Gå til innhold

For oss som henger etter - bikinifasongen 2013

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn jeg som ikke har kommet noe særlig i gang?

Kanskje på tide å motivere hverandre, slik at vi får det beste ut av denne sommeren?

Hva er ditt mål og hvordan skal DU komme i mål?

- Jeg skal ned hele 10 kilo. Hadde det ikke vært for de 5 kiloene som plutselig befant seg på kroppen min, hadde det holdt med 5. Men den gang ei.

Jeg tenkte å trene minst 1 time hver dag, og forholde meg til 1500 kalorier. (kanskje litt mer i helgene) vel, at jeg klarer å gå ned 10 kilo på noen få måneder ved hjelp av dette, tror jeg ikke, men jeg kan komme et godt stykke på vei?

Anonym poster: 93657a12a14e507041ee4d2c9daf8d34

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer vel aldri i gang...hehe :) det er det samme hvert år: plutselig er juni der, og jeg tenker "neste år! Da!".

Men jeg har allerede gått ned ca. 4 kilo fra januar, prøver å ha en gradvis nedgang på 1/2 kg i uken, og det har gått ganske bra. Fortsetter det slik, vil jeg ha gått ned totalt 10 kg når juni begynner, og det synes jeg er bra.

For min del er det ikke usunn mat, men MYE mat som er problemet. Prøver å bli litt mer bevisst. I tillegg trener jeg jogging og styrke, og det liker jeg faktisk veldig godt.

Et inntak på 1500 kcal - vil det være en stor nedgang i matinntak for deg? I så fall ville jeg begynt litt mer forsiktig. Både et stort kutt i mat OG en økt treningsmengde på en gang kan gjøre at du går rundt konstant sulten.

Jeg tenker at det er maten som avgjør vekttapet, og så finpusser jeg på utseendet på treningsrommet.

Anonym poster: 7469b6ec8d0b83c9d82386b9edce0041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...