Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente90
Skrevet

Hei! Jeg har litt problemer, eller meg og kjæresten har litt problemer som har gjort at vi har kranglet mye og denne gangen har det resultert i at vi ikke har snakket sammen på to dager og er nå på dag tre snart..

Kjæresten min sender masse meldinger med jenter, både på mobil og meldinger. Dette er noe jeg egentlig ikke bryr meg så veldig mye om så lenge det er venskapelig. Det som egentlig plager meg er at dette egentlig ikke er venninner selv om han sier det, det er jenter han har hatt sex med før meg og som jeg egentlig ikke liker at han snakker med, men biter tennene sammen for han snakker jo bare med de. Har sagt ifra et par ganger når det har vært en flørtende samtale, for det sårer meg.

Tidligere har han også drevet å slettet meldinger med forskjellige jenter, ofte når han har flørtet med de, fått nummeret deres eller planlegger å finne på noe, møtes på byen. Hvorfor jeg vet det er fordi vi har gitt hverandre passordene til facebook som en liten forsikring (ja vi er litt sånn rare). Nå har han begynt å slette igjen, med en jente han snakker med på facebook og melding, han nekter for at han har slettet noe eller snakker med henne i det hele tatt og når jeg sa at jeg hadde sett det på facebook ble han mildt sagt ill sint og nå har vi ikke snakket sammen i det hele tatt. Jeg nekter å sende en melding til han og si unnskyld fordi jeg har ikke gjort noe feil. Det var han som slettet meldinger, viss de hadde vært uskylding hadde han ikke trengt å slette de.

Så det jeg lurer på, hadde det vært helt på tryne å sende denne jenten en melding og spørre hva de har snakket om. Si at dette har skjedd flere ganger og da har det ikke endt bra, og at jeg syns det er flaut å spørre, men jeg elsker kjæresten min ect. ect.?

For kjæresten min nekter, og ser ikke ut som vi kommer til å prate på et par dager til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye tillitsbrudd som foregår i forhold merker jeg.

Er det jenter han har hatt sex med tidligere, så er det

litt merkelig å sende en masse privat meldinger til dem.

Kan ikke tro at de har så mye vennskap utover den

sexen de hadde tidligere. Er ikke så uvanlig å ha kontakt

med ex etter brudd, men da er det fordi man var mer

vennskaplig i utgangspunktet.

Er ikke lett når han blir såpass sint og forsvinner avgårde.

Når du prøvde å ta det opp med han, så synes jeg dette er

merkelig oppførsel, uten å faktisk forklare om man evt

har hatt en dårlig dag, sliten osv. Jeg kjenner ikke kjæresten din, men da er det noe som foregår, noe

som plager han. Synes det er trist at du ikke har blitt

Hørt når du ikke ville at han skulle skrive på den måten

han gjør, med disse jentene.

Har man generelt noe å skjule ovenfor kjæresten sin,

så er ikke det et godt tegn. IKke om det er andre som er

innblandet, men tror du bare skal prøve å ta det med ro.

Prøv å ta vare på deg sjøl, så får du se om han tar kontakt,

ettersom du ønsker svar. Prøv å ha noe i mellomtiden, få

tankene på noe annet.

Det får være opp til deg hva du tenker og føler ang

situasjonen, om du føler deg trygg på kjæresten din

eller ikke, men vent å se om han tar kontakt. Om han

tenker på deg og bryr seg tar han nok kontakt snart.

Lykke til og klem.

Skrevet

På hue og ræv ut!!

Gjest molecules
Skrevet

Syntes du burde gi han ''the silent treatment''. For meg er det uaktuelt om min kjæreste sender meldinger og avtaler møter med folk han har hatt sex med. Greit nok hvis det ikke er noe i mellom dem, men han går over grensen.

Skrevet

Vel, er jo fullt forståelig når det kommer til hvorfor du er usikker på ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...