fra før. Vi bor nå begge i samme by og har mye av den samme omgangskretsen. Jeg lurer på om jeg eventuelt skal like et bilde av han, eller om jeg skal poke han tilbake for å se om han responderer.

Hva mener dere kvinner om dette, og menn. Har dere vært borti noe av det samme? Og hvorfor i helvete er det slik at sex fucker opp oss kvinner så sykt mye. Jeg vil jo helst være singel, samtidig som jeg ikke klarer det fordi sex er jeg blitt avhengig av. Og etter ONS klarer jeg som regel å bli betatt. Hva tror dere om denne fyren, er han kanskje gira på å sees igjen? Eller skal jeg bare gi blaffen..

Jeg har ikke snakket med han i ettertid!

Vi er begge 23 år.

PS. Dette er en mann som ser ganske bra ut, han har alltid vært flink til å trene å har alltid vært en del av "gjengen" om dere skjønner.. Han er 23 og har aldri hatt et forhold, og lurer derfor på om slike menn bare vil more seg. Han ser litt "klyse" ut, men vet at han innerst inne er verdens snilleste person. Er det noe håp for meg? Bør jeg ta kontakt, eller er denne personen utelukket...

Anonym poster: 47260478dc1474c6d9cd875e085ab79b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte å skriver at han kysset meg først, så ble alt dratt derifra og utover kvelden. Så jeg var ikke en desperat kvinne som bare foreslo å bli med han hjem.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ønsker mer kontakt med ham:

1) Poke ham på Facebook

2) Ta kontakt med ham på chatten der og spør om dere skal møtes for en kopp kaffe eller noe slikt.

Ingen vits å sitte å lure på om det kan bli noe mer om man ikke tør/gidder å gjøre noe med det selv.

Dersom du ikke ønsker mer kontakt med ham må du bare fortsette å igornere ham.

Edit: skrivefeil.

Anonym poster: d4a326979396f63cdd1bcdaa50f7881f

• Liker 3
Gjest molecules
Skrevet

Det er tydelig at han er interessert i deg. Send han en melding på FB. :)

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du ønsker mer kontakt med ham:

1) Poke ham på Facebook

2) Ta kontakt med ham på chatten der og spør om dere skal møtes for en kopp kaffe eller noe slikt.

Ingen vits å sitte å lure på om det kan bli noe mer om man ikke tør/gidder å gjøre noe med det selv.

Dersom du ikke ønsker mer kontakt med ham må du bare fortsette å igornere ham.

Edit: skrivefeil.

Anonym poster: d4a326979396f63cdd1bcdaa50f7881f

Ja, jeg må kanskje gjøre det... Men er det ikke litt rart om jeg spør han ut nå, det er jo en stund siden nå.. Eller har tid ingen ting med det å gjøre, er det aldri for sent å be ut noen etter fyllesex?

AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig at han er interessert i deg. Send han en melding på FB. :)

Mener du det :D Kan jeg spørre om hvorfor du mener det? Jeg har innbilt meg at jeg har innbilt meg selv at han liker meg, men jeg har faktisk på følelsen at vi hadde en overdreven fra tone når vi var sammen.

Er det ikke bedre å poke han på face først, så om han svarer kan jeg sende han mld igjen?

Skrevet

Du kan jo poke han på facebook, men personlig har jeg gitt opp pokinga på facebook, ignorerer de og glemmer og poke tilbake. Så hva med å skrive til han på chaten? Begynn med ei hei, og spør hva han gjør på for tiden og ta det videre derfra. Svarer han kort og passivt hadde jeg ikke orket å ta kontakt flere ganger. Men ut fra det du sier, virker det litt som om han er interessert tilbake. Jeg har også hatt opplevelser med folk som sier de rette tingene og kun er ute etter sengekos, men siden dere kjenner hverandre fra før og har felles venner, tror jeg ikke det er tilfellet. :)

Gjest molecules
Skrevet (endret)

Mener du det :D Kan jeg spørre om hvorfor du mener det? Jeg har innbilt meg at jeg har innbilt meg selv at han liker meg, men jeg har faktisk på følelsen at vi hadde en overdreven fra tone når vi var sammen.

Er det ikke bedre å poke han på face først, så om han svarer kan jeg sende han mld igjen?

Ja :) Dette hørtes ikke ut som en typisk ONS. Han holdte deg igjen og ville kose med deg, og mitt første tanke etter å ha lest dette var at han ønsker mer enn sex. OG det var deg som foreslo å bli med han hjem og for meg er det også tegn på at han ikke er ute etter sex.

Når han snakket om hvor godt han likte deg på ungdomsskolen, hvordan sa han det? Fikk du et inntrykk av at han ble litt sjenert da han sa det?

Likevel, er det llitt rart at han ikke har kontaktet deg etter 1 mnd. så det er noe du burde tenke på. Det kan hende at han tenker det samme som deg eller han ikke er klar for et forhold. Bare vær forberedt på det verste.

Jeg syntes du burde sende han en melding og spørre han direkte istedenfor å poke han og sitte å vente på et svar fra han . LYKKE TIL :hug:

Endret av molecules
AnonymBruker
Skrevet

Ja :) Dette hørtes ikke ut som en typisk ONS. Han holdte deg igjen og ville kose med deg, og mitt første tanke etter å ha lest dette var at han ønsker mer enn sex. OG det var deg som foreslo å bli med han hjem og for meg er det også tegn på at han ikke er ute etter sex.

Når han snakket om hvor godt han likte deg på ungdomsskolen, hvordan sa han det? Fikk du et inntrykk av at han ble litt sjenert da han sa det?

Likevel, er det llitt rart at han ikke har kontaktet deg etter 1 mnd. så det er noe du burde tenke på. Det kan hende at han tenker det samme som deg eller han ikke er klar for et forhold. Bare vær forberedt på det verste.

Jeg syntes du burde sende han en melding og spørre han direkte istedenfor å poke han og sitte å vente på et svar fra han . LYKKE TIL :hug:

Ok, tusen takk for svar. Når han sa at han likte meg på Ungdomskolen så var han ikke sjenert, han så meg i øynene å sa det ganske selvsikkert. Jeg vet jo selv at vi hadde noe på gang for mange år siden. Uansett så er jeg usikker på om jeg tør å kontakte han. Han er jo ganske vill av seg, og tror ikke dame er noe han ser etter. Jeg har dårlig erfaring med slike badboys da jeg alltid har vært sammens med snille menn, dette er en person som gjør det han vil når han vil osv. Jeg er redd for at han bare bruker damer rett som det er, og at dette er noe han er vant til.

Jeg er så redd for å drite meg ut, så kan jo prøve å sende han en poke tilbake på facebook å se om han svarer...

Gjest bettina
Skrevet

Da du var hos han den kvelden og skulle dra dagen derpå- utvekslet dere tlf nummer? eller har dere lagret hverandre som kontakter fra før av? Hvis dere ikke utvekslet nummer og du ikke har hørt fra han på facebook på 4 uker etter at dere har hatt sex sammen- så skjønner de fleste at dette var ett ONS- og blir med det! Men du kan jo alltid prøve å sende han en sms- hvis du har nummeret hans- å spørre om han vil finne på noe-(helst sms siden det er noe mer "inntrengende"- hvis du ikke har tlf nr-send han en meld på facebook å spørr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...