Gå til innhold

Slanking og trening. Er det kun for damer eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner nesten å lure her, for det er jo kun tips til damer man finner. Søker du etter hvor mye kalorier du forbrenner pr dag, så er det for damer man får opp.

Så ganske enkelt for meg som er dame. Men hva med min mann? Han var nysgjerrig på hvor mye han forbrenner per dag, men han fant det ikke ut etter å ha søkt ei stund så da ga han opp bare.

Hvorfor er det så mye lettere å finne trene og slanketips som er beregnet for damer på nettet? Hvorfor tar ikke diverse artikler med begge kjønn?

Anonym poster: 0921facb19bdb5450ea345e936bf37c6

Videoannonse
Annonse
Gjest Ciegus
Skrevet

Jeg tror dere leter på feil steder? Jeg finner mange artikler beregnet på begge kjønn, men det nytter ikke så surfe på klikk.no og annet ræl. Sjekk blant annet Dagens Næringsliv (!) sin nettside, fitnessbloggen.no og iform.no - masse beregnet på begge kjønn.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er mann og har gått ned mange kg. Din mann eller du kan sende meg et pm så hjelper jeg gjerne til. Det er lett å regne ut energibehov. Det er lite info for menn der ute når det gjelder slanking. Jeg svare på alt dere måtte lure på, og hjelper gjerne til om det er spørsmål om vektreduksjon, trening og motivasjon. Vil anbefale Grete Rode kurs for menn.

AnonymBruker
Skrevet

Fitnessbloggen.no er en genial siden som sikkert passer for mannen din :)

Anonym poster: f6564d9422859cc8431a2c109cf3b7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...