Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden januar gått ned masse i cm. Mistet 8 cm på mage, 4 cm på midje, 4 cm på rumpe og 3 cm på lår. Men vekten rikker seg nesten ikke. Har bar egått ned 2 kg. Hva kommer dette av? Når jeg mister så mye fett burde ikke vekten gå ned og?

Anonym poster: 4c709249d213956ae183a9d409ff6079

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vekten kan være ødelagt. :fnise:

Jeg gikk ned ca. 10-20cm over hele kroppen og vekten rikker seg ikke.

Anonym poster: 541dc378b5717fd0dde88d1c6cbab822

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden januar gått ned masse i cm. Mistet 8 cm på mage, 4 cm på midje, 4 cm på rumpe og 3 cm på lår. Men vekten rikker seg nesten ikke. Har bar egått ned 2 kg. Hva kommer dette av? Når jeg mister så mye fett burde ikke vekten gå ned og?

Anonym poster: 4c709249d213956ae183a9d409ff6079

Hva er forskjell på mage og midje?

Anonym poster: 4e390b9e7ada587cbae36f7401fa02eb

Skrevet

Hva er forskjell på mage og midje?

Anonym poster: 4e390b9e7ada587cbae36f7401fa02eb

Magen er tykkest og midjen er tynnest, tror jeg?

Gjest *Maja*
Skrevet

Mage rundt navlen, midje under ribbeina.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd det samme selv. Har ikke mista så mye som deg, men nærmer seg 4cm rundt midjen nå. Nå tør jeg ikke veie meg igjen før det har forsvunnet flere cm, sånn at jeg virkelig ikke kan være i tvil! :P

Anonym poster: 9e13f4ecfce06f80fa5b2cc0a0ff187e

Skrevet

Kanskje det er vann? De fleste finner ut at de er meget oppblåste.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke når man mister cm også på armer og lår og generelt ser tynnere ut f.eks over skuldre/bringe vel?

Skrevet

Du har strammet opp kroppen. Vekta er nemlig ikke avgjørende. Mange som går opp i vekt, men som blir slankere samtidig, hvis det høres logisk ut? Jeg kan gå ned 1 buksestørrelse og fortsatt veie det samme som i buksestørrelsen over. Og du vil se at jeg ser slankere ut.

Så drit i vekta:)

Gjest O___o
Skrevet

Dette besvarer spørsmålet ditt igrunn ganske bra:

fatmuscle.jpg

Skrevet

Mage rundt navlen, midje under ribbeina.

Det kan vel ikke være riktig vel? Eller det jeg trodde var midjen ligger hvert fall bare 1-2 cm over navlen hos meg. Altså det smaleste punktet på magen? Eller er det slik at man måler midjen på det smaleste og så magen 2 cm lengre ned der navlen er :)? Ble skikkelig usikker nå jeg.

Gjest *Maja*
Skrevet

Det kan vel ikke være riktig vel? Eller det jeg trodde var midjen ligger hvert fall bare 1-2 cm over navlen hos meg. Altså det smaleste punktet på magen? Eller er det slik at man måler midjen på det smaleste og så magen 2 cm lengre ned der navlen er :)? Ble skikkelig usikker nå jeg.

Er ca det samme :)

post-29760-0-77205700-1362818272_thumb.j

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man måler på det samme stedet hver gang så har det vel ikke noe å si hva det heter eller hvor det er.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...