Livsnyter89 Skrevet 8. mars 2013 #1 Del Skrevet 8. mars 2013 Hei på dere Jeg skal på ferie til Budapest i begynnelsen av April. Er ei shopping glad jente, som liker å shoppe klær,kosmetikk,vesker,sko og ikke minst lommebøker Er det noen som har noe tips eller erfaringer å dele fra Budapest? Hvor burde jeg gå, å hvor burde jeg ABSOLUTT IKKE gå for eks? Blir glad for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 10. mars 2013 #2 Del Skrevet 10. mars 2013 Nå husket jeg ikke hva det heter men etter å ha gått opp en gågate som kom vi til et område med en stor markedsplass (innvendig). Denne var i 2 etasjer og her var det varer av alle mulige slag. Gøy å handle der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly85 Skrevet 14. mars 2013 #3 Del Skrevet 14. mars 2013 Det er to bra kjøpesenter der, spør på hotellet. Hadde butikker som Topshop o.l. Det er en nydelig by, gled deg!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 14. mars 2013 #4 Del Skrevet 14. mars 2013 Hovedgaten, vaci utca har mange butikker. Er ikke der det er billigst da, men de har sånn h&m, new yorker og de "vanlige" pluss litt til. Kikk rundt i smågatene, vi fant noen billige småbutikker der de solgte alt mulig rart av sko, klær, vesker og dilldall.. Sjekk ut kjøpesenterne og ja:) Ellers fins det mange fine design og vintage-butikker. Jeg vet ikke om det er sånt du er interessert i da.. Var et område der det var en håndfull slike butikker ikke så langt fra hverandre. Gidder ikke grave frem hvor de ligger nå.. Men hvis du er interessert kan jeg prøve å finne det til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livsnyter89 Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2013 Tusen takk for svar:) Gleder meg veldig Er fan av vintage butikker, og stor trives i områder der hvor ikke prisene er sky høye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilie Skrevet 23. april 2014 #6 Del Skrevet 23. april 2014 Det er to bra kjøpesenter der, spør på hotellet. Hadde butikker som Topshop o.l. Det er en nydelig by, gled deg!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enilie Skrevet 23. april 2014 #7 Del Skrevet 23. april 2014 Hei! Vært inne å sjekket men finner ikke noe Topshop butikk i Budapest.. Hvor er den hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå