Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Så, nå har jeg testet den, og jeg LIKER den faktisk! Jeg kjøpte den i medium, og for min ikke helt bleke hud passer den perfekt. Resultatet blir medium, ikke dekkende, og den inneholder bittesmå skimmerpartikler. Enda et pluss er at den har SPF 15 i form av sinkoksid, som jeg ikke reagerer på, i motsetning til kjemiske solfiltre.

Jeg HATER dekkende foundations, så denne vil nok bli fast inventar hos meg. For en normal hud er den sikkert nok alene, men jeg bruker fuktighetskrem under.

Men som sagt, den dekker ikke noe som helst, så passer nok best for en hud som fra før er ganske jevn.

Så My, hva tror du :wink: ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Jo Ethereal nå skal du høre... :wink:

Syns den høres super ut for de med "fin" hud, men hvis den ikke dekker noe som helst blir det fortsatt foundation på meg!

Skal bestille Derm. sin i 1G, men de er fri for den på SN nå.

Kanskje like greit, så får jeg brukt opp mer av min Cream Finish som jo er nesten full...

(Men det irriterer meg at jeg ikke kjøpte Derm. sin, da jeg leste på ingredienslista på Cream Finish at det er mineralolje iden :o )

Så nå "må" jeg liksom bruke mer av den, koster jo 300 så litt dumt å bare kaste den :-?

Skrevet

Jeg fikk en prøve på denne hos hudpleieren og forelsket meg totalt! Har du kjøpt den hos hudpleier Etheral, eller er den på noen av nettbutikkene (har ikke funnet den på SN eller LF nemlig)?

Gjest Ethereal
Skrevet

Og 1G er rett farge? Jeg fikk noen prøver på Treatment Foundation hos hudpleier, men alle fargene var "skitne" syntes jeg...

Hva slags farge har du i Kanebo? Jeg har en som heter warm beige, tror jeg (men jeg bruker den knapt til annet enn concealer, eller hvis jeg har et tørrhetsutbrudd).

Gjest Cuddly
Skrevet

Cola Girl, de har den på SN.

Make UP -> D -> Derm. treatment found.

Og Ethereal, jeg håper 1G er rett.

Da jeg fikk tilsendt prøver fra Tekon var dem fri for den, men 1 ble for rosa.

Jeg bruker Soft Beige på CF, den er lys og helt perfekt, men mistenker den for å blokke porene og gjøre vondt verre.

Tørr hud og kviser = slitsom kombinasjon :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...