Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er mange av dere som leser dette som vil få bakoversveis, men jeg må få ut frustrasjonen! Først vi jeg si at jeg selv er ei kvinne på 32.. Kvinnfolk er noen utakknemmlige og hensynsløse skapninger! De utnytter mannens svakether til 100%. Først bryter de forholdet og nekter mannen tilgang til barna. Så klager de på at mannen ikke tar ansvar for barna. Så krever de bidrag som ruinerer en stakkars mann. Så klager de enda mer på at han ikke stiller opp med økonomisk bidrag til ski, tannregulering og annet barna trenger. Så finner kvinnfolkhelvete ut at hun har lyst på et nummer. Drar til ex gubben og får seg et nyp for så å fortelle alle venninner hvor dårlig han er i senga.... Så til alle menn der ute: PASS DERE VI SKYR INGEN MIDLER FOR Å FÅ DET SÅNN SOM VI VIL!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nefertiti
Skrevet

Ehm....er du litt bitter på noe?

Er det deg du skriver om eller noen andre? Du trenger ikke dra alle ned i søla med deg. :sjenert:

Skrevet

Jeg er langt fra bitter på noen, men det irriterer meg fryktelig at mange kvinner behandler menn som de gjør.

Er ikke slik selv, men har altfor mange "venninner" som plutelig begynner å snakke dritt om sine menn.

Og nei ikke alle er sånn heldigvis, men altfor mange spør du meg!

• Liker 1
Skrevet

Hm... :o :klø:

Får en visst inntrykk av at du burde rette denne tiraden mot ett bestemt menneske og ikke "kvinnfolk" generelt... :-?

Det fins dårlige mennesker av begge kjønn og egosentriske krek i alle skikt av samfunnet - jeg har heldigvis ingen venninner som er slik du beskriver - og skulle jeg noen gang bli noe i nærheten sjøl stoler jeg på at noen som er glad i meg får meg innlagt.. :ler:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hmm, jeg må smile litt av denne diskusjonen...

Jeg tror jeg kan sette meg inne i hva gunnemor mener, samtidig hersker det litt "kvinnesak" her inne, det vil si at kvinnene mener at de er andre kvinner närmest, men er det egentlig sånn?

Kvinner er dronninger på å manupilere, det finnes ingen tvil om det. Selv tror jeg at "kvinne er kvinne värst", i mine öyne finnes det ingen tvil.

Vi er eksperter på å psyke hverandre ut, på å finne feil hos hverandre, likevel bruker vi flittig ordet "medsöster" - i mine öyne hykleri.

Men, samtidig vil jeg si at det er inte synd på en mann idag, som har vanlig samvärsrett med sine barn, og derfor betaler vanlig bidrag - mine barn er dine barn!

Skrevet

Er ikke slik selv

Selvfølgelig er du ikke det! Man ser jo best bjelken i sin "medsøsters" øye - sin egen flis osv

Himmel og hav - jeg er pinadø glad du ikke er min venninne!

Skrevet
Kvinner og tomflasker?

Jennifer

... romler mest????
Skrevet

Jeg er faktisk veldig enig i det du skriver, gunnemor.

Vi kvinner er ofte utspekulerte og onde!

-Og dette mener jeg.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Er veldig enig med deg Gunnemor, men så er det jo gutta som må klare å sette grenser og ikke bli utnytta. Vi er menn, ikke mus. Og selfølgelig vår oppgave å ikke la oss utnytte!

Skrevet

Kvinnfolk kan være noen jævla bitcher som ikke går av veien for å få det som de vil. Det sjokkerer meg stadig hvordan noen for eksempel kan bruke barna i maktkampen mot eksen sin. Ja, dette mener jeg. Særlig hvis mannen er så frekk at han får seg ny kjæreste etter at han ble pælma ut...

Men dette er noen. Ikke alle. Det finnes pill råtne menn også.

Jeg tror egentlig at det finnes mange forskjellige mennesketyper, noen snille og greioe, andre rasshøl. Dette er ikke kjønnsbetinget - det er bare kampmetodene som fremstår som ulike.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

hvor ble det av tomflaskene?

Synd. Jeg som hadde tenkt å skrive her at jeg ikke liker tomflasker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg savner også en nærmere forklaring på overskriften. Jeg har tenkt og tenkt, uten å finne en naturlig fortsettelse på "kvinner og tomflasker":

"...når de er tomme, er de ikke verdt stort"?

"...kan resirkuleres om og om igjen"?

"...har det med å hope seg opp i skapet under vasken"?

"...er det heldigvis pant på"?

"...brukes gjerne til 'flasketuten peker på'"?

"...er blitt mer hardføre etter at man begynte å lage dem av plast"?

:klø:

• 9 år senere...
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener med overskriften, TS? Kan du forklare? :klo:

Anonymous poster hash: 21301...e89
Gjest New_Girl
Skrevet

Jeg blir imponert om du får et svar på dette, 10 år senere! ;)

• Liker 3
Gjest Allergikeren
Skrevet

Jeg er ikke TS, men det første som rant meg i hu, var noe Høggern ofte sa i Vazelinas hjulekalender: "Kvinnfolk og tomflasker, er det verste je veit". :P

Skrevet

Jeg er ikke TS, men det første som rant meg i hu, var noe Høggern ofte sa i Vazelinas hjulekalender: "Kvinnfolk og tomflasker, er det verste je veit". :P

Ha ha det minner meg på... :P

1690549_10152131313635091_256962708_n.jp

Skrevet

Heldigvis kjenner jeg ingen sånne kvinner. :)

Anonymous poster hash: 7a3f3...c0d
Skrevet

Jeg kjenner ingen kvinner som passer denne beskrivelsen.

Anonymous poster hash: 42f3c...fa3
Skrevet

Er du den samme som drar opp tråder fra mange år tilbake hele tiden? Tråden er fra 2004.

Anonymous poster hash: 8f1cc...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...