AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Jeg blir frustrert. Forholdet vårt har vært turbulent de siste mnd, uten å gå innpå hva det gjelder. Kommunikasjonen er dårlig. Jeg prøver, men det blir enveiskommunikasjon, og JA jeg prøver på flere måter og snakker med ham om det. Men, så kommer det til en ting. En ting er min usikkerhet i forholdet etter ting han har gjort som ikke var ok å gjøre. Men han bekymrer seg når jeg er ute på byen, selvom jeg er typen som trygger han osv, og er trofast. Når jeg spør om han ønsker å snakke om dette at han synes det er "ekkelt" når jeg er på byn, så sier han bare at han ikke vil snakke om det, det er ikke noe å snakke om, han vet han aldri vil bli kvitt det, må bare leve med det, sånn han er... osv osv. Dette er frustrerendes. Han kan da ikke leve hele livet i forhold hvor han må leve med sjalusi og usikkerhet "bare fordi det er sånn". I et forhold skal man jo være ærlig, trofast og snakke om ting. Og jeg mener kommunikasjon er kjempeviktig. Så sa jeg at det gikk jo ikke ann å være i forhold viss man bare ikke ville snakke om ting, osv osv.. og da sa han bare at ja, kanskje han ikke var skapt for forhold da.. Hmm.. er det vanlig at menn er sånn? Eller finnes det menn der ute som faktisk snakker med deg i forholdet, er løsningsoritert og prøver?? Jeg er ikke typen som er masete eller overkjører han med samtaler heller... hmm.. og oppi alt dette sier han at han virkelig vil prøve at vi skal få det til, altså vil ikke det skal bli slutt, begynte å grine da han egentlig pakket sakene fordi jeg ikke orket mer for noen uker siden.. men så når alt kommer til sitt, så klarer han ikke kommunisere føler jeg. Anonym poster: fce0b8ddcdc6f705cf3c5b7fd3942381
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Skjønner på en måte hvordan du har det når det kommer til sjalusi.Det er noe herk. Han er nok bare veldig usikker på seg selv,og det er et veldig sårt tema å snakke om for han.Det blir på en måte noe som er veldig kleint for han,virker som han vil fortrenge det han tenker på og derfor ikke vil kommunisere om dette med deg.Hadde det veldig sånn i starten selv, han pratet ikke om noe,men så brakte det løst i tårer og masse snakking.Prøv for eksempel og ikke dra på byen en liten stund,sett av tid til bare dere. Lag god mat, se søt film sammen,kanskje når han ser dette at du faktisk ikke vil dra på byen så åpner han seg opp mer for deg.Mange kan se på det som galt å drive og kutte ut ting bare fordi kjæresten ikke liker det.Er han virkelig det du vil ha? Elsker du han så mye? Om du gjør dette så prøv å gjør det jeg sier,kanskje med enda mer tid sammen bare dere to og at han merker at du bare vil være med han hele tiden vil få han til å åpne øynene sine,snakke ut om ting og komme til enighet om noe Anonym poster: 1dfa29ac62b8d1120aca146468d87009
smilo Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Tanken som slår meg er at han er redd du skal gjøre noe han kunne gjort når han er ute. "På seg selv kjenner man andre" Endret 9. mars 2013 av smilo 1
Gjest Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Det mangler tillit. Det mangler kommunikasjon. Hva er det dere har som er bra? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå