DGAS Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hei! Jeg har vært sammen med typen min i et år nå. Vi har det kjempefint sammen, og forholdet går veldig bra, men jeg lurer på en liten ting. Meg og han er veldig merkelige og utrolig barnslige når vi er sammen (kun når vi er alene) og snakker babyspråk, ikke bare sånn gossegosse, men generelt babyspråk når vi snakker sammen... Dette er så klart ikke hele tiden, men mye av den. Utrolig teit, men også koslig på en veldig spesiell måte.. I tillegg har vi helt utrolig barnslig humor, da snakker vi en syvårings humor.. Denne typen humor har ingen av oss hatt før vi traff hverandre, og jeg spøker ikke slik med andre enn han. Ingen av oss er umodne for alderen, tvert i mot opplever jeg oss begge som ganske modne personer, bare ikke når vi er alene. Så det jeg lurer på er om dere andre oppfører seg sånn sammen med kjæresten? Eller har deres egen greie som er merkelig og som får dere til å lure på hvordan andre par oppfører seg når de er alene. Ble ganske rotete dette her, håper dere forstår. Kan bli artig lesning, og kanskje jeg kan få svar på om jeg er blitt gal!
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Vi er også skikkelig teite sammen. Kaller hverandre bitch, homo, hore osv. For tull altså, ikke noe bdsm eller hvordan det skrives. Og så har vi skikkelig fise- og bæsjehumor. Anonym poster: 1cdbbfe2ea937b5bb0e4688057bd905e
Gjest Boxee Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Vi er også teite. Erter og plager hverandre en del - for moro skyld selvsagt.
Gjest Funky Punk Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Vi har en greie som bare vi forstår. Vi kan nemlig kommunisere med hverandre kun ved hjelp av "hmmm"-lyder (om det gir noen mening ) Sånn bortsett fra så oppfører vi oss ikke anderledes Endret 8. mars 2013 av Funky Punk
DGAS Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2013 Haha, godt å høre at vi ikke er de eneste! Vi kommuniserer ved hjelp av "meh".
Crizpo Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Vi kan få litt teit humor om vi har gått for lenge oppå hverandre. Her om dagen diskuterte vi f.eks hvordan de forskjellige typene promp, fis og fjert høres ut. Skikkelig barnslig!
estrella Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Vi er skikkelig teite i lag. Slik som alle andre her har nevnt
Gjest COD Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Jeg og kjæresten lager jævlig mye grimaser til hverandre, gjør til stemmen/toneleiet, går i endel barnslig. Kan finne på å hoppe på han, sånn helt uten at han er klar over det og da ler han ganske bra. Så kan vi tullesynge og han kan finne på å snike seg inntil for å skremme - med rare grimaser. Han liker å danse helt sprøtt for meg, så jeg ikke klarer å holde meg. Jeg kan finne på å løpe i forveien, så han tar meg igjen og vi 'løper om kapp'. Er nok en god del mer enn det som er nevnt over. Det er veldig godt å ha det sånn med han
Gjest COD Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 Og ikke minst bæsje og fise humor. Hvordan kunne jeg glemme det :D
Gjest Beano Skrevet 8. mars 2013 #10 Skrevet 8. mars 2013 Så søte dere er! Nå fikk jeg mer lyst på en type........
DGAS Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2013 Virker som bæsjehumoren er populær blant par.. Vi syns det er utrolig morsomt å prompe uten å si ifra først, så den andre skvetter.. Tar det som et godt tegn, i og med at jeg aldri turte å gjøre det foran eksen min.. Men ekkelt skal jeg ikke nekte på at det er
Gjest COD Skrevet 8. mars 2013 #12 Skrevet 8. mars 2013 Skal si deg at det tok meg lang tid før jeg turte å sleppe en fis foran kjæresten og han sa mange ganger at jeg ikke måtte være redd for det. Ganske latterlig at jeg holdt endel av dem inne helt uten grunn, for han slapp de svære og det brydde vi oss ikke noe om. Han synes at det er sexy at jeg tør å både rape og fise uten å måtte tenke over det lenger. Så er veldig glad jeg tør nå og det var ikke akkurat no å frykte Noen ganger drar jeg han i fingeren for å tulle, så slepper han faen meg en fis da og. Det er ganske komisk Høres jo sprøtt ut, men er bare morsomt
missdior Skrevet 8. mars 2013 #13 Skrevet 8. mars 2013 Vi kan få litt teit humor om vi har gått for lenge oppå hverandre. Her om dagen diskuterte vi f.eks hvordan de forskjellige typene promp, fis og fjert høres ut. Skikkelig barnslig! Hahahah, herreguuud, det gjorde vi i går... Typen slapp en "blaut" fjert skjønner du
MissStiles Skrevet 8. mars 2013 #14 Skrevet 8. mars 2013 Dere er nok ikke de eneste som er sånn. Jeg og kjæresten kan også tulle masse. Snakke rart til hverandre, fortelle dårlig vitser og andre barnslige ting. Vi har samme humor og det synes jeg er bra. Synd om det ikke hadde vært sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå