Gå til innhold

Tispa mi har innbilt svangerskap - flere uker etter endt løpetid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel godt en måned siden hun var ferdig med løpetid og det er NÅ hun går rundt og oppfører seg rart. Det begynte for rundt 2 dager siden. Hun har ikke så stor matlyst og virker litt nedstemt og sliten. Ligger og sover mer enn til vanlig, jeg skjønte ikke hvorfor før NÅ. I kveld. Plutselig kommer hun ut i stua med en leke som hun behandler som en valp og legger seg ned med den og vasker den etc. Er svært forsiktig med den. Så ser hun rart på meg.

Hun har hatt dette èn gang før, det var etter hennes aller første løpetid og det var rett etter eller under løpetiden sin.

Når jeg klemmer på puppene hennes, renner det ut litt melk.

Burde jeg bekymre meg eller går dette over av seg selv, som sist? :)

Anonym poster: beea3a5d798e452c3c2eb36203fc1b73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun er forresten 2 og 1/2 år og som sagt er det andre gang hun har innbilt svangerskap.

Anonym poster: beea3a5d798e452c3c2eb36203fc1b73

Skrevet

Det er vel vanligvis en stund etter løpetid tispene kan få innbilt svangerskap? Sånn er det i hvertfall her i huset. Slitsomt! Det du kan gjøre til neste gang for å forebygge, er i allefall å fjerne kosedyr og ting ho kan se på som "valper". Mye hjernetrim og aktivitet er også bra, da fokuset flyttes. Ville tatt en telefon til veterinæren din å hørt, du kan risikere at ho får betennelse siden ho har melk. Unngå å ta, kos rundt området der.

Skrevet

Det går over somregel av seg selv ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...