Gå til innhold

Barnehagebarn smakte på blodet til en ansatt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ha vært en alvorlig svikt i toppetasjen der ja! Helt utrolig.

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært mitt barn hadde jeg som forelder forlangt henne sparket. Hun fikk jo sparken da, men likevel. Skulle hatt juling.

Skrevet

Eh... Er det mulig?

Ser den at det kan være spennende å se blod, og en artig innfallsvinkel til å lære noe om blod. Men å ta på det/smake på det? Det er så ugreit som det går ann.

Skrevet

Noe mangler oppe i huet.

Gjest Gjest
Skrevet

Eh... Er det mulig?

Ser den at det kan være spennende å se blod, og en artig innfallsvinkel til å lære noe om blod. Men å ta på det/smake på det? Det er så ugreit som det går ann.

Hvorfor?

Gjest Gjest
Skrevet

Reagerer dere negativt fordi dere synes det er ekkelt eller fordi dere mener det er farlig?

Skrevet

Reagerer dere negativt fordi dere synes det er ekkelt eller fordi dere mener det er farlig?

Reagerer fordi det kan være smittefare, fordi det er ekkelt og fordi den ansatte overhodet har fått et reagensglass med blod med seg.

Nå er smittefaren lav, men for meg som forelder hadde ikke det vært godt nok. Urin er heller ikke farlig, er det greit servere smaksprøver av det også da?

Og aller mest reagerer jeg nok på hvor utrolig dårlig dømmekraft et menneskke som skal ta vare på de små i samfunnet har.

Skrevet

Innbiller meg at det var en innvandrerkvinne som gjorde det, vet ikke hvorfor. Mindre allmennkunnskap enn vestlige kanskje.

• Liker 1
Skrevet

Horribelt at noen gjorde dette. Jeg trodde man var mer opplyst enn som så.

AnonymBruker
Skrevet

Innbiller meg at det var en innvandrerkvinne som gjorde det, vet ikke hvorfor. Mindre allmennkunnskap enn vestlige kanskje.

:kari:

Anonym poster: 634046d42f02614bae7742e499ef75a2

• Liker 13
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tenkte med en gang at dette måtte være en samboende, menstruerne same fra Bergen i tidlig 30-årene i deltidsstilling med rosa skjerf og jesus-sandaler som stemte SV.

(Noen andre med noen bedre fordommer?)

Gjest pærecider
Skrevet

Jeg tenkte med en gang at dette måtte være en samboende, menstruerne same fra Bergen i tidlig 30-årene i deltidsstilling med rosa skjerf og jesus-sandaler som stemte SV.

Nehei, hun var en muslimsk neger-same-transvestitt fra Toten født i 68, rullestolbruker og en mistenkelig stor vorte på høyre kinn. Og så stemmer hun FRP.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarte du å gjette det??

:ler:

Anonym poster: b7421da8715392e8a2fe8731bf574677

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis mitt barn hadde vært en av barna tror jeg jeg ville sett på mulighetene til å gått videre med saken. Ser at hun ble sparket, men synes ikke det er tilstrekkelig.

Tenker at dersom det var noen andre enn en barnehageansatt som hadde gjort det, ville jeg gått videre med det. Og da ser jeg ikke en grunn til å ikke gjøre det bare fordi det var en barnehageansatt.

Anonym poster: c118b5f08b26e313705fb8664c503b95

Skrevet

Så du er innvandrerkvinne?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor?

Unger( og voksne for den saks skyld....) synes gjerne blod er litt skummelt og litt spennende. Det å se blod uten at det er fra sår ( som ofte kan være litt ekkelt å se på) kan en ypperlig anledning til å prate om hva blodet gjør i kroppen vår.

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg tenker også mitt om hygiene-forholdene i denne barnehagen. Jeg jobber i barnehage, og vi skal alltid bruke plastikk-/gummihansker når vi håndterer blod, på grunn av smitte. Noe sier meg at denne ansatte kanskje hadde hatt et annet, mer reflektert, forhold til blod, om hun måtte forholde seg til sånt.

Anonym poster: cb980fc3828b1c22c48770e67c364732

Skrevet

Jeg synes ikke noe om å la barna smake på det o.l. Ikke fordi det er ekkelt med blod, men fordi det kan være smitte. Mest sannsynlig ikke, men man vet jo ikke. Det finnes andre måter å utforske blodet på :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...