Gå til innhold

Skal din forlover ha blomster?

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft
Skrevet

Brudgommen, hans forlover, hans fra og min far har corsage.

Jeg har bryllups bukett, og lillejenta skal slenge ut roseblader før min forlover går ned kirkegulvet rett etter henne, burde hun også hatt en corsage/vristarmbånd med blomster? Evnt en egen liten brudebukett..?

Hva skal deres forlovere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min forlover skal ha corsage på håndleddet. Både hun og jeg syntes det var hyggelig at hun også skulle ha blomster, og siden jeg har en kjole med litt slep og trenger henne til å hjelpe så fant vi ut at corsage ble enklere enn bukett.

Gjest roseduft
Skrevet

Min forlover skal ha corsage på håndleddet. Både hun og jeg syntes det var hyggelig at hun også skulle ha blomster, og siden jeg har en kjole med litt slep og trenger henne til å hjelpe så fant vi ut at corsage ble enklere enn bukett.

:) tror min forlover ønsker corsage til håndleddet.. Så da går jeg for det.. :)

Høres fornuftig ut at hun har ledige hender..

Håper bare jeg får til å lage det da, skal stå for alle blomsterdekorasjoner selv, men aldri lagd det før, så blir spennende..må nokk øve me en gang og to før den tid.. men etter å sett på klipp på youtube, så ser det ikke så vanskelig ut.. :) må bare anskaffe ett bånd..

Gjest lisha
Skrevet

lurer på å bruke en enkel rød rose jeg :)

(siden jeg skal ha rød rosebukett)

Gjest roseduft
Skrevet

lurer på å bruke en enkel rød rose jeg :)

(siden jeg skal ha rød rosebukett)

Det er også pent :) evnt 3 stk som er bundet sammen med silkebånd rundt.. det er så mye fint !

Ei som hadde peoner som blomster i sin bukett, så hadde forloveren en enkelt stilket peon hun bar på vei inn.. Aldeles nydelig :) enkle er ofte det beste mener nå jeg :) :)

Skrevet

Nei, hun hadde ingenting.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, men så skal jeg ha mannlig forlover, så vi får finne noe annet lurt der tenker jeg.

Skrevet

Da jeg var forlover spurte jeg om kanskje jeg kunne få en rose til å ha i håret. Og det synes bruden var en strålende ide. Søtt ble det også. (jeg sa jeg skulle kjøpe den selv, men det fikk jeg ikke.)

Jeg tror jeg skal spørre min forlover om hun vil ha noen blomster. Hun skal ha bunad på, så vi må se hva som passer.

Skrevet

jeg ser også for meg at min forlover kanskje kan ha en blomst i håret eller noe, men jeg har ikke bestemt meg. har ikke bestemt helt hva brudepikene skal heller, så det avhenger litt av det. og ikke minst avhenger det av hva forloveren ønsker seg selv :)

Gjest Adriane
Skrevet

Dette har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Jeg visste ikke at det var vanlig heller, hehe. Enda godt man plukker opp noen gode tips underveis! Jeg tror ganske enkelt jeg spør forloveren min jeg, om hun ønsker å ha noe, og i såfall hva. Har ikke tenkt på at brudepiken skal ha noe heller, men det bør hun kanskje ha? En minibukett eller noe? :vetikke:

• Liker 1
Gjest roseduft
Skrevet

Etter å ha googlet å sett på bilder, så er det veldig vanlig at brudepiker har en miniversjon av brudens bukett.. Eller corsage til håndleddet..

Tror min forlover vil gå for blomst i håret faktisk.. Det er jo utrolig romantisk og pent synes jeg :) skal høre med henne hva hun ønsker og foretrekker selv :)

Gjest Adriane
Skrevet

Da får jeg vurdere det. Brudepiken her kommer til å ha en rose"greie" som er festet på et belte på kjolen, samt hårpynt med småroser i samme farge. Usikker på om det da blir litt for mye med minibukett/corsage i tillegg, men får se litt på det og høre hva andre syns. Kan bli litt "sugar overload" :fnise:

Skrevet

kommer også litt an på hva slags kjole forloveren skal ha tenker jeg ... hun skal lissom passe sammen med seg selv hun også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...