Gå til innhold

Tråder med vendepunkt, som forteller en historie, dramatikk

Anbefalte innlegg

Gjest Nils-Per
Skrevet

Kan dere anbefale meg noen interessante/morsomme/dramatiske tråder som forteller en historie, som utvikler seg underveis med vendepunkt og hele pakken?

Husker blant annet jeg leste en tråd her en gang av en kvinne som lurte på om mannen var utro, hvorpå det blei en del diskusjon frem og tilbake angående det, før det kom fram at han faktisk hadde vært utro. Etterpå ble det full oppvask med kontinuerlige oppdateringer, og endte (så vidt jeg husker) med at de gjorde det slutt.

Sånne type tråder? Trenger ikke å handle om utroskap heller. Er på jakt etter litt legendariske tråder som har tatt helt av, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Post favorittene deres her, er dere greie. På forhånd, takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ikke tråden da jeg søkte, men det var jo den med hun som bøsta mannen sin midt i en het omfavnelse med bestekompisen hans.

Gjest Nils-Per
Skrevet

Fant ikke tråden da jeg søkte, men det var jo den med hun som bøsta mannen sin midt i en het omfavnelse med bestekompisen hans.

Hørtes lovende ut. Si ifra hvis du skulle finne den da. Eller kanskje noen andre vet hvilken tråd du snakker om.

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...