Gjest Anonym Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Mann snart 30 her. God utdannelse og jobb og har alltid hatt et helt greit drag på damer. Har noe under utvikling med ei på jobb, god kjemi, noen rødvinskvelder og flørting på Facebook og sms. Ikke kommet lengre enn dette. Hun er et par år yngre enn meg og i utgangspunktet regnet jeg henne som way out of my league. Forrige helg dristet jeg meg til å ta opp temaet oss og fremtiden. Og hun så absolutt for seg at dette kunne utvikle seg til noe mer. Men det var et men. Hun hadde de siste årene hatt et forhold til en gift mann midt i 40-årene. Han har barn og en alvorlig syk og pleietrengende kone. De møtes ukentlig og reiser av og til på turer i helgene. Så sier hun at dette forholdet gir henne så mye både fysisk og intellektuelt at en eventuell kjæreste må godta at hun fortsetter dette forholdet. Hun sier også at de er enige om å leve hver sine liv og at det er helt greit for han om hun går inn i et forhold. Blir selvfølgelig både overrasket og litt sjokkert, og når hun sier at om kona hans dør og han vil satse på henne, så er det det hun ønsker, tenker jeg at dette nok ikke er noe for meg. Det viser seg også at jeg kjenner denne mannen litt gjennom felles interesser og vet at jeg er sjanseløs. Både penger, posisjon, utseende og karisma går i hans favør. I tillegg er dette en usedvanlig sympatisk fyr. Så jeg gikk noe slukøret hjem den kvelden. Men nå er det gått ei uke og dama er selvfølgelig like uimotståelig som før og jeg er begynt å tenke på om dette er noe jeg kan leve med. Hun har jo vært ærlig og åpen og det finnes grunner både for og imot å gå videre med dette forholdet. Det verste vil være å sende henne på helgetur med denne elskeren, men jeg har liten lyst til å gi slipp på henne. Kan jo også hende at hun endrer syn på hvordan hun skal ha det i livet. Men på den annen side finnes det mange andre flotte damer.
Beccavaldes Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Dette hadde ikke jeg satset på, du får spørre om du får ha 1eller 3forhold på si og høre hva hun sier da 2
Gjest Sitrondrops Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Hvis jeg var deg ville jeg nok ikke gått videre med denne damen uansett hvor flott hun er. Det kommer bare til å ende med knust hjerte. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Første jeg tenkte var; "wtf?!", haha.. Jeg mener helt klart at du bør ende dette forholdet.. Å være flere involverte enn to i et kjærlighetsforhold, ender alltid opp i noen vanskelige situasjoner og/eller dilemmaer. Anonym poster: 704796157a598b2d077210459aa0c523
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Nå vet jeg jo ingenting om kona hans sin tilstand, men jeg synes ikke han høres så sympatisk ut jeg.. :/ Anonym poster: 49d368c75946552c69e85ddd4a18f36b 2
Gjest LineaAlba Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Høres ut som du er blendet av et vakkert ytre, for de fleste ville tenkt at en dame som har et pågående forhold til en gift mann som hun ikke vil gi slipp på, ikke er særlig vakker på innsiden. 1
Gjest Anonym Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Ts her. Har vel i grunn konkludert med det samme som dere. Men det er vel forelskelsen som lager litt støy i logikken. Og ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd at slike ting som dette faktisk skjedde andre plasser en i bøker og på film.
Wildy Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Høres ut som noe som ikke kommer til å ende godt for TS i hvertfall. Men dama er jo i allefall ærlig og spiller med åpne kort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå