Syden Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Hunden min har skikkelig dårlig ånde.. Hun har ikke tannsten(det er jeg 110% sikker på) det lukter skikkelig ille når hun gjesper.. jeg lurer på hva dette kan være? noen som vet?
Syden Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2013 forstoppelse? Nei, det er det heller ikke. Har hatt normal avføring idag.
Sugerøret Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 kan være mat, eller magesekken som har problemer. Tannsykdom kan også lukte.
Gjest pærecider Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Kan være at hunden har noe trøbbel med magen. Terrierterroristen her får ekstra dårlig ånde og fiser mye hvis han er ekstra nervøs/usikker. Men ville anbefalt å gå til veterinær, kan være magen eller luftveissystemet. Vet ikke hvor stor hunden din er, men små hunder har ofte problemer med tennene. Men dentastix eller gulrøtter/tyggebein pleier å hjelpe, hvis problemet ligger i tennene/tannkjøttet.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #8 Skrevet 18. mars 2013 Kan være tennene, og det kan være magen. Ta en tur til veterinær Anonym poster: dd4c337d5124ab0f17e461aec933b7ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå