Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra inspirasjon til "høyde og vekt 4- og 5- åringer" tråden.

Min datter er 7 år og veier kun 15 kilo, hun spiser godt og er ellers frisk som andre barn. Er det normalt? trenger jeg å bekymre meg? og før dere sier jeg er dårlig mor så har jeg tenkt ta henne med til legen, men hun har jo egentlig alltid vært liten og lett, så tenker at jeg ikke trenger å bekymre meg så mye..

Anonym poster: de644f0ea85618639a707c7540feb7cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor høy er hun da?

Anonym poster: f6650e52ff0c5f45da6ba327b36bb752

Skrevet

Min veier 21kg og er 129 høy, han er TYYYYYNN.(6år) Tror kanskje du bør snakke med helsesøster.

Skrevet

Det høres veldig lite ut, med tanke på at min datter ikke er tre engang og veier over 16.. Jeg ville snakket med helsesøster.

Gjest Magdalene
Skrevet

Høyde er vesentlig da.

Min fireåring veier det samme. Hun er 103cm

Skrevet

Høyde er vesentlig her, for er veldig stor forskjell på høyde til barn.

Skrevet

Min på 8 er rett under snittet på høyde og veier vel et par og tyve kilo, tror jeg. Hun kunne ikke vært tynnere, da kunne jeg telt mer enn ribbeina på henne.

Skrevet

Min er 2 år og 4 mnd og veier snart 17 kg... Han er ikke tjukk...

Skrevet

Noen barn er bare tynne som fliser. Selv om andre har unger som veier langt mer og er langt yngre, ref. andre svar i denne tråden, betyr det ikke at det er noe galt med TS. barn. Leger ser jo på allmenntilstanden - er hun frisk og rask, har mye energi og spiser bra, er sannsynligvis alt i orden. Men TS, du kan jo snakke med lege/helsesøster for sikkerhets skyld, og muligens tatt noen blodprøver for å være sikker på at alt er ok. Håper det går greit for dere! Du er jammen ingen dårlig mor selv om barnet ditt er tynt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...