Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Det har vært slutt ca en mnd. Turbulent forhold, vond slutt. Jeg skrev stygge ting til han pga noe, bl.a at han må holde seg laaangt unna meg. Ingen kontakt siden.

Det ringte på hos meg idag , flere ganger, men jeg tok ikke opp. Hadde ingen avtale med noen.

Kan det ha vært han? Eller ville han evt tatt kontakt via telefon istedendfor? Er det lite sannsynlighet for at det var han?

Mulig det var ei venninne, men rart hvis hun ikke tok kontakt på tlf og?

Kanskje det bare var en tilfeldig...

Huff, tenker nok for mye på han..):

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å vite :)

AnonymBruker
Skrevet

Han, henne, Jehovas Vitner, selgere, naboen som lurte på om du kunne flytte bilen, Lisensmannen...

Mulighetene er mange. Hvorfor ikke bare ta kontakt hvis du vil ha han tilbake?

Anonym poster: af10227039bbc8483c510ef616c07f5d

Gjest Adera
Skrevet

Det kan ha vært han, det kan ha vært noen andre.

Skrevet

Jeg vet...kanskje mest sannsynlig at det ikke var han.. Med tanke på situasjonen.

Men hvilken måte er mest sannsynlig HVIS han ville ta kontakt med meg ( etter sinneutbrudd, utskjelling...), telefon eller å dra direkte til personen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet...kanskje mest sannsynlig at det ikke var han.. Med tanke på situasjonen.

Men hvilken måte er mest sannsynlig HVIS han ville ta kontakt med meg ( etter sinneutbrudd, utskjelling...), telefon eller å dra direkte til personen?

Jeg regner med det var du som hadde et innlegg for noen uker siden om hvor dere hadde vært på en restaurant og han plutselig hadde forsvunnet og flørtet med andre.

Han høres fremdeles ikke ut som en bra kar, men HVIS han hadde tatt kontakt med deg så hadde det sannsynligvis vært på telefon eller facebook.

Anonym poster: af10227039bbc8483c510ef616c07f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...