Gjest Freakingawesome Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Heisann, da prøver vi nettdating igjen. Det sies at man skal ha en ganske gjennomført å unik profil for å skille seg ut blandt massen å få napp. Spesielt ettersom jeg ikke er det damer vanligvis ser etter på nettet, da jeg verken tjener en haug med penger eller er høy å manndig. (165cm) Dette har jeg skrevet akuratt som jeg snakker, altså veldig ut av personligheten min. Om dette ikke funker så trur jeg virkelig at jeg gir opp Men vær ærlige folkens, all kritikk mottas med takk, både positiv å negativ. Vil legge til her at jeg ikke prøver å trekke til meg alt å alle, men heller dem som er litt like meg selv, Merker at noen har kommentert at jeg burde fjerne det med at jeg er et metallhue, jeg tenker som så at om en eller annen rosa bimbo får avsmak av musikksmaken min så er dette en risk jeg er villig til å ta Beskriv deg selv Hellu there Det er vel sånn ca nå jeg skal skrive noe sykt kult noe om hvor vanvittig aktiv jeg er, hvor mye jeg elsker skog og mark å hvor mange fjelltopper jeg har besteget. Mount Everest er null stress lizzååm!! Jokes aside, jeg heter Philip å ble født i oktober 1990 (go 90's kids!) Født på østlandet men endte av en eller annen merkelig grunn opp i Kristiansand, her stortrives jeg selv om dialekta er en smule weird, u know, blaaude konsonantår! Så var det å beskrive resten av meg da, hmm hvor skal jeg begynne? Jeg er en ganske laid back fyr med et nokså positivt syn på livet, dette til tross for at jeg har vært ute i mer enn en regnværsdag, gidder ikke å la negative tanker forpeste livet mitt, man får bare ett å burde gjøre det beste ut av det. Humoren min er i følge meg selv top notch, jeg greier som oftest å få selv de mest sure til å le om jeg bare legger litt effort i det, skal sies at humoren min heller mot det mørke og sarkastiske da, så om det ikke er din cup of tea så kan du se på dette som et stort neonopplyst warning sign Som dere sikkert har merket så har jeg også en plagsom uvane av å slenge alt for mange engelske ord inn i det jeg skriver, men fortvil ei for dette er ikke min eneste uvane, jeg stikker også av med hele dyna når jeg sover. Åja så er jeg også et metallhue av dimensjoner! + i boka om du også liker metal, men det er ikke et krav Ellers så mener jeg bestemt at jeg er en som er verdt å bli kjent med så hvorfor ikke si hei? Beskriv hva du driver med Studerer for tiden, eller det vil si at jeg tar opp media igjen via et privatgymnas, valgte dessverre feil linje på VGS og prøver nå å rette opp i dette, vil gjerne utdanne meg innen journalistikk da jeg mener at den eneste måten å få utrykt seg på er via media. Ellers er jeg fryktelig glad i musikk å går ingen steder uten at plugsa følger med, er mest punk, rock og metal det går i men jeg takler det aller meste så lenge du ikke tvinger meg til å høre på hip-hop Så det å få meg med på konserter blir ikke noe problem, blir vel heller jeg som drar deg med Har også startet med BMX og synes dette er utrolig morsomt kommer til å fortsette med dette til kroppen min ikke takler mer juling. jeg prøver også og lære meg å spille gitar men foreløpig høres det mer ut som kattetortur enn noe annet, men det kommer seg. Matlaging er også gøy og jeg synes at jeg er relativt dyktig på dette, har iallefall bare fått skryt så langt, oppvasken however er en annen historie, men sett på In Flames og skru lyden på fullt så overlever jeg den også. Ellers så er jeg glad i fotografering, trommer, gaming, og generelt henge med venner å bare snakke shit Fart er noe jeg tror jeg er avhengig av (finnes det avvenningskurs for slikt?) alt som går fort er morsomt end of story så av den grunn har jeg veldig lyst på motorsykkel lappen og har forhåpentligvis denne i boks før jeg blir alt for gammel En fest tar jeg om jeg er i humør til det hva ser du etter? Så, hva er det jeg ser etter? Synes det er veldig vanskelig å beskrive drømmedama men kan iallfall skrive ned egenskaper jeg setter pris på Personlighet er veldig viktig, en interessant personlighet med en god sans for humor kommer du langt med hos meg. Om du i tillegg er spontan, energisk og eventyrlysten så blir det noen stjerner til i boka, Er bra om hun ikke er helt blåst i hodet, jeg trenger en jente som jeg kan lære noe av, trenger å bli utfordret, jeg kjeder meg desverre alt for lett når ting blir for monotont, Så brunkrem bimboer uten andre tanker en festing, sminke, puling, veskehunder og hvem som er kjekkest i paradise hotell kan klikke seg videre, her finner dere ingenting. Er også fint om hun har sitt eget privatliv ved siden av livet i forholdet, sånn at vi ikke hele tiden er oppe i hverandre, misforstå meg rett, jeg liker kos like mye som alle andre men det kan bli litt for mye om hun blir helt avhengig av meg. Resten får kjemien bestemme Takker for alle inputs, Endret 7. mars 2013 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Utrolig slitsom tekst. For mye info og for muntlig språk. Men det største problemet er de første avsnittene. Du må huske at de første setningene dukker opp i søk, så du må bruke de til å introdusere deg selv, ikke flåse om tur i skog og mark. Anonym poster: 1f1b500cab7e47c5a7084a550d04d347 11
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Ehm. Javel. Anonym poster: ebc68cfda6410fc8920430053b0ea7e6 4
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Ehm. Javel. Anonym poster: ebc68cfda6410fc8920430053b0ea7e6 Oh yeah,
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 hei, nå har jeg lest profilen din. Kjempebra med humor. Du virker som en artig fyr . Jeg hadde villet tone ned litt på dette med metal og det med å rette opp i karakterer. Også , ikke laid bac, mange damer (deriblandt meg) vil tolke dette som lat;-) Avhengig av fart hadde jeg heller ikke ville framheve i en profil. Til syvende og sist vil vi damer ha en rolig mann som kan være med å forsørge en familie og barn. Eller virker du som en morsom fyr :-) Håper ikke dette ble for negativt og lykke til. Anonym poster: 40159b6517783ca0d8e629dcc7702a55 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Utrolig slitsom tekst. For mye info og for muntlig språk. Men det største problemet er de første avsnittene. Du må huske at de første setningene dukker opp i søk, så du må bruke de til å introdusere deg selv, ikke flåse om tur i skog og mark. Anonym poster: 1f1b500cab7e47c5a7084a550d04d347 Yeah, tanken har slått meg, jeg kan sikkert kutte litt ned her å der.
Claudette Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Det blir for myje å lese, og det fungere mot si hensikt at du prøver være humoristisk og morsom. Det fungerer nok best i direkte tale, ikke i skrift. Kutt ut engelske låneord, de blir billige. 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 "jeg stikker også av med hele dyna når jeg sover." - ikke greit, jeg skal ha dyna! Åja så er jeg også et metallhue av dimensjoner! -Der mista jeg interessen med en gang. jeg mener at den eneste måten å få utrykt seg på er via media -Feil! går ingen steder uten at plugsa følger med -Ikke bra, viser at du ikke snakker med folk på gata/er tilgjengelig sett på In Flames og skru lyden på fullt så overlever jeg den også. - Ingen in flames, og oppvasken skal gjøre med glede! gaming -Ikke skriv dette på profilen med mindre du vil ha en gamerjente. Dette er MIN personlige mening. Lykke til! Hørtes ut som en grei og koselig gutt ellers Anonym poster: 0e5555d8ddc190d8db8168aade9d6ffd 5
Gjest uAnonymbruker Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Jeg syns det var helt greit jeg. Hadde du droppet de engelske ordene så hadde jeg sikkert skrevet til deg.. om jeg var yngre. Og dropp ordet "plugsa" og setningen "go 90`s kids" og avsnittet der du gjør narr av bløte konsonanter. herregud Jeg liker forresten den lange teksten! (og interessene dine. Jeg hadde skrevet til deg ) Endret 7. mars 2013 av uAnonymbruker 8
Skjoldmøy Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 tl;dr Jeg stoppa på Hellu there Den åpningen forteller meg at du høyst sannsynlig blander dårlig norsk, dårlig engelsk og SMS-språk etter eget forgodtbefinnende. Komplett uinteressant, med andre ord. 12
lashara Skrevet 7. mars 2013 #12 Skrevet 7. mars 2013 nja...synest det var en bra tekst.. Humor, sjarmerende og selvsikker. Men ville kuttet ut alle engelske ordene og den delen med mørk og sarkastisk humor. Det holder med at du skriver at du har humor. Tror mørks og sarkastisk må oppleves. Det kan fort høres veldig negativt ut sort på hvitt. med unntak av alle engelske ordene så synest jeg ikke teksten var slitsom som en annen nevnte. Kanskje legge til at folk trives i ditt selskap? (gjerne med samme sjarm og humor) Det blir litt mere fristende å gå på date med en som virker å være (og selvfølgelig er) utadvendt og trivelig
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 Bra kritikk så langt, takker alle sammen, Jeg skriver som sagt som jeg snakker. Antar jeg er ganske slitsom å høre på da, haha ^^
Gjest Euforia Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 Nå er jeg sær, det vet jeg, men med en gang jeg ser at en person har og/å-feil, så blir vedkommende uaktuell med en gang ... 8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #15 Skrevet 7. mars 2013 Drop den 90's kids greia. Jeg som er bare ett år eldre får litt sånn, "yiiikes så ung" da jeg leste det. Anonym poster: e9765c49fdd719167b6b22e7da930e03 6
lashara Skrevet 7. mars 2013 #16 Skrevet 7. mars 2013 (endret) det med metal-head får damer fort negative assosiasjoner til.. Endret 7. mars 2013 av lashara 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #17 Skrevet 7. mars 2013 Hadde hoppet over profilen din. For mye norsk ænglish, for mye tull, virker som du prøver for hardt. Anonym poster: e64e92a0457c8353ac08840d6f31eb18 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 det med metal-head får damer fort negative assosiasjoner til.. tsktsk, ikke om man er metaldame selv. Da er det pluss i boken. Anonym poster: e9765c49fdd719167b6b22e7da930e03 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 7. mars 2013 #19 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Tja, nå prøver jeg jo å trekke til meg de som er litt like megselv, Om en å annen rosa bimbo får avsmak av musikksmaken min er det en risk jeg er villig til å ta så desp er jeg virkelig ikke. Endret 7. mars 2013 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #20 Skrevet 7. mars 2013 Syntes det var irriterende ''fjortis-aktig''. Beskriv deg selv uten å overdrive med disse låneordene. Vær direkte. Anonym poster: e31490b6076b0cfa45b7a5add399ef90 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå