Gå til innhold

Har du bryllupshjemmeside?

Har du bryllupshjemmeside?  

1 stemme

1. 1. Har du bryllupshjemmeside?

• Ja
      14
    • Nei
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver med siste finpuss på vår og sitter og lurer på om jeg har glemt noe. Hva har dere med på deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte nei.

Vi har ingen hjemmeside. Vi har vel egentlig ikke følt noe behov for det.

Skrevet

Nei, vi har ikke det! Har ikke noe behov for det..

Skrevet

Ja, vi har hjemmeside .

Der har jeg lagt inn litt om historien fra vi traff hverandre og fram til i dag. Informasjon og kart til kirken og festlokalet i tillegg til ønskeliste og gjestebok. Skal ikke se bort i fra at sidene blir oppdatert med nye elementer så sant jeg får noen tips her :wink:

Vi håper at gjestene kan hente litt informasjon her i tillegg til at siden er et viktig hjelpemiddel i planleggingen av dagen vår.

Skrevet

Vi har bryllupshjemmeside, ja. Og har fått mange positive kommentarer for den.

På siden vår finner en;

- Hvordan vi møttes

- Historien om frieriet

- 10 egenskaper om hverandre

- Litt om forloverene og toastmasteren

- Gjesteliste hvor jeg fører opp alle som har sagt ja og hvilken tilknytning de har til oss (Eks: "Skrue - Brudens onkel")

- Kart og kjøreanvisninger

- Galleri med bilder av oss og forlovere og toastmaster

- Informasjon om bryllupsdagen (sted, tid osv)

- Ønskeliste

- Kontaktinformasjon (til meg, kjæresten min og til toastmaster for taler og sanger til sanghefte)

- Gjestebok

- Nedtellingsscript

Det var vel alt foreløpig, tror jeg. :-)

Skrevet

Skulle nok hatt ett lite bildegalleri ja, og kanskje en presentasjon av forloverne.

Skrevet

Ja, vi har hjemmeside. Eller nå lyver jeg litt, for vi HAR ikke enda, men min sambo skal lage.

Har vel ikke behov for det vi heller, men tenkte det allikevel var litt morro for oss å lage og gjestene å titte :wink:

Skrevet

Tusen hjertelig takk :)

Ringene har vi designet selv med hjelp av en gullsmed. Tenkte det var best jeg svarte her også, Tex, siden det ikke var sikkert du gikk inn på siden vår igjen.

Skrevet

Ringene har vi designet selv med hjelp av en gullsmed. Tenkte det var best jeg svarte her også, Tex, siden det ikke var sikkert du gikk inn på siden vår igjen.

Er det Smykkesenteret mon tro? Fin side og flotte ringer.

Unnskyld Arwen :oops: Kom på etter at jeg la inn innlegget om at denne ikke var Lothlorien sin tråd.....

Skrevet

Jeg svarte ja, men de ligger ikke ute enda.

Jeg håper vi får gjort de ferdige i løpet av påsken.

Skrevet

Har vært inne enda en gang jeg... Ta en titt på ringene vi skal ha....

Texeringene

De er så godt som identiske, bare at dere har hvitt gull ytterst og vi har innerst....

Skrevet
Er det Smykkesenteret mon tro? Fin side og flotte ringer.

Unnskyld Arwen Kom på etter at jeg la inn innlegget om at denne ikke var Lothlorien sin tråd.....

Bruk tråden akkurat som dere vil dere jenter :ler:

Skrevet

De er så godt som identiske, bare at dere har hvitt gull ytterst og vi har innerst....

Det har du helt rett i. Den største forskjellen er nok det, i tillegg til at vi har initialene våre på to sider av diamanten.

Til dere andre som har hjemmesider.... kan jeg få en liten kikk? Hadde vært greit og hentet inspirasjon fra andre også. Synes ideen med gjesteliste og bildegalleri var kjempebra!

Skrevet (endret)

Ja, det har vi.

Endret av Po Pi
Skrevet

Vi har ikke det, ikke har jeg hatt tid ennå og har heller ikke data kunnskapentil å lage det. Så da blir det vel ingen heller!

Skrevet

Hei.

Vi har en hjemmeside, men det er ikke bare en bryllupsside... Du er hjertelig velkommen til å ta en titt!!

www.rohde-hanssen.no

Skrevet

Til dere andre som har hjemmesider.... kan jeg få en liten kikk? Hadde vært greit og hentet inspirasjon fra andre også. Synes ideen med gjesteliste og bildegalleri var kjempebra!

Glemte å legge inn link, jeg. Her er altså siden vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...