AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 ... om du var artist, og det var ei jente som du syntes var søt/pen/vakker/sexy. Dette fortalte du også til henne med jevne mellomrom, kløp henne både her og der og ga henne nummeret ditt. Hadde du tenkt at det var CREEPY at denne jenta stadig vekk dukket opp på konsertene dine og satt på første rad? Dette har nemlig skjedd med meg. En artist og jeg har flørtet litt, men har enn så lenge ikke kommet så mye lengre. (Han har et veldig tett program...) Venninnen min mener nå at jeg bør slutte å gå på konserter, og i hvertfall sitte på første rad. Jeg liker jo fortsatt musikken, stemningen, og er ikke det et tegn på at jeg støtter ham? Jeg liker å sitte på første rad fordi JEG har god utsikt uten forstyrrende hoder foran, mens han stort sett ser over meg, eller vi veksler stjålne blikk i blant. Hun mener jeg er for tilgjengelig. Jeg mener jeg støtter ham. Hva mener dere? Hvem av oss "har rett"? Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Du støtter ham ikke mer enn de andre som har kjøpt billett for å høre ham. Artister lever av å selge billetter og hvis litt flørting får deg til og kjøpe flere billetter så er det klart artisten gjør det. Anonym poster: 562908c3c9638d4e4bcc21f16cd22732 7
Ferny Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Første rad virker litt desperat ja. I hvert fall hvis det ikke er sånn at det er han som har fikset deg på gjesteliste...
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Hvis du tror han skal falle for deg på den måten så har du ikke sjans. For han er du hovedsakelig en betalende kunde. Som dame er du for han en obsessed groupie. Er han en dritt kommer han til å utnytte deg seksuelt, og er han en anstendig artist kommer han til å la deg fortsette å være en betalende kunde uten å gjøre noe mer enn å flørte. Anonym poster: 5fc61f30dc3b2b7ef8e8d6b9e3e67161
Charmander Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Just another groupie. Endret 8. mars 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Nå skal det sies at HAN faktisk tar kontakt utenom konserter da... Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Nå skal det sies at HAN faktisk tar kontakt utenom konserter da... Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e Ja men det er ikke noen nyhet at artister prøver å utnytte groupies. Anonym poster: 5fc61f30dc3b2b7ef8e8d6b9e3e67161
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Ja men det er ikke noen nyhet at artister prøver å utnytte groupies. Anonym poster: 5fc61f30dc3b2b7ef8e8d6b9e3e67161 Nei, det er det nok ikke. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor JEG fremstår som desperat ved å sitte på første rad. Dere sier på en side at han ser på meg som en vanlig fan. Og noen må jo sitte på første rad også. På en annen side mener dere han vil utnytte meg. Kan noen fortelle meg hvorfor JEG da bør "skamme" meg over å sitte på første rad? Jeg satt på første rad og kom på konsertene hans gang etter gang lenge før han begynte med flørtingen... Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
Gjest Snuppeluren Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Nei, det er det nok ikke. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor JEG fremstår som desperat ved å sitte på første rad. Dere sier på en side at han ser på meg som en vanlig fan. Og noen må jo sitte på første rad også. På en annen side mener dere han vil utnytte meg. Kan noen fortelle meg hvorfor JEG da bør "skamme" meg over å sitte på første rad? Jeg satt på første rad og kom på konsertene hans gang etter gang lenge før han begynte med flørtingen... Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e Jeg synes ikke du skal tenke på det. Som flere har påpekt, er du en betalende publikummer, og da må du få sitte hvor du vil. Hvis han i tillegg har gitt deg falske forhåpninger ved å ta kontakt, så får han takke seg selv. Personlig så ser jeg svært sjelden på publikum på første rad når jeg selv står på scena, jeg ser mer på de som sitter midt i salen og bakover...
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #10 Skrevet 9. mars 2013 Er det du som har opprettet utallige tråder om hvordan du skal tolke ditt og datt med klyping og komplimenter de siste månedene?? Anonym poster: ac0f639aedb04e2cd21a87a4ef00ead4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 Er det du som har opprettet utallige tråder om hvordan du skal tolke ditt og datt med klyping og komplimenter de siste månedene?? Anonym poster: ac0f639aedb04e2cd21a87a4ef00ead4 Hvor du fikk det fra aner jeg ikke, så jeg må nok dessverre skuffe deg der gitt. Bedre lykke neste gang. Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #12 Skrevet 9. mars 2013 Hadde jeg vært artist og hadde en gutt som jeg flørtet med, så hadde jeg ikke nødvendigvis sett på det som en positiv ting at han hele tiden var der jeg spilte. Hadde kanskje blitt litt stalker-følelese av det. Anonym poster: fd2f758b9e6d5b58a97dfe3aac43c913
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #13 Skrevet 9. mars 2013 Hadde jeg vært artist og hadde en gutt som jeg flørtet med, så hadde jeg ikke nødvendigvis sett på det som en positiv ting at han hele tiden var der jeg spilte. Hadde kanskje blitt litt stalker-følelese av det. Anonym poster: fd2f758b9e6d5b58a97dfe3aac43c913 Jeg konfronterte ham faktisk med om han syntes jeg var stalker, og det avviste han tvert. Han syntes bare det var kos at jeg kom og støttet ham, sa han. Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #14 Skrevet 9. mars 2013 Jeg konfronterte ham faktisk med om han syntes jeg var stalker, og det avviste han tvert. Han syntes bare det var kos at jeg kom og støttet ham, sa han. Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e Man sier ikke til en Stalker at h*n er en stalker da Men hva slags svar vil du ha egentlig? Anonym poster: ac0f639aedb04e2cd21a87a4ef00ead4 1
Ferny Skrevet 9. mars 2013 #15 Skrevet 9. mars 2013 Jeg konfronterte ham faktisk med om han syntes jeg var stalker, og det avviste han tvert. Han syntes bare det var kos at jeg kom og støttet ham, sa han. Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e Du konfronterte han med at du er en stalker?? Vel, om han er en normalt hyggelig og oppegående person så forteller han ikke publikumet sitt at de er slitsomme. Men uansett - du sier du møtte opp på konsertene hans før dere faktisk ble kjent. Og da er det jo ikke like rart at du fremdeles sitter der på første rad. Så da trekker jeg det tilbake. Kan jeg spørre om hvor gammel du/han er? Men vil bare legge til at artister er vant til at jentene flokker seg rundt dem. Selvfølgelig er det noen de legger mer merke til enn andre (sånn som deg), men det betyr likevel ikke at han er noe å satse på (han har knapt tid til å treffe deg?). Treffes dere i det hele tatt utenom konserter? Og bare så det er sagt. Han kan fint fikse deg inn gratis. Jeg synes det er rart om han ikke gjør det allerede. Jeg har blitt satt på gjesteliste etter bare å ha møtt en fyr i et band EN gang, og jeg digger ikke musikken hans engang (og han vet det). Men jeg tror ikke han synes det er rart at du møter på konsertene, særlig ikke om han driver og melder deg uoppfordret. Det jeg tror venninnnen din mener er at du gjør deg for tilgjengelig. Prøv heller å ikke stille opp på konsertene (i hvert fall ikke så synlig), og ikke send meldinger med mindre han begynner. Da kan det hende han blir redd for å "miste" deg og faktisk får fingeren ut.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #16 Skrevet 9. mars 2013 Hadde jeg vært artist og hadde en gutt som jeg flørtet med, så hadde jeg ikke nødvendigvis sett på det som en positiv ting at han hele tiden var der jeg spilte. Hadde kanskje blitt litt stalker-følelese av det. Anonym poster: fd2f758b9e6d5b58a97dfe3aac43c913 Det skal også sies at jeg ikke drar land og strand rundt for å gå på konsertene hans. Jeg går bare de gangene han holder konsert i nærheten. Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #17 Skrevet 9. mars 2013 Du konfronterte han med at du er en stalker?? Vel, om han er en normalt hyggelig og oppegående person så forteller han ikke publikumet sitt at de er slitsomme. Men uansett - du sier du møtte opp på konsertene hans før dere faktisk ble kjent. Og da er det jo ikke like rart at du fremdeles sitter der på første rad. Så da trekker jeg det tilbake. Kan jeg spørre om hvor gammel du/han er? Men vil bare legge til at artister er vant til at jentene flokker seg rundt dem. Selvfølgelig er det noen de legger mer merke til enn andre (sånn som deg), men det betyr likevel ikke at han er noe å satse på (han har knapt tid til å treffe deg?). Treffes dere i det hele tatt utenom konserter? Og bare så det er sagt. Han kan fint fikse deg inn gratis. Jeg synes det er rart om han ikke gjør det allerede. Jeg har blitt satt på gjesteliste etter bare å ha møtt en fyr i et band EN gang, og jeg digger ikke musikken hans engang (og han vet det). Men jeg tror ikke han synes det er rart at du møter på konsertene, særlig ikke om han driver og melder deg uoppfordret. Det jeg tror venninnnen din mener er at du gjør deg for tilgjengelig. Prøv heller å ikke stille opp på konsertene (i hvert fall ikke så synlig), og ikke send meldinger med mindre han begynner. Da kan det hende han blir redd for å "miste" deg og faktisk får fingeren ut. Takk for et reflektert og "hyggelig" svar. Jeg merker jeg er enig i det du skriver, og har tenkt å nå ikke være like tilgjengelig for ham. Det er som venninnen min også sier - kanskje han da får fingeren ut. Hvis han er så interessert som han har gitt uttrykk for. Vi har ennå ikke hatt noen skikkelig date, men har møttes et par ganger utenfor signeringskøen og konsert også. Og ja, han har sendt meldinger "oppfordret" flere ganger tidligere. Nå har han knapt en fridag... Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
Ferny Skrevet 9. mars 2013 #18 Skrevet 9. mars 2013 Takk for et reflektert og "hyggelig" svar. Jeg merker jeg er enig i det du skriver, og har tenkt å nå ikke være like tilgjengelig for ham. Det er som venninnen min også sier - kanskje han da får fingeren ut. Hvis han er så interessert som han har gitt uttrykk for. Vi har ennå ikke hatt noen skikkelig date, men har møttes et par ganger utenfor signeringskøen og konsert også. Og ja, han har sendt meldinger "oppfordret" flere ganger tidligere. Nå har han knapt en fridag... Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e Ja, men er ikke meningen å virke "uhyggelig" i hvert fall. Sikkert måten jeg skriver på. Av erfaring så kan den taktikken der slå begge veier, og det kommer litt an på gutten. En fyr jeg kjenner er litt sånn - dersom damen plutselig virker uinteressert (eller han får høre at hun holder på med andre) så gidder han ikke bry seg og trekker bare på skuldrene (selv om han i utgangspunktet liker henne). Andre gutter vil jo bare fyre på dette, og så slår konkurranseinstinktet inn. Men du har allerede prøvd å være tilgjengelig, og det går ingen vei. Du har ikke noe å tape på å prøve noe nytt. Og hvis du trekker deg unna så skjønner han nok at det er fordi han ikke prioriterer å treffe deg (....på ordentlig). Han VET at du er gira, og at det ikke er der det ligger. Og dersom dette slår ut helt feil og han ikke kontakter deg til tross for at du "forsvinner" litt, så kan du alltids vende tilbake til å stille opp på første rad på konsertene igjen. Men drøy med det til det faktisk har gått ganske lang tid da. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #19 Skrevet 9. mars 2013 Ja, men er ikke meningen å virke "uhyggelig" i hvert fall. Sikkert måten jeg skriver på. Av erfaring så kan den taktikken der slå begge veier, og det kommer litt an på gutten. En fyr jeg kjenner er litt sånn - dersom damen plutselig virker uinteressert (eller han får høre at hun holder på med andre) så gidder han ikke bry seg og trekker bare på skuldrene (selv om han i utgangspunktet liker henne). Andre gutter vil jo bare fyre på dette, og så slår konkurranseinstinktet inn. Men du har allerede prøvd å være tilgjengelig, og det går ingen vei. Du har ikke noe å tape på å prøve noe nytt. Og hvis du trekker deg unna så skjønner han nok at det er fordi han ikke prioriterer å treffe deg (....på ordentlig). Han VET at du er gira, og at det ikke er der det ligger. Og dersom dette slår ut helt feil og han ikke kontakter deg til tross for at du "forsvinner" litt, så kan du alltids vende tilbake til å stille opp på første rad på konsertene igjen. Men drøy med det til det faktisk har gått ganske lang tid da. Jeg mente faktisk at du ga meg et hyggelig svar. Ser nå at det ble litt merkelig å sette hyggelig i gåseøyne.. Du har virkelig noen gode poenger! Tusen takk for gode tips og råd - de skal jeg virkelig følge. Jeg føler du virkelig har forstått dilemmaet mitt. Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #20 Skrevet 12. mars 2013 Okei, nå har jeg blitt spurt om jeg kan kontakte denne artisten for å høre om han kan/vil delta på et arrangement. Jeg har sagt at jeg kan, så jeg får vel sende ham en sms. Det jeg lurer på er derfor om jeg skal/kan åpne meldingen på en privat måte. "Hei kjekken, hvordan har du det?" (Feks. Andre tips mottas med takk.) Og så komme med forespørselen. Forhåpentligvis (og mest sannsynlig) responderer han da i samme tonen (det er han som forsåvidt har lagt standarden),og kanskje jeg da kan se hvor landet ligger? Føler det blir for mye produkt om jeg bare kjører på med forespørselen. Samtidig vil jeg ikke virke desperat. Hva synes dere? Anonym poster: 3ea910a645161f3d59a3ca742aaef34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå