AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Jeg sluttet i den forrige jobben min for 9 mnd siden, og har vanskeligheter med å få meg ny. Jeg gikk 6 mnd først uten noe spesielt med respons, også fikk jeg en engasjement jobb i 1 mnd i et stort firma. Men for å komme meg dit måtte jeg ta tog 40 minutter hver morning, og det var greit det. Helt til jeg svimte av på jobben, og ble sendt til legen og hadde virus på balansenerven. + sosialangst. Er blitt bedre fra dette nå, og tenker hver eneste dag på hvordan livet til andre er. Hvorfor har ikke jeg det sånn? Hvorfor er det ingen som ringer meg å spør hvordan jeg har det? For realiteten er den at hvis jeg ikke tar kontakt med "venner" er det ingen som tar kontakt. Jeg føler meg utrolig verdiløs. Jeg har begynt å trene for å få tankene over på noe annet, og det har hjulpet. Men så sitter jeg her da, alene. Vennene mine har kjærester, barn, etc. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde det og. Anonym poster: 6ad359e981e457f85510b80d2aed03dd
gulebøj Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Nettspill som World of Warcraft kan være en fin sosial arena dersom du får litt noia av større forsamlinger og relasjoner. Spesielt om du er jente, har jeg inntrykk av ;-)
LovelyMonroe Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 (Kan svare imorgen, ville bare gi en klem )
-Jiinxs- Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Om du føler for å få deg noen nye nettvenner eller 'irl' venner så kan du ta en titt innom denne tråden
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Jeg sluttet i den forrige jobben min for 9 mnd siden, og har vanskeligheter med å få meg ny. Jeg gikk 6 mnd først uten noe spesielt med respons, også fikk jeg en engasjement jobb i 1 mnd i et stort firma. Men for å komme meg dit måtte jeg ta tog 40 minutter hver morning, og det var greit det. Helt til jeg svimte av på jobben, og ble sendt til legen og hadde virus på balansenerven. + sosialangst. Er blitt bedre fra dette nå, og tenker hver eneste dag på hvordan livet til andre er. Hvorfor har ikke jeg det sånn? Hvorfor er det ingen som ringer meg å spør hvordan jeg har det? For realiteten er den at hvis jeg ikke tar kontakt med "venner" er det ingen som tar kontakt. Jeg føler meg utrolig verdiløs. Jeg har begynt å trene for å få tankene over på noe annet, og det har hjulpet. Men så sitter jeg her da, alene. Vennene mine har kjærester, barn, etc. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde det og. Anonym poster: 6ad359e981e457f85510b80d2aed03dd Du må riste litt løs, ta deg en syden tur på sparket, få sol på kroppen og energien tilbake......så får du ta tak i dette. Virker ikke som du har venner som er mye verdt. Anonym poster: 240d380b9ee50a60b838bca9653df461
Tibbie Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Det er faktisk mer vanlig enn du tror. Å være ensom er litt tabu å snakke om, derfor virker det bare ikke sånn. Jeg anbefaler deg å jobbe som frivillig i Røde Kors eller noe lignende. Da får du mange venner og mye å gjøre + Noe sweet å legge ved CV'en Let me know om du lurer på noe ang. det. Jeg har mye erfaring fra å jobbe frivillig i slike organisasjoner. Lykke til! Håper du finner en løsning på problemet ditt : )
Singha Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Er blitt bedre fra dette nå, og tenker hver eneste dag på hvordan livet til andre er. Hvorfor har ikke jeg det sånn? Hvorfor er det ingen som ringer meg å spør hvordan jeg har det? For realiteten er den at hvis jeg ikke tar kontakt med "venner" er det ingen som tar kontakt. Jeg føler meg utrolig verdiløs. Dette er sikkert ikke noen egentlig trøst, men det er mange som har det slik som du. Ellers vil jeg anbefale at du fortsetter å trene. Trening gir mestring, raske synlige resultater og treningssentre er visstnok gode sjekkearenaer.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 det er nok vanligere enn du tror å føle seg ensom! jeg kaller sosial angst for en "usynlig sykdom", samme som min diagnose faller under! Ingen/ veldig ser eller skjønner at vi er syke eller har problemer! jeg føler meg i perioder veldig alene (jeg har kroniske ryggsmerter, som gjør at jeg ikke klarer å jobbe noe særlig desverre.. så den sosiale biten blir borte der, og siden alle andre er på jobb, så blir jeg myyye alene!) jeg tror det er viktig å sysselsette seg selv, melde seg inn i organisasjoner, ulike samfunn med like interesser som du har og å fortsette å trene Kanskje du kan bli kjent med noen der etterhvert? evt hva med å skaffe deg en hund? jeg har hund og han har hjulpet meg gjennom vanskelige perioder man MÅ passe på den, man MÅ ut å gå hver dag i frisk luft - det gjør underverker I tillegg så møter mang mange ute på tur! ellers vil jeg bare gi deg en klem jeg det ordner seg nok skal du se Anonym poster: 2f34c81c9ee9986d06756e25081b4689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå