AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Møtt en jente nylg som jeg synes er litt interessant. Problemet er at hun er en god venninne av en av mine ekser, så jeg må ta det litt gradvis og rolig fremover. Møtte henne på treningssenteret en dag og spurte henne om hun hadde lyst å gjøre noe en dag. Hun spurte hva jeg hadde i tankene. Jeg svarte kun at jeg ikke hadde noen konkrete planer, hvorpå hun sa ja det kan vi godt. Sa at jeg ringte henne senere for å avtale konkret, så gikk jeg. Jeg er litt overrasket selv at hun sa ja. For hun virker interessert i noe mer, gjør hun ikke? Vi har en veldig flørtende og god tone. Men som sagt, hun er en god venninne av en av mine ekser (ble slutt for ca 1 år siden). Noen kvinner som kan tolke litt her? Hun er interessant, men ser for meg at det kan bli litt drama om ting utvikler seg. Så vil ikke jage for mye om hun ikke er interessert i noe mer... Anonym poster: 6f1ca63f077fe740a74a3184db04f2f3
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg sier også ja til å finne på noe uten at det "betyr" noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå