Gå til innhold

En på jobben legger seg etter ekstrahjelpen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På jobben så har vi fått inn en ung jente på 17 år som jobber hos oss noen dager i uka. Hun ser yngre ut og er veldig søt, men sier lite til de andre ansatte. Men hun har fått god kontakt med en kollega som er 35 år. Jeg ser at han flørter veldig med henne og tar på henne og de har fått god kontakt. Hun viker ikke avvisende til han. Tror dere det er noe på gang, eller bare uskyldig flørt? Burde jeg si eller gjøre noe? Jeg er venn med han på facebook og kan ikke se at de er venner der og tror ikke de møtes utenom jobben.

Anonym poster: d518a73870a56e06740fc2c50d55bd71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre dere har regler mot forhold på arbeidsplassen, kan jeg ikke helt se hvorfor dette er noe du mener du har noe med? Man kan mene hva man vil om 35-åringer som legger seg etter 17-åringer, men det er faktisk lovlig så lenge hun synes det er greit selv, altså så lenge det ikke dreier seg om seksuell trakassering/misbruk av stilling. Men det høres ikke slik ut slik du beskriver det.

Anonym poster: d42b6683e400a960712231126f595814

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre henne om hun synes det er greit? Hvis ikke bør du si fra til verneombudet på arbeidsplassen.

Anonym poster: 211c5ac8362e38bbc03376389341c261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På jobben så har vi fått inn en ung jente på 17 år som jobber hos oss noen dager i uka. Hun ser yngre ut og er veldig søt, men sier lite til de andre ansatte. Men hun har fått god kontakt med en kollega som er 35 år. Jeg ser at han flørter veldig med henne og tar på henne og de har fått god kontakt. Hun viker ikke avvisende til han. Tror dere det er noe på gang, eller bare uskyldig flørt? Burde jeg si eller gjøre noe? Jeg er venn med han på facebook og kan ikke se at de er venner der og tror ikke de møtes utenom jobben.

Er du sjalu på den søte ekstrahjelpen? Det høres nesten slik ut. På sommeren der jeg arbeider, får vi inn en del nydelige jenter som vasker.......klart man flørter med de, og koser med de!!!!

Anonym poster: c32603a1cd0036a45edae46921875bdd

• Liker 4
Gjest Lincoln
Skrevet

Du kan jo spørre henne om hun synes det er greit? Hvis ikke bør du si fra til verneombudet på arbeidsplassen.

Eventuelt kan man passe sine egne saker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt kan man passe sine egne saker.

Hun er 17 år! Folk er altfor flinke til å passe sine egne saker. Og med litt antenner skjønner man jo om det er greit. Ved tvil bør man bry seg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du spøker ts.

Anonym poster: 6aa9ed8239518f9d2f17b6d8c2073816

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei hvorfor skulle jeg spøke? Ja jeg er kanskje litt sjalu..

Har også lagt merke til at han flørter med fjortisjenter. Jeg vet ikke nøyakitig hvor gamle de er, men tipper rundt 14-15 år. Men det er de som kommer inn og begynner å snakke med han da. Men jeg ser at han ofte ser på unge jenter med sult i blikket. Men jeg har vel ikke noe med det siden vi ikke er sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Har også lagt merke til at han flørter med fjortisjenter. Jeg vet ikke nøyakitig hvor gamle de er, men tipper rundt 14-15 år. Men det er de som kommer inn og begynner å snakke med han da. Men jeg ser at han ofte ser på unge jenter med sult i blikket. Men jeg har vel ikke noe med det siden vi ikke er sammen.

Jobber du i butikk?

Anonym poster: 0131f79e48bd8c4d26cfc9026ec4af29

Gjest Beano
Skrevet

Syntes det er ekkelt at en 35-år gammel mann flørter med så unge jenter. Det er kanskje lovlig når man er 16 år men syntes at det fortsatt er perverst.

• Liker 5
Skrevet

Om hun er ung og søt, vil hun nok oppleve mange eldre menn som flørter med henne. Bare å venne seg til det med èn gang ;)

Du kan jo bare spørre henne på en spøkende måte, for å se hvordan hun reagerer.

Hun syns kanskje det kan være litt ubehagelig med han, men som sagt, det er bare å venne seg til.

Jeg tror virkelig ikke du trenger å gjøre noe med saken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja vi jobber i butikk og i nærheten av en skole, så da kommer det mange elver får å handle brus og snop. Jeg spurte henne om hun flørter med han og da bare smilte hun og svarte ikke.

Skrevet

Bare la de drive på. Er jo ikke noe du har noe med, og med tanke på reaksjonen så tror jeg hun er helt med på det, hun også. Selv om det er bittelitt perverst da, det må jeg si!

• Liker 2
Skrevet

pass dine egne saker du TS.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Er du sjalu på den søte ekstrahjelpen? Det høres nesten slik ut. På sommeren der jeg arbeider, får vi inn en del nydelige jenter som vasker.......klart man flørter med de, og koser med de!!!!

Anonym poster: c32603a1cd0036a45edae46921875bdd

Det gjør man ikke nei, man holder avstand og alt er kollegialt.

Til TS: Jeg ville avbrudt dem og sett på ham med styggøyne, men spurt humoristisk om han var en griskaill som ikke klarer å oppføre seg proffesjonelt til de yngre menneskene.

Når man er på jobb så må folk få fred, rett og slett.

Endret av Gjest
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

oh my gad, i dag så tok han nesen si helt oppi nesa hennes og han sryker henne på kinnet, men hun smiler og liker det tydeligvis. Han har også holdt rundt henne og *kommet borti" puppene hennes og koser med håret hennes.

• Liker 1
Skrevet (endret)

oh my gad, i dag så tok han nesen si helt oppi nesa hennes og han sryker henne på kinnet, men hun smiler og liker det tydeligvis. Han har også holdt rundt henne og *kommet borti" puppene hennes og koser med håret hennes.

Synd for deg og kjekt for de to som liker det. Get over it.

Endret av lashara
  • Liker 1
Gjest Beano
Skrevet (endret)

Æsj, sier jeg bare. Han går langt over grensen. Men har denne mannen en viktig stilling i butikken? Hvis ja, kan det være grunnen til at hun ikke bryr seg om det han gjør for å få ekstra goder.

Endret av Beano
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hun er jo lovlig og hun har ikke sagt noe om at hun ikke liker det, så kanskje jeg bare skal passe mine egne saker.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Hey, gjør noe. Du må regne med at jentungen selv ikke klarer/våger å sette grensene.

En ting er en klem i ny og ne, men liksom komme borti puppene hennes er godt over grensen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...