AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Alt mulig man tenker etter man kommer hjem... Har vært til oppfølgingstime etter dobbelpergo kur hos gyn. Var en follikkel som var 11-12mm (er det mm de er, eller er det mindre??), noe som er "normal størrelse" etter det jeg forstod etter antall dager etter pergo. Jeg ska ta eggløsningstester fra søndag og noen dager, raportere svaret på disse til gyn via melding. Får jeg ikke positiv eggløsningstest innen disse dagene, skulle jeg komme inn igjen (sende melding om morgenen, komme inn på ettermiddagen). Det jeg lurer på er hva gjør gyn da?? altså om jeg ikke får positiv eggløsningstest *Krysser fingerene for positiv eggløsningstest og full klaff ... Da blir det 2013 baby på oss* Anonym poster: 0ed374b2cfc568291552ad9920e5d09a
Athene Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 det er mm ja. Ett egg på 11-12 mm har noen dager igjen før det er modent. Gyn kan ta en blodprøve og se om eggløsning har vært, og ellers se hvordan det ser ut der inne. Har du ikke hatt eggløsning settes du på trippel kur neste gang.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Det ble ingen positiv eggløsningstest på meg, og hos gyn ble det innvendig ul der vi såg at follikkelen forsvunnet... Konklusjonen ble at det ikke har vært noe eggløsning og follikkelen har skrumpet inn. Nå blir det litt venting - om det kommer noe mens, om det blir eggløsning og hvordan veien videre blir.. Ny pergo kur vil bli satt i gang rundt mai om det ikke har skjer noe på egenhånd. Anonym poster: 0ed374b2cfc568291552ad9920e5d09a Anonym poster: 0ed374b2cfc568291552ad9920e5d09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå