Gjest ung Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 hvor går grensa for å måtte/burde fortelle partneren sin om en annen fyr? altså!!! ::::: når er det sikkert at en annen legger ann på deg? er det ved å klappe og stryke? eller blir ikke det sett på som å legge ann på? ved å se en lenge dypt inn i øynene? når begge kan være nær hverandre og over intim grensen? eller kan alt dette være unødvendig å fortelle? jeg vet jeg ikke kommer til å være utro, men er liksom usikker på om jeg blir langt ann på av en tredje part...
Tusenfryd Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Du behøver kanskje ikke fortelle at andre legger an på deg, hvis dette ikke er naturlig i deres forhold. MEN, du burde ta et skritt tilbake og spørre deg selv hvorfor du tillater andre innenfor din intimsone og du har behov for å se en annen lenge og dypt inn i øynene. (du vet, ingen kan se deg dypt inn i øynene hvis du ser bort). Jeg tror grensen du bør se etter her, er den grensen du setter for deg selv.
Lovvi Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 enig med Tusenfryd,her. Først må du finne ut hvor dine egne grenser går. Man må forresten være to for å gi næring til en flørt........
Gjest ung Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 men du skjønner det har seg sånn at denne personen har en viss "makt" over meg, noe som gjør det hele litt vanskelig...
Lovvi Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Er det tilfeldigvis sjefen din? Hvis det er det, har jeg mer enn nok erfaring på akkurat det området......
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 men du skjønner det har seg sånn at denne personen har en viss "makt" over meg, noe som gjør det hele litt vanskelig... Dette høres ikke bra ut! Om du på noen måte føler deg presset av denne personen syns jeg du skal snakke med kjæresten din og gjerne med andre i nærheten av deg også. Sørg for at han ikke får deg opp i noen intim situasjon slik at du må oppleve noe dillemma og sett klare grenser for deg selv. Du har rett til å ikke bli presset til intimitet :-?
Gjest glamourgirl Skrevet 24. mars 2004 #7 Skrevet 24. mars 2004 :o Hvordan makt? Ingen har så stor makt over deg at de har rett til å gå over dine private grenser! Ingen!!
Gjest ung Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 makt på den måten at h*n er kiropraktoren min..
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #9 Skrevet 24. mars 2004 makt på den måten at h*n er kiropraktoren min.. Himmel! :-? Her er det bare å trekke gresa kjapt som f! Alt som føles mer enn naturlig er å tråkke over grensa - vær trygg på deg sjøl nå og si at du opplever at han er for nær. Det bør han takle! :evil:
Gjest Tristessa Skrevet 24. mars 2004 #11 Skrevet 24. mars 2004 Ja, finn en annen kiropraktor. Det er viktig å kunne stole og være sikker på en slik person! Tristessa - med en veldig dyktig kiropraktor i bakhånd
Gjest glamourgirl Skrevet 24. mars 2004 #12 Skrevet 24. mars 2004 Er det fordi kiropraktoren er en du er tiltrukket av, at du føler det slik? Egentlig skulle du ønske at... Hvis ikke, bytt kiropraktor og si til h*n hvorfor du bytter!
Lovvi Skrevet 24. mars 2004 #13 Skrevet 24. mars 2004 Jeg kom i den uheldige situasjonen at sjefen min bel forelsket i meg. JEg jobber i en bedrift hvor man aldri skal føle seg helt trygg på om man har jobb neste dag( utrolig men sant). Sjefen min begynte å skulle gi meg dyre gaver og en del frynsegoder(oppussing hjemme) ingen andre i bedriften hadde. På begynnelsen skal jeg innrømme at jeg ble smigret og syntes han var en veldig snill sjef som egentlig bare var snill. Det begynte å demre for meg da han satdig begynte å invitere meg med på avdelingsturer i utlandet(bare meg og han...) Jeg ba tilslutt om en medarbeidersamtale hvor jeg tok opp saken. Sa at jeg respekterte han som sjef og gjorde det klinkende klart at jeg ikke var interessert i noe mer. Han tok det på en fin måte og roet seg ned en god stund. Da vi skulle på Firmatur i utlandet drakk han seg full og da kom jo selvfølgelig hans sanne jeg frem...at han var forelsket i meg. Han var aldri ekkel, eller ufin...bare veldig innpåsliten. Jeg følte presset ved å være hyggelig og imøtekommende samtidig som at jeg ikke ville at skulle misforstå meg på noen måte. .. Dette pågikk i et og et halvt år. Jeg var hele tiden ærlig med kjæresten min om dette. Anbefaler deg å sette grenser med en gang. Om du føler press eller at han på en måte har makt over deg, skal du tenke på at han ikke under noen omstendigheter har lov til å misbruke sin stilling ovenfor deg. Ser nå at han ikke er sjefen din, men kiropraktoren din. Da skal du være klar over at det er DU som skal ha makta. Det er DU som bestemmer hvor grensene går.
Gjest ung Skrevet 24. mars 2004 #14 Skrevet 24. mars 2004 det er som du, lovvi, sier. man blir først smigret over "ekstra" pen behandling, kiropraktoren,må sies, prøver også å "være de stedene" jeg er ellers også.. først følte jeg dette også smigrende, men har fått en forståelse av at h*n ikke bare har meg "sånn".. Det ble vel egentlig først da øynene begynte å gli opp ordentlig.. dumme DUMME meg :oops: likevel kan bytting bli vanskelig siden jeg liksom ikke ikke bor i oslo.. men rimelig!! langt unna, og det blir ikke no snakk om å kunne bytte.. får vel prøve å snakke om det... flaut flaut- for hva hvis jeg har mistolket?
Lovvi Skrevet 24. mars 2004 #15 Skrevet 24. mars 2004 Nei nei nei!! Du trenger ikke å snakke med han om du er usikker på om du har mistolket! Da skal du heller være veldig reservert og klar i ditt kroppsspråk. Vis tydelig at du føler ubehag når han går for langt i sine vage tilnærmelser. Du kan jo ha med kjæresten din en gang....kom med et eller annet om at dere skal spise lunsj etter behandlingen, derfor fant dere ut at han like godt kunne vente til du er ferdig med behnadlingen. Hvis ikke kjæresten din kan være med, begynner du å fortelle kiropraktoren sånn tilfeldigvis at du gleder deg til etter behandlingen for da skal du treffe kjæresten din....fordi dere skal feire et eller annet jubileum for hvor lenge dere har vært sammen.... Vet dette høres ut som en feig og enkel løsning, men det kan kanskje være nok til å få denne kiropraktoren ned på jorda igjen..........samtidig som "ung" slipper unna ubehagelig samtale og frykt for å få slengt i trynet at hun nok må ha misforstått. Det er noe med autoritære personer...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #16 Skrevet 26. mars 2004 HVIS du tar avstand fra dette, så skifter du kiropraktor! Øyeblikkelig! :fy: Hvis du derimot nyter behandlingen, så skifter du ikke kiropraktor...":klø: MEN! Er du sikker på at du ikke har misforstått? Denne behandlingen vet jeg kan være veldig intim.... Og HVIS du har forstått dette riktig, så vet du nok at dette er utrolig uproffesjonelt fra hans side, og en mann i hans stilling, og dette kan han både miste jobben på, og være strafferettslig ansvarlig for......... :evil: Og videre så betyr dette for meg at han kan behandle andre kvinnelige pasienter på eksakt samme måte....som ikke er noe komplement...men derimot en undertrykkelse av kvinner generellt!!!!!!!!!!!!! Som han til alt overmål er utspekulert nok til å utnytte stillingen sin på.......... Du forstår da det??????????????????? :o Avslutt behandlingen, og skift til en kvinnelig kiropraktor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå