AnonymBruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 En nabo har fått seg katt, og jeg får så vondt av den. Vi bor i Bergen sentrum. Rett nedenfor huset er det en trafikkert vei, og på de andre kantene er det gågate og smau. Spesielt i gågaten er det mye folk. Stakkars lille katten er livredd! Den har jo ingen steder å være. Den ser vettskremt ut der den titter forsiktig rundt et hjørne:( jeg ser den aldri bevege seg utenfor plassen foran husene våre. Den løper frem og tilbake der ift hvor folk går. Dette er virkelig ikke stedet til å ha katt. Får helt vondt i hjertet når jeg ser den søte katten. Det er vel ingenting jeg kan gjøre. Måtte bare få det ut. Anonym poster: bc80cd2ec197da08fffc88c884622476
Green Lady Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Kanskje du kan prøve å prate med naboene eller legge et anonymt brev i postkassen deres? Vet du hvor gammel pusen er?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Ta den inn stakkars pus. Folk aner jo ikke hva de holder på med jo 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Håper ikke dette er en kattunge.... Håper den er sterilisert og vaksinert før de slapp den ut, i det minste... Den vil nok lære seg at å være ute er ikke farlig, men vet ikke om dette er måten å gjøre det må.. Man risikerer jo at den får panikk og løper vekk for så å ikke finne hjem igjen. Bor selv i Bergen og mine puser er innekatter... Rett og slett fordi det er så utrolig mange katter som forsvinner! Anonym poster: c7dbbc3f66c5940060f3ea099e57f56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå