Gå til innhold

Sex med mann med stor mage- tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har jevnlig sex med en mann med stor mage, og kunne trengt tips til ulike stillinger som fungerer. Har bare hatt "misjonær" hvor jeg har føttene på skuldrene hans, og begynner å bli litt lei av den stillingen.

Noen som kan hjelpe? Er veldig glad i sex og liker å variere :) Er selv en normalvektig kvinne. Magen hans er ikke sånn mjuk og bevegelig heller, den er veldig hard på en måte.. så vanskelig å flytte og løfte på den :P

Legger ved bilde av sånn ca. hvor stor mage han har. (Han er nærmere 30 år)

post-37809-0-36102600-1362678296_thumb.j

Anonym poster: 2f3b54f12577b42cacb9f1dcd6e981d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hjelpes....

Anonym poster: f302058a3e9b8378cbfe855b2ec19334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogmann

Hard stor mage..bukfett. Det mest usunne av alt fett. Hva med å nekte fyren sex til han har slanket deg? På sikt gir det nok dere det beste sexlivet..og jeg vil legge vekt på "livet", da fyren kanskje har en mulighet til å overleve 40års dagen sin.

Dessuten blir jo tissen lenger når man slanker seg. Bra incentiv for å gjøre noe med saken spør du meg!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å la magen hans hvile på rompa de, når han tar deg i doggy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy er nok en stilling som kan fungere bedre for dere. Eller sex stående generelt med deg litt foroverlent, mot en vegg, over sofakanten, mot kjøkkenbenken eller lignende. Oralsex er jo også en god ting, eller å bruke hender på hverandre. Variere med å bare onanere sammen fra tid til annen. Du kan jo også sitte oppå han hvis det er mulig for deg om han ligger rett ut på ryggen. Om det er lettere kan du være på toppen, men at du har snudd deg så du rir han med baken mot hans mage.

Bruke leketøy på hverandre, massasjer osv kan jo også være et tips. Det er vel det jeg kan komme på nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange muligheter ...

En variant av misjonæren kan være at han sitter på kne mellom bena dine med overkroppen oppreist og støtter seg på hendene. Doggy som Seaword anbefaler kan være flott, når du står på kne og han er bak deg får du fin tilgang til klitoris også. Deg-på-topp (cowgirl) kan kanskje gå fint begge veier, altså også dersom du sitter med ansiktet mot ham og lener deg litt bakover med støtte på hendene. Det vanligste er vel at hun sitter på kne, men dersom magen hans ikke er i veien, kan du også sitte på hælene. Uansett er det fin mosjon.

Dere kan ha glede av å ligge i T også. Du ligger på ryggen med knærne opp, han ligger på siden på tvers av sengen og kommer inn i deg fra baksiden. Når han er på plass, hviler du hælene mot lakenet, én bak korsryggen hans og én bak lårene. Her ligger dere ikke så tett, men dere får fin blikkontakt og kan holde hverandre i hånden, for eksempel. Du får fri adgang til klitoris og han får se hvordan du koser deg, kanskje helt til orgasme. Det vil han sikkert like godt.

En annen mulighet er at du ligger på ryggen med baken på sengekanten og hælene i gulvet. Han står på knærne på gulvet (eller helst en pute). Du kan ha en pute under enden for å tilpasse høyden og få en best mulig vinkel for penetreringen.

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Menn med stor mage bør skytes. Duger ikke til sex.

Anonym poster: 32c7d1f0de25788671ed7897dcde4585

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard stor mage..bukfett. Det mest usunne av alt fett. Hva med å nekte fyren sex til han har slanket deg? På sikt gir det nok dere det beste sexlivet..og jeg vil legge vekt på "livet", da fyren kanskje har en mulighet til å overleve 40års dagen sin.

Dessuten blir jo tissen lenger når man slanker seg. Bra incentiv for å gjøre noe med saken spør du meg!

Jeg ville heller hatt så mye sex at han raste ned i vekt og det funker sikkert best i stillinger der han må anstrenge seg litt. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...