AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Synes alle rundt meg elsker skinny jeans, er det bare jeg som liker jeans som går kroppsnært til nedover kneet og leggen og vider seg litt ut nederst? Mange med skinny jeans ser ut som pipestilker, får VELDIG, VELDIG tynne ben. Jg synes ikke det ser så pent ut, så jeg prøver å unngå tights og skinny jeans selv. Har lange ben, men de er slanke og litt tynne kanskje, jeg ser for meg at det blir stygt i jeans som sitter helt inntil hele veien ned, og at skoene og føttene ser giga ut, selv om jeg har små føtter Anonym poster: 5abe86d33ccbb2744b64ed00ef82bb5b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Hater dem. Anonym poster: 6537fff5506b20f3dadb1f3abd784edd 5
Gjest Chili Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Sorry mac, I LOOOOVE´ EEEEM. Men tror forøvrig det er flere enn deg som ikke er så begeistret for dem, da! 2
Zakuro Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Liker både skinny jeans og bootcut:) Men liker ikke sånne med helt rette bein> Ser ut som en mann!>_< Men er litt enig med TS, føttene ser lett enorme ut når man har skinny jeans, enda jeg bruker 35 i sko
Gjest Badabing Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Jeg liker egentlig egentlig alt. Men nå synes jeg det har vært skinny jeans så innmari lenge at det godt kan komme litt ordentlig sleng igjen! Og kordfløyel, jeg venter innmari på kordfløyelsbuksene. :D
Neket Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Jeg synes skinny bukser kombinert med veldig lette/flate sko, er veldig forstørrende på rumpe og lår. Jeg kaller det låvedøreffekten 6
Kladd Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Jeg liker egentlig egentlig alt. Men nå synes jeg det har vært skinny jeans så innmari lenge at det godt kan komme litt ordentlig sleng igjen! Og kordfløyel, jeg venter innmari på kordfløyelsbuksene. :D Det er jo masse kordfløyel i butikkene nå? Jeg har to kord-bukser! Så det senest i butikkene denne uken! Tror det var på Gina Tricot. Til TS: Jeg liker best skinny jeans. Selv ser jeg kjempelav og stutt ut om jeg tar på noe med bootcut/sleng. 1
pingeline Skrevet 10. mars 2013 #8 Skrevet 10. mars 2013 Synes det er pent på de som kler det, men dessverre er ikke jeg en av dem. Det irriterer meg grenseløst at skinny jeans har tatt sånn over at det nesten er umulig å finne bukser som passer meg i både størrelse og fasong. 2
Harlequin Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Elsker skinny jeans, stort sett det jeg har av olabukser, definitivt de buksene jeg føler meg mest vel i. Er ikke spesielt fan av boot cut - føler alt bare henger og slenger, og det slipper jeg med skinny jeans 1
Antlers Skrevet 10. mars 2013 #10 Skrevet 10. mars 2013 Har irritert meg over skinnyjeans-bølgen i flere år nå. Joda, det kan se dødslekkert ut på enkelte, men flertallet kler rett og slett ikke pølseskinnbukser. Derfor blir det ekstra irriterende at det stort sett er det som selges. Vil du ha ny vårbukse i sesongens farger? Da får du vær så god å kjøpe skinnyjeans! Fan av de gode, myke cordfløyelsbuksene til høst/vinterbruk? Da får du pent kjøpe skinnycord i tynt stoff med 120% stretch (ok, overdrev kanskje litt der, da)! Jeg er så møkk lei... Det jeg faktisk kler er bukser med rette ben http://suite707.files.wordpress.com/2012/01/7-for-all-mankind-black-straight-leg-jeans.jpg , eller bukser med lett bootcut http://www.truereligionbuy.org/pic/2012112010522537831.jpg Det sier seg vel nesten selv at jeg stort sett har bukser i mørk denim eller sort, siden utvalget er helt elendig om man vil ha noe annet enn skinnyjeans. Jeg ønsker ikke skinnyjeans fjernet fra markedet (det blir jo bare å dytte problemet over på en ny gruppe), men jeg skulle virkelig ønske alle fikk et greit utvalg av bukser med flatterende passform. 4
Lovealii Skrevet 10. mars 2013 #11 Skrevet 10. mars 2013 Elsker de! Er vel nesten bare det jeg har av jeans. Trodde aldri at det var en "trend". 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #12 Skrevet 10. mars 2013 Jeg elsker dem. Bruker stort sett kun skinnyjeans, med unntak av et par år på ungdomsskolen hvor det gikk i supersleng og buffalo Jeg er enig i at det ikke er for alle, men for meg er det det eneste som ser bra ut. Jeg er dritlav og ser enda lavere ut i alt som ikke er skinny. Det irriterer meg litt, for jeg er stor fan av for eksempel bootcut, men det ser katastrofedårig ut på meg. Men at det er en trend eller bølge skjønner jeg ikke. Det er vel bare at det er mest populært for tiden, passformen har jo alltid vært der. Min far som var litt "rocka" før i tida har alltid gått i det, hehe. Anonym poster: 5b3399e72880b78a874298663fdfb520
pingeline Skrevet 10. mars 2013 #13 Skrevet 10. mars 2013 Det er helt klart en trend! Det merker du raskt hvis du leter etter bukser som ikke faller inn under denne trenden. Bootcut, skinny og straight leg har jo alltid vært der, men hva som er trenden dikterer hva som er lett å få tak i. Nå har det vært skinny jeans leeeenge. Eksempel fra HM nettbutikk akkurat nå. Under jeans er de delt inn i kategorier. Skinny: 35 stk Smal (som ser ut som skinny jeans som er bittelitt mer romslig i leggene): 8 stk Rett: 1 stk Bootcut: 3 stk Ledig: 4 stk Joda, man ser hva som er det moteriktige valget. 2
Cristella Skrevet 10. mars 2013 #14 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har bare skinny jeans, jeg. Men nå kler jeg virkelig ikke noe annet heller, egentlig!
Safiye Skrevet 11. mars 2013 #15 Skrevet 11. mars 2013 Jeg har bare skinnyjeans selv, men hater det på folk som er tynne i bena. Kunne ikke tenke meg å ha på bukser med rette ben eller bootcut da det lett subber i bakken, noe som irriterer meg utrolig.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #16 Skrevet 11. mars 2013 Jeg hater dem!! De ser helt jævlig ut på jenter for å ikke snakke om gutter. Anonym poster: 8e3b687329d5ebaf9a8b4a802a474b45
Skjønningen Skrevet 11. mars 2013 #17 Skrevet 11. mars 2013 Elsker skinny jeans. Jeg har veldig slanke og lange ben og jeg synes de får vist seg frem i slike bukser. Jeg kan jo ikke by på noen kløft, men jeg har bra ben! 1
Wildy Skrevet 11. mars 2013 #18 Skrevet 11. mars 2013 Jeg synes det ser bra ut på mange, og katastrofe på mange. Selv er jeg kraftig over baken og lårene, og skinnyjeans gjør at jeg ser enda bredere ut. Jeg foretrekker rette ben eller bootcut, men det er jo omtrent dønn umulig å få tak i! Nå er det så lenge siden jeg har funnet meg en dongeribukse, , og de jeg har begynner å gå fra hverandre av slitasje, så det ser ut som det blir skjørt på meg til moten snur litt igjen.....
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #19 Skrevet 27. mai 2021 Du var forut for din tid. Anonymkode: 71ee6...9a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå