Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 I mitt bryllup blir vi faktisk hele tre stykker med brudekjole. En av mine venninder skal farge om sin til isblå og bruke den, mens min tante skal ha sin brunchampagnefargede som hun hadde da hun giftet seg. Begynte å tenke litt på min egen brudekjole..... Hadde det gått an å farget den selvom det er masse perlebroderier på den...? Og klippet av slepet....? Hva gjør du med din?
~umulia~ Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Min kjole blir sydd til meg, og er veldig enkel. Etter bryllupet skal jeg klippe av slepet og da blir den akkurat som en veldig fin pen kjole.
nessi Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Skal regner med å selge min. Den egner seg ikke for annet bruk enn å stå brud i.
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Skal regner med å selge min. Den egner seg ikke for annet bruk enn å stå brud i. Men dæven så fiiiiin den er.......... :-(
Gjest Lompa Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Min er så enkel at der skal skjørtet farges, slepet klippes av og toppen som er i skinn kan brukes til det meste. NESSI:Hvordan er kjolen din igjen? Var det du som skulle ha den nyyyydelige Demetrios-kjolen...?
Jens Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 Tror jeg skal prøve å selge den....men den kunne jo også blitt fin, farvet sort..... hm.....tenke tenke......
zmurfette Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 Kjolen min blir sydd slik at den lett kan sys om til skjørt og overdel. Så jeg vurderer det sterkt. Alternativet for meg er å legge den på loftet og håpe på at jeg en eller annen gang får en datter som kunne tenke seg å bruke den. Og det er jeg ikke helt for, for jeg vet at om mamma hadde en brudekjole liggende hun gjerne ville jeg skulle prøve hadde jeg følt meg litt presset til å bruke den om den hadde passet, selv om jeg ikke hadde likt den.
Monimos Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Min er også en veldig typisk brudekjole, så jeg tror den skal forbli det. Jeg har tenkt å beholde den som et kjært minne, og kanskje vår datter en dag vil ønske å bruke den....
Gjest Tex Skrevet 24. mars 2004 #9 Skrevet 24. mars 2004 Men er vel forsåvidt også laget slik at den kan deles..... Kult med brudetoppen og et annet skjørt, eller omvendt.....
9na Skrevet 24. mars 2004 #10 Skrevet 24. mars 2004 Min er også en veldig typisk brudekjole' date=' så jeg tror den skal forbli det. Jeg har tenkt å beholde den som et kjært minne, og kanskje vår datter en dag vil ønske å bruke den.... [/quote'] Samme her!
monja Skrevet 24. mars 2004 #13 Skrevet 24. mars 2004 Ettersom vi nå venter vårt første barn skal skjørtet på min kjole sys om til dåpskjole. Hva jeg skal gjøre med toppen vet jeg neimen ikke.....
Lullu Skrevet 24. mars 2004 #14 Skrevet 24. mars 2004 Min kjole skal selges. Så vidt jeg vet nå da hvertfall.... Men nå har jeg jo ikke helt bestemt meg for kjole enda
Gjest hildab Skrevet 24. mars 2004 #15 Skrevet 24. mars 2004 Min kjole blir sydd til meg' date=' og er veldig enkel. Etter bryllupet skal jeg klippe av slepet og da blir den akkurat som en veldig fin pen kjole.[/quote'] Samme her!
-ida- Skrevet 24. mars 2004 #16 Skrevet 24. mars 2004 Henge den i skapet og gå og se på den når jeg er hjemme hos min mamma og pappa. Tror ikke den egner seg for noe annet, den er så stor og vanskelig å farge tror jeg. Ikke går jeg så ofte på ball heller.
Arwen Skrevet 24. mars 2004 #18 Skrevet 24. mars 2004 Jeg hat lyst å sy om å farge min, men tror ikke det går.
Chiquita Skrevet 24. mars 2004 #20 Skrevet 24. mars 2004 Jeg har egentlig en liten drøm om å sy om den til dåpskjole til våre (forhåpentligvis) kommende barn, men siden Bananmannen allerede har en dåpskjole som "følger" den slekten, så blir det vel ikke noe av det. Så jeg vil vel kanskje prøve å selge den *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå