AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Det har hun vært de siste 8 år, etter at barn nr. 4 kom til verden. Men det eskalerte meget, når jeg, for første gang var utro.......og fortalte henne om det.....etter et avhør som ikke lignet fanden. Valgte å være 100% ærlig, er veldig ærlig av meg. Innrømte for henne at jeg har hatt seksuell relasjon til en nydelig dame. Nå er det bare å begynne å pakke, søke nye muligheter, starte et nytt liv. Er 39 år og har mange år foran meg, er frisk og rask og har meget god økonomi. Ser for meg å bo utenlands når situasjonen har roet seg, starte business der. Kommer selvfølgelig til å betale bidrag og støtte min "kone" til barna er 18 år, samvær får vi forhåoemtligvis til, på en fornuftig og fin måte. Elsker barna mine. Er litt trist........men ser at det er viktig å holde hodet over vann i en slik situasjon......utroskapen var bare dråpen......det bikka uansett mot et brudd. Anonym poster: 151fd1d9747662c944a3dea7772b318f Innlegget er ryddet for identifisering av tredjepart. Yvonne (mod) Endret 9. mars 2013 av Yvonne
Gjest Naria Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Er ikke dette andre gangen denne dama nevnes i en utroskapstråd? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 "Fruen er gretten"....?!? Så det er du sikker på at det er gretten hun har vært? Hva med utslitt? Eller lei seg? Eller misfornøyd med at hennes idiot av en mann har seg med dama på prinsess??!! Nei, du legger all skyld over på henne, og istedenfor å ta innover deg at din oppførsel og ditt bidrag og det du gjør og har gjort kan ha hatt litt med saken å gjøre. Det enkleste for alle egoistiske mannfol å gjøre når den sosiale iq ikke strekker til er å kalle alle følelser man kan ha når en har 4! barn og en utro mann av alle ting: Gretten! Flytt til utlandet du, og litt samvær skal du få til ja, og betale bidrag også..duogdu..du er virkelig storkar som strekker deg så langt for dine barn!!! Anonym poster: be8132302c012aa5f9cf18b151a922bd 19
Daraya Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Sjarmerende. En mann på 39 år, far til 4 barn (yngstemann allerede 8, du ble vel pappa tidlig?) og utro. Som nå ønsker å bryte fra det kjedelige livet du har hatt hittil, selv om du valgte det selv forresten, så løsningen er å rømme til utlandet? Jeg er ikke imponert. 12
Gjest Tøysogtull Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Dette har jeg seriøst problemer med å tro på! For det første: Fruen er gretten... Skal dere skilles med 4 barn er hun langt forbi gretten, hun er rasende, fortvilet, deprimert, eksplosiv... Ser for seg å bo utenlands når situasjonen har roet seg?? Med minstemann 8 år er det vel også en mer uansvarlig far enn det som er vanlig nå til dags? God lørdag! Innlegget er redigert for identifisering av tredjepart. Yvonne (mod) Endret 9. mars 2013 av Yvonne
Anglofil Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Tråden er ryddet for identifisering av tredjepart og avsporinger. Yvonne (mod)
Gjest Elseby13 Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Fy søren for en sjarmør du er! Ja, bare stikk utenlands du, og la den gretne frua hanskes med fire barn alene. Jeg har INGEN sympati med deg. Utro og uansvarlige mannfolk troner ikke på toppen av listen min. Den stakkars kona di vil ha det langt bedre uten deg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Huff, dette var en virkelig uheldig situasjon ja, men du finner nok ingen sympati her inne, for spør du meg så er det din egen feil at dette gikk til helvette. Er man i et forhold så ligger man ikke med andre, såklart er hun sur på deg det skulle jo bare mangle at hu kasta deg på dør. Synd at barna blir stående uforstående oppi alt dette, jeg håper virkelig ikke at de får vite at deres far innlater seg med andre kvinner en deres mor... fysj! Anonym poster: 21741dc986c627a8ca19fffe7c415438 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Hadde blitt gretten jeg og når mannen er utro med ei "nydelig" kjærring.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2013 #10 Skrevet 9. mars 2013 Ser du for deg å pendle frem og tilbake de neste 10 årene mellom Norge og utlandet for å få til samvær? Ikke det, det er ikke nødvendigvis verre enn å få flettet noe slikt til innenfor landegrensene, men vær forberedt på at det blir beintøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå