Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Noen som vet om kurs i lappeteknikk etc. i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er en veldig fin lappebutikk på Bærums Verk som jeg tror arrangerer slike kurs. Ellers kan du jo sjekke med Bernina sysenter (i Prinsens gate?) om de har lappekurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 På Äntligen Hemma igår visste de hvordan man lager et sengeteppe av lapper. Du kan se det her: > http://www.tv4.se/visa/?ID=309982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Lappemakeriet er det som holder til på Bærums Verk. De har hjemmeside med kursoversikt http://www.lappemakeriet.no/ Kathrines Quilte Stue har åpnet igjen i Oslo nylig. De har hatt veldig fine kurs tidligere. Du kan jo kontakte dem og høre. Ellers vet jeg at Sømsenteret i Akersgata 8 har holdt kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Kathrines Quilte Stue har åpnet igjen i Oslo nylig. De har hatt veldig fine kurs tidligere. Du kan jo kontakte dem og høre. Der har jeg vært på kurs - og jeg anbefaler disse. Kontakt de - og få tilsendt kurskatalog....... Hilsen stoff-avhengig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibula Skrevet 24. mars 2004 #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Da er vi to "stoffavhengige" her Usikker :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. mars 2004 #7 Del Skrevet 24. mars 2004 Det var meg som startet tråden, av en eller annen grunn var jeg vist ikke innlogget... Takk for gode tips! Fikk symaskin for noen uker siden, og trenger nok litt hjelp til å komme i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå