Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bramann
Skrevet

Hei!

Kjærsten min har dratt til utlandet og skal være bortreist en stund! Og besteveninnen hennes er veldig hyggelig og hun og jeg har alltid hatt et bra vennskap, er alltid hyggelig mot dama sine venninder, men her er det litt rart noe som får meg til å få litt noia..

Vi prater sammen som vi alltid gjør og når vi pratet her om dagen ba hun meg hjem til henne og ville se film med meg. det har hun aldri gjort før, jeg blei litt satt ut og måtte jo si ja for å ikke lage dårlig stemning. vi er jo bare venner!

Men hva ligger egentlig på tapeten her jeg vet ikke om dette er så lurt. for når jeg er med på fest da dama og venninden er der så gir hun meg veldig mye oppmerksomhet.

Noen som kan gi meg litt tips eller? håper jeg bare er innbilsk men hva er dette fornoe egentlig

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde trukket meg litt unna. Det tror jeg er det enkleste i denne situasjonen.

Anonym poster: 3d02ee4447bbe1fddbb5a16f6c97199c

AnonymBruker
Skrevet

Finn på en unnskyldning for ikke å dra.

Anonym poster: 95d51ba7221a20302942a38bea4b2772

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært greit for deg at kjæresten din dro hjem til en av dine kompiser og så film sammen med han? - om det ikke hadde vært greit for deg så skal heller ikke du gjøre det mot henne.

Anonym poster: 43f03bd8345912778e13a91b4753f708

Skrevet

Jeg ville nok også trukket meg litt unna.. Så ville jeg hørt litt med kjæresten, om hva hun tenkte om det ;)

Det kan jo selvfølgelig være helt uskyldig også, men jeg hadde reagert hadde noen av mine venninner invitert kjæresten min på film, bare de to :klo:

• Liker 1
Skrevet

Ikke gjør noe du ikke føler at du kan forteller til kjæresten. Så tenker du gjerne litt forebyggende:)

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste er bortreist med jobb i litt over en mnd, ene kompisen hans spurte om vi skulle finne på noe sammen nå nylig, jeg kom på en unnskyldning for at jeg ikke kunne. Fortalte dette til kjæresten, han ble glad jeg fortalte det, og sa at han hadde følt det hadde blitt feil at vi fant på noe alene mens han er bortreist. Min kjæreste kjenner flere av min venninner, to av dem veldig godt, kjente de før meg.. De kan han fint finne på noe med alene for min del, fordi jeg er veldig sikker på hvilke vennskap de har. men venninner han har blitt kjent med gjennom meg i ettertid hadde vært ubehagelig tror jeg.

Anonym poster: 5baa45358c2ecd3bb9b7a00cdc94ee58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...