Gjest Tine Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har broblemer med bikinilinjen. Viktig nå før sommeren............. Når jeg barberer meg så får jeg masse røde prikker (+ noen kviselingnende bobler). Hårene vokser veldig fort ut igjen også. Noen gode råd ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Bestill time for voksing i salong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusur Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg bruker å nappe de hårene som er utenfor trusekanten/bikinilinja, da blir det kjempefint :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Smør på aloe vera-gele etter barbering. Det hjelper meg! Og hvis du har svært sensitiv hud, kan voksing får deg til å se skikkelig ille ut, dessverre... Amarone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Myk opp huden med varmt vann noen minutter. Bruk skarp ren høvel og barber med hårene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå