Gjest DevilAngel Skrevet 8. mars 2013 #1 Del Skrevet 8. mars 2013 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. mars 2013 #2 Del Skrevet 8. mars 2013 a og c er jo absurd! Hva slags moralsk fordervede individer er det som kan få seg til å ha slike meninger? Jeg merker at jeg mister litt av troen på menneskeheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymbruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Del Skrevet 8. mars 2013 a og c er jo absurd! Hva slags moralsk fordervede individer er det som kan få seg til å ha slike meninger? Jeg merker at jeg mister litt av troen på menneskeheten. Slutt med hersketeknikken din, alle vet at bare bananhjerner velger B! Sånn går det når muslimer bruker grønt og Jens Stoltenberg er lang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. mars 2013 #4 Del Skrevet 8. mars 2013 Slutt med hersketeknikken din, alle vet at bare bananhjerner velger B! Sånn går det når muslimer bruker grønt og Jens Stoltenberg er lang!! Hva har du mot bananer? Rasist, jeg rapporterer deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymbruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Del Skrevet 8. mars 2013 Hva har du mot bananer? Rasist, jeg rapporterer deg! Rapporter i vei, viser bare at du er imot ytringsfrihet og garantert er med i en klikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 8. mars 2013 #6 Del Skrevet 8. mars 2013 Rapporter i vei, viser bare at du er imot ytringsfrihet og garantert er med i en klikk! Nå har jeg rapportert deg så mange ganger at jeg har krampe i pekefingeren, så nå lener jeg meg bare tilbake og venter på at du skal bli utestengt i likhet med alle andre som stemmer a eller c. Ytringsfrihet er forresten fortreffelig med en dæsj potetmos attåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå