Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår rett og slett ikke samboeren min, han har begynt å dra ut på fylle turer over helgen eller byturer med kamerater. Når helgen kommer gir han rett og slett f*** i meg, han blåser i om jeg har middagen klar eller om vi skal i familie bursdager. Jeg har tatt han i løyn en gang, en bagatell ting det ikke engang var nødvendig å lyve om, jeg ble da kalt " syklig sjalu kjærring som viste hvordan jeg skulle gjøre en god stemning dårlig," dette fordi jeg konfronterte han mens han var ute med noen kompiser da også. Det jeg reagerer mest på skjedde i jule tider, jeg hadde jobbet mye overtid i butikk og var sliten etter nattåpent, dobbel vakter og mye stjeling fra kundene. Når jeg kom hjem mistet jeg synet helt( bruker ikke briller eller linser til vanlig) vi dro til legevakta og ble sendt rett på akutten i en rullestol med oksygen maske samt en hel haug blodprøver og venefloner satt i armen. Jeg tok masse prøver, og legene trodde det kunne være blodpropp. Mens jeg ligger i sykehus sengen finner samboer ut at han må gå, for han skal nemlig på vorsh med gutta før de skal på byen.. Jeg var livredd, for der lå jeg helt aleine uten å kunne se noe. Så ringer telefonen min, det er han som lurer på om jeg snart var ferdig på sykehuset fordi han hadde glemt husnøkkelen sin i jakka mi, og lurte på om jeg kunne komme å låse opp for han eller om han måtte gå tilbake selv. Nå er jeg lei av å bli tilsidesatt hver helg, går det ikke Ann å inkludere meg i noen av aktivitetene hans ? "Nei, kvalitetstid med gutta" Vet virkelig ikke hva han tenker med, så snill jeg er mot han, han ønsket seg hvit bil så jeg sendte bilen på foliering og betalte alt, jeg kjøpte hund til han fordi vi begge er hunde mennesker og jeg har en fra før, jeg overrasket han med tur til Hemsedal i bursdagsgave, til jul fikk han hjemmekino og ny pc. Ikke lenge siden lånte jeg han 5000 som han skulle betale halvparten tilbake, pengene har jeg ikke sett. Jeg elsker å gi, og forventer sjeldent noe tilbake, men nå synes jeg han har blitt respektløs. Vi er samboere, begge aktive personer, vi har det veldig bra i ukedagene, helt til helgen kommer! Jeg har spurt om han savner singel livet " neh, tar hver dag som det kommer ". Hva skal jeg gjøre ? Hvordan tenker han ? Hjeelp!!:(

Anonym poster: 90e23d803db2d48599c12aea576c1d03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke kjøpe et menneske med ting, hvertfall ikke en drittsekk. H

Anonym poster: e40c1a20c974ea47ebf5d170f4e494fd

AnonymBruker
Skrevet

Han oppfører seg som er bortskjemt drittunge som tar forholdet deres for gitt. Ta en skikkelig prat med han, finn ut hva han egentlig vil.

Hadde det vært meg hadde jeg nok revurdert hele forholdet og ''tatt en KG klassiker''; dumpet han!

Du fortjener virkelig mye bedre enn dette!! :hug:

Anonym poster: f44d2be93b22dcfdaa9930fdb3496e14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke alltid hvert slik, før var han over takknemlig bare jeg kjøpte en snusboks til han.. :)

AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke alltid hvert slik, før var han over takknemlig bare jeg kjøpte en snusboks til han.. :)

Men er det dette du gjør for å være snill? Kjøper ting til han? Som jeg sa, du kan ikke kjøpe et menneske sånn.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis dette du skriver ikke er tull, så må du ta grep å fikse livet ditt.

Det er kun deg selv som har ansvar for at du har det bra. Jeg råder deg til ikke å la deg behandle så dårlig. Det er jo en skam hvordan han oppførte seg når du havnet på sykehuset.

At man er ute på byen nå og da med gutta er jo helt greit, men ikke hver helg.

På meg virker det som han har lite eller null respekt for deg utifra det du her skriver.

Det jeg kan råde deg til er å gjøre ting som gjør DEG glad, og sette klare greneser for hva DU vil finne deg i.

Er han ikke enig eller ser hvordan han har oppført seg så vet du selv hva du må gjøre.

Man kan sjelden forandre andre mennesker. Men man kan sette grenser for seg selv og hva man vil finne seg i.

Masse lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Men er det dette du gjør for å være snill? Kjøper ting til han? Som jeg sa, du kan ikke kjøpe et menneske sånn.

Nei, jeg trenger ikke kjøpe noe for å være snill :)

Skrevet

Hadde min samboer dratt fra meg for å drikke da jeg lå på sykehuset hadde det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å kaste ut de forbanna tingene hans og bedt han reise et viss sted! Der hadde grensen min gått!

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han utnytter deg!!!! Å han gir f.. fordi du godtar det!!! Du er naiv og unødvendig snill mot ham, uten et fnugg av respekt tilbake!! Håper du tar til fornuft og smeller knyttneven i bordet eller kommer deg unna... makan..

Lykke til!!:)

Endret av mamma25
Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham? :klo:

• Liker 1
Gjest RockOn
Skrevet

Hadde det helt ut av det blå blitt festing hver helg og likegyldig oppførsel, så hadde jeg antatt at det var noe annet som f.eks utroskap. Men hadde han forlatt meg ved sykesenga med fare for blodpropp og hva verre er, da hadde jeg gått fra han på dagen. Jeg vil ikke være sammen med en som ikke en gang står ved min side ved sykdom.

Gjest Sunheart
Skrevet

Hadde det helt ut av det blå blitt festing hver helg og likegyldig oppførsel, så hadde jeg antatt at det var noe annet som f.eks utroskap. Men hadde han forlatt meg ved sykesenga med fare for blodpropp og hva verre er, da hadde jeg gått fra han på dagen. Jeg vil ikke være sammen med en som ikke en gang står ved min side ved sykdom.

Kunne ikke vært mer enig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...