Gå til innhold

Tomhet etter en bra serie er over

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater den følelsen jeg får hver gang en knallbra serie er over :frown:

Vet det høres teit ut, men jeg vet liksom aldri hva jeg skal ta meg til når en serie er over. Jeg lever meg sånn inn i handlingen. Jeg blir så glad i karakterene, og de blir en stor del av livet mitt. Plutselig får jeg aldri se en episode av den samme serien igjen. Det blir ikke det samme å se skuespillerne i en annen serie/film.

Det har vært spesielt slik etter Six Feet Under og Prison Break. Jeg gråt i slutten av den siste episoden i begge seriene. Det tar alltid lang tid før jeg "klarer" å se en ny serie, for jeg må nesten gjennom en sorgprosess :omg: Vet det høres helt sykt ut.

Har sett alle 4 sesongene av Prison Break på Netflix på rundt 3 uker. Ble så vanvittig glad i hovedpersonene, plottet, stemningen - ALT. Og jeg vet jo at det aldri vil lages en ny sesong av PB heller.

Noen med liknende erfaringer/tips? :fnise:

Nå driver jeg og ser episode 1 i sesong 1 av Prison Break for å mimre litt... :grine: Syns Lincoln Burrows er så kjekk :wow:

Anonym poster: 64dc4bb97c49719322e4b9a498f4dc4b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Livet mitt er evig tomt etter å ha fullført Broen og alle tre sesongene med Forbrytelsen. Det hjelper selvsagt ikke på at slutten på Forbrytelsen 3 er noe åpen, så det kaaaaaan jo komme en sesong til.

• Liker 2
Skrevet

Haha, kjenner til følelsen!! Har nettop blitt ferdig med private practice, trist :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det helt likt som deg!! Føler meg helt tom etter jeg har sett en episode. Iallefall når jeg sitter med ørepropper klistret inntil skjermen, DA føles det som om jeg er med i serien.

Anonym poster: b38e356af486dd4bcfcc9415a45e7c5d

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde samme følelsen, etter 8 sesonger av McLeods daughters. Hadde levd meg så inn i den serien, sett de tidligere sesongene om og om igjen, men klarer ikke å se det mer etter siste episoden...... :grine:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater den følelsen jeg får hver gang en knallbra serie er over :frown:

Vet det høres teit ut, men jeg vet liksom aldri hva jeg skal ta meg til når en serie er over. Jeg lever meg sånn inn i handlingen. Jeg blir så glad i karakterene, og de blir en stor del av livet mitt. Plutselig får jeg aldri se en episode av den samme serien igjen. Det blir ikke det samme å se skuespillerne i en annen serie/film.

Det har vært spesielt slik etter Six Feet Under og Prison Break. Jeg gråt i slutten av den siste episoden i begge seriene. Det tar alltid lang tid før jeg "klarer" å se en ny serie, for jeg må nesten gjennom en sorgprosess :omg: Vet det høres helt sykt ut.

Har sett alle 4 sesongene av Prison Break på Netflix på rundt 3 uker. Ble så vanvittig glad i hovedpersonene, plottet, stemningen - ALT. Og jeg vet jo at det aldri vil lages en ny sesong av PB heller.

Noen med liknende erfaringer/tips? :fnise:

Nå driver jeg og ser episode 1 i sesong 1 av Prison Break for å mimre litt... :grine: Syns Lincoln Burrows er så kjekk :wow:

Anonym poster: 64dc4bb97c49719322e4b9a498f4dc4b

Akkurat de to seriene elsker jeg også..

Anonym poster: b515c2c4b658d6a264044a3640801a26

Skrevet

Helt enig! Jeg har det litt på samme måten etter at jeg har lest ut en god bok (eller enda "verre" -en god bokserie) også. Det er jo dette som er så herlig/trist med serier og bøker :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig! Jeg har det litt på samme måten etter at jeg har lest ut en god bok (eller enda "verre" -en god bokserie) også. Det er jo dette som er så herlig/trist med serier og bøker :)

Jeg ble litt trist når Skogland var over.

Og The wire. =p

Anonym poster: 130b6112dc1eef2c73a76f30b7407a33

Skrevet

Hahah, føler meg truffet. Vet akkurat hvordan du har det... ble ferdig med alle sesongene fra Merlin for 2 uker siden... er fortsatt lei meg :fnise:

Skrevet

Sykt eller ikke; det er slik det er og vi er mange som har det slik.

Skrevet

Har det også sånn, og særlig etter prison break :( slutten var jo så trist også.. Hadde den vonde følelsen i kroppen lenge.. Følger med på walking dead nå, men kan ikke måle seg med PB.

Skrevet

Jeg føler meg fremdeles uggen etter at Battlestar Galactica var over - for flere år siden. Fytti grisen for en serie, altså.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Har det på samme måte.

Føles nesten ut som man er på vei inn i en depresjon når en serie tar slutt :P

Man vet godt at det er greit å slutte mens leken er god, men samtidig skulle man ønske serien kunne vare for evig

Skrevet

Jeg leste ikke bøker på mange måneder etter at jeg hadde lest ut Twilight.

Jeg vet. Det finnes ikke ord eller unnskyldninger for det jeg nettopp skrev, haha!! Jeg var svak og lengtet etter romanse, og jeg fant det i en latterlig ungdomsroman :plystre:

Serier jeg har savnet etter at jeg har sett dem ferdig er Sopranos, The 4400, Doctor Who (ok, den sluttet jo ikke, men de byttet ut "min" doktor) og sikkert flere til.

Skrevet

Hadde det på akkurat samme måte da Prison Break var over. Så det når det gikk på tv, så det var noe jeg brukte lang tid på å se, og gledde meg til hver episode. Det var jo så bra. Det er faktisk eneste serie jeg har fått noen tårer i øynene av slutten på. Alt så jo ut til å ha gått så bra, og så ble det så trist. Dette er eneste serien jeg har vært så hekta på, og savner å ha det sånn. Mangler liksom noe når jeg ikke finner en ny serie som jeg blir like hekta på :P

AnonymBruker
Skrevet

Har det også sånn, og særlig etter prison break :( slutten var jo så trist også.. Hadde den vonde følelsen i kroppen lenge.. Følger med på walking dead nå, men kan ikke måle seg med PB.

Hva skjedde i slutten? Såg aldri mer enn en sesong.

Ts, jeg har det på akkurat samme måte, helt latterlig. Det jeg ofte gjør er at jeg lar være å se de siste episodene, eller om jeg skal se flere sesonger på nytt igjen begynner jeg ofte midt i, ser ut siste og begynner på nytt og ser frem til midten.

Som feks. Sex og Singelliv. Da begynner jeg på sesong 4, så ser jeg 4, 5, 6 , 1, 2, 3. Men jeg ser som regel ikke den siste episoden. Samme har jeg gjort med Scrubs osv.

Anonym poster: cbb7a83a3e34c39eec63330ff5572d32

Skrevet

Six feet under hadde en kjempe bra og trist slutt... gråt meg gjennom den ja..

• Liker 1
Skrevet

Hadde akkurat samme følelsen når Boston Legal sluttet..

Skrevet

Come back Heroes,

• Liker 1
Skrevet

Fikk helt fnatt da jeg fant ut att Teranova ble kanselert etter en sesong. Den sluttet med en clifhanger, og store muligheter for en ekstremt spennende sesong til.

Føler meg enda snytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...