Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff igjen eksen for første gang på lenge denne uken. Det var et ganske stygt brudd med mye tillitsbrudd og dårlig stemning fra begge kanter.

Men det virker som om begge savner den andre litt, så vi har nå tenkt å prøve å være venner. Jeg har nå noe nytt på gang, og han har da vel stadig sine flørter her og der.

Men uansett. Vi laget middag sammen og det var veldig hyggelig. Men han tok mye på meg, strøk og sånt (veldig masse). Strøk over kinnet og alt mulig. En gang virket det nesten som om han hadde tenkt å kysse meg? Jeg forstår ingenting. Han sa ikke noe spesielt, og vi bare hadde det hyggelig.

Merkelig vennskap. Han vet jo at vi ikke fungerte som kjærester.

Noen som har vært i lignende situasjon? Typisk - eksen prøver å få deg til sengs igjen? I så fall gidder jeg jo ikke bruke mer tid på han/oss.

Anonym poster: 7c69be218321e8305825ec5413c9c4f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jamenforfaen - så da risikerer han like gjerne hele "vennskapet" mot et ligg..?? Supersmart. Høre ut som han ja. Er vel ikke så viktig for han å ha meg i livet sitt lengre. :-(

AnonymBruker
Skrevet

Midten av tjueårene, begynnelsen av trettiårene...

Gjest anonym
Skrevet

Jamenforfaen - så da risikerer han like gjerne hele "vennskapet" mot et ligg..?? Supersmart. Høre ut som han ja. Er vel ikke så viktig for han å ha meg i livet sitt lengre. :-(

Hvorfor skal dere være venner? Forstår ikke greia med at man skal være venner med eksen...Det vil alltid være rart siden dere tidligere var sammen, hadde sex osv...Jeg hadde aldri taklet å værte venner med eksen, hørt om nye damer han traff ...det hadde ødelagt det fine vi hadde for min del. Minnene om han og vår tid sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere være venner? Forstår ikke greia med at man skal være venner med eksen...Det vil alltid være rart siden dere tidligere var sammen, hadde sex osv...Jeg hadde aldri taklet å værte venner med eksen, hørt om nye damer han traff ...det hadde ødelagt det fine vi hadde for min del. Minnene om han og vår tid sammen.

Fordi vi fremdeles trives godt i hverandres selskap, felles interesser og god tone. Er nesten et år siden det ble slutt...

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som eksen min. Han også driver og stryker og klapper på meg. Han og vil vi skal være "venner", samtidig som han har innrømmet at vil pule. Selv om han en periode hadde dame, og jeg har type.

Stemmer i ene taleren ovenfor her, har er pulesyk!

Anonym poster: f73fe4c6eeeabcc710bf716f09cae755

• Liker 1
Gjest anonym
Skrevet

Fordi vi fremdeles trives godt i hverandres selskap, felles interesser og god tone. Er nesten et år siden det ble slutt...

Er ikke alltid det lønner seg... Jeg skjønner ikke poenget.

Han gjør seksuelle tilnærmelser, det er over mellom dere og du vet at han har andre i kikkerten..what's the point?

Eller har du kanskje sterkere følelser for han enn du vil innrømme? Et håp om at det skal bli dere igjen? Turbulente forhold kan ofte være de sterkeste følelsesmessig.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke alltid det lønner seg... Jeg skjønner ikke poenget.

Han gjør seksuelle tilnærmelser, det er over mellom dere og du vet at han har andre i kikkerten..what's the point?

Eller har du kanskje sterkere følelser for han enn du vil innrømme? Et håp om at det skal bli dere igjen? Turbulente forhold kan ofte være de sterkeste følelsesmessig.

Han har ikke noen andre i kikkerten, tror ikke han kommer til å binde seg til noen ny på en stund. Men han er en sjarmør, man vet aldri.

Poenget har jeg allerede nevnt. Savner å ha han i livet mitt. Han var en venn også, ikke bare kjæreste. Men det er tydeligvis vanskelig å finne ut hvordan man skal være "normale" venner igjen...

Jeg har ikke noe håp om at det skal bli oss igjen, det var jeg som gikk. Har mye sterkere følelser for en annen, det var grunnen til at jeg ikke ville fortsette å prøve med han her.

Gjest anonym
Skrevet

Han har ikke noen andre i kikkerten, tror ikke han kommer til å binde seg til noen ny på en stund. Men han er en sjarmør, man vet aldri.

Poenget har jeg allerede nevnt. Savner å ha han i livet mitt. Han var en venn også, ikke bare kjæreste. Men det er tydeligvis vanskelig å finne ut hvordan man skal være "normale" venner igjen...

Jeg har ikke noe håp om at det skal bli oss igjen, det var jeg som gikk. Har mye sterkere følelser for en annen, det var grunnen til at jeg ikke ville fortsette å prøve med han her.

Da burde du for hans del ikke være venn med han nå, slik jeg ser det. Du gikk, du har sterkere følelser for en annen. Han prøver seg fortsatt på deg, er ikke klar for andre damer, mulig fordi han ikke er ferdig med deg. Gjør han en tjeneste og ikke ha kontakt, tenker jeg.

Gjest Awzm me
Skrevet

Du får heller tenke på han du har noe på gang med. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...