AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Kjæresten min var utro mot meg med en annen jente for 4 mnd siden, han kysset med henne. Han hadde hu som en så kalt BACK-up plan, fordi han var usikker på forholdet vårt. Hun hadde følelser for han, og han gjorde det han kunne for å opprettholde hennes følelser. Etter jeg konfronterte han med dette, avsluttet han alt med henne, fortalte at han ikke mente noe han hadde sagt, han gjorde alt for å overbevise meg om at hun ikke betydde noenting. De møttes for å prate om dette, hvor de da klinet. Men så kuttet han alt kontakt for godt ( uten at jeg visste at de hadde klinet) . Jeg fant ut av dette ved å gå inn på facebooken hans, konfronterte han igjen og han gjorde alt for at jeg skulle tilgi han. Nå i etterkant har jeg sett på aktivitetsloggen hans på facebook, hvor han har søkt henne opp utallige mange ganger, sikkert over 20 ganger til sammen de siste 4 mnd. Hva syns dere egentlig om dette? Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det.. Anonym poster: 28d196621addea0212e063eee84ed14c
MyElixir Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Snakk ut om dette! Manglende kommunikasjon er en "dødare" for ethvert forhold. Et forhold skal ikke være av den art at man må snike på hverandres facebookside for å finne ut av saker og ting om det som betyr alfa og omega i et forhold. Enten er det deg eller henne, få ham til og forstå det, gi ham valget. Lykke til!
Gjest ME Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Kjæresten min var utro mot meg med en annen jente for 4 mnd siden, han kysset med henne. Han hadde hu som en så kalt BACK-up plan, fordi han var usikker på forholdet vårt. Hun hadde følelser for han, og han gjorde det han kunne for å opprettholde hennes følelser. Etter jeg konfronterte han med dette, avsluttet han alt med henne, fortalte at han ikke mente noe han hadde sagt, han gjorde alt for å overbevise meg om at hun ikke betydde noenting. De møttes for å prate om dette, hvor de da klinet. Men så kuttet han alt kontakt for godt ( uten at jeg visste at de hadde klinet) . Jeg fant ut av dette ved å gå inn på facebooken hans, konfronterte han igjen og han gjorde alt for at jeg skulle tilgi han. Nå i etterkant har jeg sett på aktivitetsloggen hans på facebook, hvor han har søkt henne opp utallige mange ganger, sikkert over 20 ganger til sammen de siste 4 mnd. Hva syns dere egentlig om dette? Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det.. Anonym poster: 28d196621addea0212e063eee84ed14c Han tenker nok ikke på at det å søke henne opp på nettet er så alvorlig. Alle har vel en eller annen gang søkt opp en person av det annet kjønn som man er litt nysgjerrig på på nettet. Det er jo helt uforpliktende. Men jeg kan så absolutt skjønne at du blir såret særlig i og med at han har vært utro med henne.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Søker han henne opp på facebook, gjentatte ganger, er han nok interessert i henne, og det gjør det hele verre at han faktisk var utro med henne. Du får ta det opp med han, så får magefølelsen din fortelle deg hva du bør gjøre videre..ønsker deg lykke til Anonym poster: 7a9cec6ee523c6a4eb475f57465a3f11
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 De hadde vært venner i 5 år før jeg kom inn i bildet da..har spurt han men han sier nei til at han har det, ber meg slutte osv. Kan det ha noe å si? Anonym poster: 28d196621addea0212e063eee84ed14c
Gjest OliverT Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Kjære deg. Ser du ikke et mønster i hans oppførsel? 1) Han var utro 2) Du konfronterte han og han prøvde alt han kunne å bli tilgitt 3) Så var han utro igjen 4) Du konfronterte han og han prøvde alt han kunne å bli tilgitt - igjen 5) Du sjekker hans Facebook og finner mange søk etter henne i ettertid Selvfølgelig er han fortsatt interessert i henne. Dette er ingen trofast kjæreste. Dette vil ende i mange tårer for deg, og mange løgner fra han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå