AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Kan dere anbefale en balsam uten SLS? Foreløpig bruker jeg L'oreal delicate colour shampoo og veldig fornøyd med den, men det er ikke balsam i serien. Anonym poster: 512510eabcd19911800b98c412787982
Karenina Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Jeg kjøpte en schwartzkopf-Shampo og balsam på apoteket, de hadde til mange hårtyper og de er naturlige uten sls
Thorn Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Pleier det å være sls i balsam, da? Nå er det noen år siden jeg nileste alle innholdsfortegnelser på balsam og shampoflasker (drev med balsammetoden), men kan ikke huske noen balsamer med sls? Edit: googlet litt og ser at SLS ikke er en helt uvanlig ingrediens i balsam, selv om jeg fortsatt ikke tror jeg har vært borti en eneste av dem selv. Skal dobbelsjekke ingredienslistene på mine! Endret 7. mars 2013 av Thorn 1
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Det er ikke sls i balsam. Sls er det stoffet som gjør at sjampo skummer og som fjerner fettstoff i håret. Hadde vært rart om den ingrediensen fantes i balsam. 1
Gjest Euforia Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Sjekk iherb.com Selv om SLS ikke er en veldig vanlig ingrediens i balsam, så vil du finne langt bedre balsamer på iherb enn mange andre steder! Istedenfor SLS er vanlige butikkbalsamer ofte fulle av silikon. Jeg er veldig glad i Acure Organics!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå