Lumiere Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Historien om vår vei mot en liten baby fortsetter; er helt i startgropa når det gjelder prøving, og har mange spørsmål!!! Går rett på sak; og dere får unnskylde direktheten: I helgen, dvs. på fredag og lørdag hadde jeg synlig EL-slim (den typen som kan dras flerfoldige centimeter). Ifølge syklusen min skulle EL være på søndag. Idag er det 3 dager siden søndag, og jeg er fremdeles våt i trusa; dvs. jeg har en følelse av at mensen kommer i hvert øyeblikk. Vi koste oss natt til mandag - kan det være spermier som er på vei ut, som forårsaker fuktigheten? Har aldri opplevd å ha vært "våt" så lenge etter Fint om jeg får et svar på dette; ivrig som jeg er leter jeg allerede etter tegn :-) Klem fra Lumiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Jøss!!! :o Det er det rareste... Det er nesten som om jeg skulle skrevet det selv! Bortsett fra at jeg har vært litt omvendt - forventet EL fredag/lørdag, og begynte med all denne fuktigheten på søndag... Lurer også på hva dette kan være - har aldri opplevd lignende... (har heller aldri oppdaget noe EL-slim tidligere, men vet at jeg har hatt EL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Håper virkelig at noen kan svare meg og Nightgirl!!! Lumiere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Det var selvsagt jeg, Lumiere, som for anledningen opptrådde som gjest på min egen tråd (...ble så ivrig på å svare at jeg glemte å logge meg inn!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightgrl Skrevet 25. mars 2004 #5 Del Skrevet 25. mars 2004 Er visst ingen som har det som oss, Lumiere! Jaja, det var vel ikke noe farlig akkurat - jeg var bare litt nysgjerrig på hva det kom av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 26. mars 2004 #6 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er det helt sikkert det da Nei.... jeg tror det er noe med den situasjone vi er oppe her, at vi blir mer og mer bevist på de signalene og reaksjonene kroppen har. Det er helt sikkert mange av de samme signalene som er der hele tiden, men som vi ikke har vært oppmerksom på bare. Leste forresten [url=http://www.snartgravid.com/html/artikleregg.asp]HER om slimtypene. Dette er ihvertfall noe jeg ikke har tenkt så mye over. Jaja, truseinnlegg og vått i dag ja, også ferdig med den tanken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå