Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia
Skrevet

Er det et hårprodukt du har brukt i mange år og som virkelig fungerer fantastisk på håret ditt? Jeg vil vite det! Har bestemt meg for å bli flinkere til å ta vare på håret mitt, men som nybegynner er det vanskelig å finne frem i jungelen der ute. :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg må det være Moroccanoil fuktighetsgivende sjampo og balsam + oljen :) Og å ikke bruke særlig med varme på håret. Har aldri hatt så pent hår før!

Skrevet (endret)

Spørs hvilke "hårproblemer" du har, da?

For min del elsker jeg Paul Mitchell, Lavender Mint fra Tea Tree-serien. Håret mitt holder seg veldig fint, den funker bra mot tørt/slitt hår og lukter utrolig godt!I tillegg tester ikke Paul Mitchell på dyr, om du bryr deg om sånt :)

Endret av Fnisu
Gjest Euforia
Skrevet

Takk for mange bra tips. :) Jeg har egentlig ingen "problemer", eller kanskje jeg kunne ønsket meg litt mer volum? Jeg bruker en veldig god volumshampoo fra før, men etter dag 2 er det ikke så mye volum igjen i håret mitt. Jeg hater at håret blir stivt av produkter, så hvis noen vet om et veldig bra volumprodukt hvor håret ikke blir stivt etterpå, blir jeg kjempeglad!

Skrevet

Jeg elsker hårsprayen til Fugde, den har sinnsykt hold. Siden jeg har ganske tykt hår trenger jeg bare små doser for å få det til å holde seg på plass. Men har hørt at folk som har litt tynnere og glattere hår at håret blir fett av sprayen. Som sakt, jeg har ikke opplevd det.

Har du forresten prøvd volumshampoen fra KMS? Jeg bruker ikke volumshampo, men har flere venninner som sverger til den. Vet ikke hva den heter, men det er en grønn flaske hvertfall :)

Skrevet

Joico sin fuktighetskur elsker den. Jeg har tørt krøllete hår.

Skrevet

Joico sin fuktighetskur elsker den. Jeg har tørt krøllete hår.

Er det den fra K-pak serien? Er på jakt etter en god fuktighetskur, og bruker K-pak serien fra før, men har hørt at den er mer en proteinkur? :)

Skrevet

For meg må det være Moroccanoil fuktighetsgivende sjampo og balsam + oljen :) Og å ikke bruke særlig med varme på håret. Har aldri hatt så pent hår før!

Signerer den! Elsker Moroccanoil. Jeg har tykt og langt hår, så jeg må dessverre føne det etter å ha dusjet, men utenom det prøver jeg også å unngå varmebehandling.

• Liker 1
Skrevet

Takk for mange bra tips. :) Jeg har egentlig ingen "problemer", eller kanskje jeg kunne ønsket meg litt mer volum? Jeg bruker en veldig god volumshampoo fra før, men etter dag 2 er det ikke så mye volum igjen i håret mitt. Jeg hater at håret blir stivt av produkter, så hvis noen vet om et veldig bra volumprodukt hvor håret ikke blir stivt etterpå, blir jeg kjempeglad!

Du kan jo prøve Osis Dust it-pulver? Men vær forsiktig med mengden, for det kan fort bli seende fett ut. Også elsker jeg Masterpiece-hårsprayen til Tigi :-)

Skrevet (endret)

Awsome Det finnes en protein kur og en fuktighetskur i joico sin k pak. Vil ikke annbefale protein kuren hvis du bare har tørt hår og ikke bleket. Jeg ødrla mitt hår med protein kuren hele håret ble en svær floke som jeg måtte klippe. Fuktighets kuren er super bra og lukter kjempe godt

Endret av muffin26
  • Liker 1
Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Tigi Love Peace & Planet sin walking on sunshine sjampo, og Tigi Styleshots epic volume balsam

+ Joico Intense Hydrator kur.

Bruker aldri varmebehandling på håret og børster det aldri når det er vått, sover med det i flette og bruker kun strikker uten metall.

Skrevet

Jeg liker godt Wool Shake fra Redken. Den gir supre litt bustete krøller og masse volum men den lukter ikke så godt.............

Skrevet

Jeg har ikke funnet en shampo som jeg er helt fornøyd med. Men jeg har fått øynene opp for kokosolje. Håret mitt hr aldri vært så blankt og medgjørlig før!

Skrevet

Jeg er avhengig av følgende:

Redken volumshampo

Osis Dust It

Loreal Tecni.Art hårspay

Og ikke minst min GHD rettetang ...

Skrevet

Moroccan oil for min del :) Også liker jeg Wella SP produkter. Siden jeg vasker håret ofte, liker jeg å bruke økologisk/såpefri produkter av og til, og favoritten er shampoo og balsam fra Urtekram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...