Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en treningsnarkoman av en kjæreste, og han skulle gjerne ha trent hver dag. Han vil gjerne jeg skal være med, men jeg har aldri trent noe særlig i hele mitt liv. Jeg har så veldig gjerne lyst til å bli sprek og kunne løpe og sykle sammen med mannen min. Men hvordan får jeg motivasjon til å få opp formen? Jeg kommer meg ikke opp av sofaen og ut i marka uten kjæresten. Hjelp?

- Alt for avhengig kjæreste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lett å gi tips om dette, fordi det avhenger mye av hvordan du er som person.

Det eneste tipset jeg kan gi er at du leter etter en eller flere motivasjonsfaktorer som "treffer" deg. Det kan være alt i fra at du trener på egenhånd for å kunne overraske kjæresten din, til at du virkelig finner ut at en bedre helse (mer fysisk aktivitet) vil forbedre din egen livskvalitet.

Uansett, bør du forsøke å finne ut hva som kan motivere deg!

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Motivasjonen er ikke noe som bare dukker opp. Den må jobbes for - hele tiden. Det er tyngst i begynnelsen. Men det beste er å begynne smått. Si til seg selv at man kan prøve litt og gi seg før det blir for tungt. Etter hvert får man mer motivasjon til å presse seg mer og mer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...