Gå til innhold

Hvor er det best å prøve brudekjole?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Straks på tide å begynne å prøve kjoler. Skal gifte meg i sensommer, men kan ikke gjøre den endelige handelen før like før om jeg ikke faller for en med "reguleringsmuligheter" Har gått mye opp og ned i vekt og skal ta en mageplastikk om noen få uker. Den første tiden vil jeg jo være ganske hoven rundt magen. Føler likevel det er på tide å begynne å se på hva som passer meg. Vet jo hva jeg liker på bilder, men spørs om det ser likedan ut da det sitter på min kropp. . . .

Hvor anbefaler dere å prøve kjole på østlandet? Oslo og vestover mot Drammen og Hønefoss passer best i forhold til hvor jeg bor:) Har også skjønt at en del butikker har begynt å ta betalt for å prøve kjoler, noe jeg synes virker supersært. Så håper vel at det finnes noen med god service som ikke nødvendigvis skal ha en formue for å prøve.

Noen som vil dele sine erfaringer?

Anonym poster: 531f8c6c72c430846b8180103a31bc23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gode erfaringer med drammen brudesenter,de er sydamer så tilpassing er innlagt i prisen :) De har ikke all verdens utvalg, men fant flere jeg likte der. Bestilt kjolen min derfra selv :) Selve kjolen var tusen kroner dyrere enn i andre salonger, men når det er inkludert tilpassing synes jeg det var greit :)

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes bra ut! Skal til Drammen om to uker:)

Må man bestille time eller kan man bare komme innom?

Anonym poster: 531f8c6c72c430846b8180103a31bc23

Skrevet

Jeg ringte og sa ifra om tid, så er du sikker på at de har god tid til prøving :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke drøy det for lenge. Noen kjoler har flere måneders leveringstid.

Anonym poster: 26c9d35bec80b64bfcacec98ba81ad20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...