Gå til innhold

Hvorfor er det ikke Criminal Minds på TV2?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sesongen er da vel ikke over ennå? Den har jo akkurat begynt. Hvorfor sender ikke TV2 Criminal Minds, er det noen som vet?

Anonym poster: d3bae19e7a8642b9573c17fde434993c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er Torsdag kveld driiiiit. :sinna: De sa det forrige uke, at de setter CM på pause helt til starten av april for å sende det. Og det etter bare seks episoder med Criminal Minds. Utrolig irriterende!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med det da?? Jeg som hadde gledet meg til Criminal Minds ikveld. Nei, det har du rett i at var skikkelig irriterende!

Anonym poster: d3bae19e7a8642b9573c17fde434993c

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir rett og slett litt provosert. Hadde gleda meg i hele kveld til CM og så kommer disse fjasekoppene. Dritt.

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg ble også skikkelig sur da de sa det sist uke. Torsdag kveld fra Nydalen er et av mine mest mislikte programmer, også bare gjør de sånn. Syns de kunne gjort det på en annen måte, sendt et eller annet seinere på kvelden eller noe.

• Liker 2
Skrevet

De gjorde det samme i fjor. Flyttet litt rundt på tidspunkt, sendte noen episoder på Zebra, hoppet plutselig over sending en uke eller to - og da gjerne uten å varsle noe som helst på forhånd.

*måtte de ansvarlige bli tvunget til flere dagers non-stop visning av Teletubbies*

• Liker 4
Skrevet

Skulle ønske de hvertfall la de ut på sumo eller ga beskjed før. Kjøpte sumo kun for å se cm.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, dette er det dummeste jeg har vært med på. Skjønner da virkelig ikke hvorfor de stopper opp midt i en sesong? Har jo skjedd flere ganger, og jeg får ikke med meg når det begynner igjen osv. Så i "protest" har jeg nå sett resterende episoder på nett, jeg bare måtte få med meg hva som skjedde.

Anonym poster: 77577d3fc4b7ebe645e235122b3b4f9e

Skrevet

Ja, man går jo rundt og venter på ny sesong og gleder seg til den, og så blir alt stykka opp fordi en gjeng lissomkomikere skal fjase rundt og si noe om smilefjæs og surr. Sist var det jo litt cliffhanger også, hvordan skal jeg huske det om en måned?

Så mye for å være lovlydig og vente til det kommer på norske skjermer...

• Liker 3
Skrevet

Er det virkelig mulig?!

Da kunne de jo bare vente med sesongstarten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...