Lærerinna Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har dobbelsjekket innstillingene til OneCall, men får likevel ikke sendt MMS. Får heller ikke mottatt. Hva kan jeg gjøre for å ordne dette ? Er så sinnsykt irriterende
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg ser du har skrevet at du har dobbelsjekket innstillingene. Men jeg har onecall, og med JEVNE mellomrom må jeg inn i innstillinger å legge inn samme innstilling... Igjen og igjen. Du kan jo sjekke :-) Der det står APN og Brukernavn skal det stå MMS på begge plasser. Du må muligens slå av/på etterpå. Anonym poster: ea61ec7e1eb00aa5fb467c2e9222eeba 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Mobildata står på? En del som skrur av mobildata for å hindre datatrafikk, men mms er avhengig av det. Anonym poster: b98dd57f2e726855424f63480823b058 1
Lærerinna Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2013 Tusen takk! Du hadde helt rett, innstillingene var slettet
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har iphone og one call og dette skjer hele tiden, veldig irriterende. Noen som vet hvorfor? Anonym poster: e853dc2ccff0b06378fac759f3680b70
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Nei, jeg aner ikke hvorfor. Men jeg begynner å bli skikkelig lei! Ettersom vi er flere bør de virkelig fikse det. Regner med det er OneCall og ikke Iphone sin skyld.. Vær obs, TS.. De slettes med jevne mellomrom. virker på meg som at de slettes mellom hver MMS jeg mottar.. Det er for dårlig. Anonym poster: ea61ec7e1eb00aa5fb467c2e9222eeba
Neket Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har hatt onecall og iPhone i flere år og aldri opplevd dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå