Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere anbefale en balsam uten SLS? Foreløpig bruker jeg L'oreal delicate colour shampoo og veldig fornøyd med den, men det er ikke balsam i serien.

Anonym poster: 512510eabcd19911800b98c412787982

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en schwartzkopf-Shampo og balsam på apoteket, de hadde til mange hårtyper og de er naturlige uten sls :)

Skrevet (endret)

Pleier det å være sls i balsam, da? :klo: Nå er det noen år siden jeg nileste alle innholdsfortegnelser på balsam og shampoflasker (drev med balsammetoden), men kan ikke huske noen balsamer med sls?

Edit: googlet litt og ser at SLS ikke er en helt uvanlig ingrediens i balsam, selv om jeg fortsatt ikke tror jeg har vært borti en eneste av dem selv. Skal dobbelsjekke ingredienslistene på mine!

Endret av Thorn
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke sls i balsam. Sls er det stoffet som gjør at sjampo skummer og som fjerner fettstoff i håret. Hadde vært rart om den ingrediensen fantes i balsam. :fnise:

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Sjekk iherb.com :) Selv om SLS ikke er en veldig vanlig ingrediens i balsam, så vil du finne langt bedre balsamer på iherb enn mange andre steder! Istedenfor SLS er vanlige butikkbalsamer ofte fulle av silikon. Jeg er veldig glad i Acure Organics!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...