Gå til innhold

Nå gikk det til dundas igjen....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk akkuratt til dundas med ei jeg ''trodde'' jeg holdt på med, mens hun egentlig bare hadde meg på gress, noen som har noen visdomsord og ikke bare bruke tiden på søppel?

Anonym poster: 16f1bd87f52bf9ee48e51dc64e16da3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visdomsord i denne sammenhengen er bare søppel :P Finn heller på noe annet å fokusere på.

Anonym poster: ae77a46235234ee565ddf3a42f2b8921

• Liker 1
Skrevet

hun får være en ku på beite sjøl om hun prøver seg igjen!

AnonymBruker
Skrevet

Trøster meg med Hr Polka X6 de er veldig hyggelige :)

Skrevet

Det heter ad undas (oversatt fra latin: "til bølgene")

Dagens visdomsord

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør som regel det.. vi er fler i den båten, TS :) Jeg, personlig har gitt opp, gir faen og nyter livet slik det er..

Anonym poster: e9cdacfa92988fe39e34653b316ce792

Skrevet

Hvis det er noen trøst, du er ikke alene :tristbla: Fy, som jeg hater sånt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Velkommen i klubben.....

Hater sånt.....

jeg har gitt opp hele dating greia, bare herk..... tror det er noe i det at alle de bra er opptatte eller homofile

Anonym poster: 6001437c0d936c2cdffa130c9d4e2828

AnonymBruker
Skrevet

Tenk at hun ikke fortjente deg. Og at i fremtiden ønsker du deg en dame som ser dine positive kvaliteter og det spesielle ved deg som person.

Anonym poster: 84c5634d828f459a69cb73c923e0f6c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg litt truffet her. Jeg datet et par menn tidligere som jeg håpet jeg skulle finne tonene med. Den siste var veldig på, men jeg kjente at det var dessverre ingenting av følelser der, og jeg valgte da å avslutte alt. Jeg er sikker på han følte det samme som deg, TS, men meningen min var ikke å holde ham på gress, men faktisk få et forhold ut av det. Når det ikke kommer følelser, så er det dessverre ikke mer å bygge på, og da må det vel være bedre å avslutte enn å fortsette, for det ville for din del blitt verre jo lenger tiden går vil jeg tro.

Anonym poster: 8eee0aa3f0201204186c543cd44ce890

AnonymBruker
Skrevet

Gikk akkuratt til dundas med ei jeg ''trodde'' jeg holdt på med, mens hun egentlig bare hadde meg på gress, noen som har noen visdomsord og ikke bare bruke tiden på søppel?

Aldri bli forelsket Førde vet at motparten er forelsket.

Slutt å være snill gutt. Jeg har vært snill gutt i alle år, og det funker ikke. Slutt å være snill gutt.

Anonym poster: 5cfab686dee4d3ebe6e71aa7f2164c49

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor irritere seg over noen som ikke følte det samme, når den gjensidige kjærligheten er der ute en plass? Vær glad for at du ikke ente opp med noen som ikke så hvor bra du er.

Skrevet

fuck them and go!

• Liker 1
Skrevet

fuck them and go!

Ja og lenge leve bitterheten?? Er det rart folk forblir single når de tenker det verste om alle de treffer og blir super bittre med en gang den de vil ha ikke er like interessert?

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Det blir nok ikke så veldig populært motatt her, men når jeg var inn the zone for et halvt år siden hadde jeg fire jenter jeg ville gå ut med. Dersom det ikke gikk med en, så var det tre andre å velge i. Glemmer fort den første da. Om du vil date flere er opp til deg, men det er greit å være på god talefot med flere slik at man har mulighet til å spørre en ut :)

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må for det første innse at hun ikke hadde nok følelser fro deg til å fortsette. At hun holdt deg på gress var vel fordi hun håpet det kunne bli noe mer.Noen ganger går det ikke. Synd er det, men det dukker nok opp noen andre.

Anonym poster: 393a8c1cc322951fc26e85fb00e680fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...