kjekken45 Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 (endret) trenger hjelp er gift med ei fra annet land søstra hennes kommenterte til meg på facebook hvorfor eg ikke har bilde av søstra hennes på forsiden altså profilbilde, så svarer eg ho hvorfor ho ikke spør søstra si hvorfor ho ikke har bilde av meg på sin side men har ikke fått svar. dette sa eg til kona mi eg forstår ikke hvorfor ho blander seg.og ho ble sint på meg ,familien hennes er sint på ho fordi ho bryr seg meir om dyr en sønnen hennes eg sa det samme til kona mi da ble ho sint og ville skilles,hvorfor kan ikke eg svare søstra uten at kona mi blir sint hvorfor?. eg har vært for familien hennes alltid og hjelpt dem,har kjøpt dem ny pc,oppvaskemaskin,vaskemaskin,surrondanlegg.og andre ting eg gjorde det for å hjelpe dem for dem har ikke penger,gitt kona mi penger for å pusse opp leiligheta men blir ikke setta pris på. alle sier eg er for snill og må være forsiktig men eg har alltid setta andre foran meg har bestandig tenkt på meg selv til slutt. har tatt vare på faren hennes når dem er her,tatt med på fisketurer og alt mulig. til og med da vi var å handla så la han tilbake ting i hylla eg bare stod å gapte og spurte kona mi hva slags oppførsel det var av faren hennes. han respekterte meg ikke i det heile tatt her i Norge. men eg respekterer han selv da vi var i heimlandet hennes. hva eg skal gjøre?føler meg sliten gjør mitt beste men ikke godt nok:( nei eg gjorde ikke det for å kjøpe kjærlighet eg er bare slik hva skal eg gjøre? eg kan ikke vise følelser ho sier eg må være tøff og være mann,men hva er galt å vise følelser? det viser hva slags menneske man er. faren hennes har lært henne å være tøff og ikke vise følelser,er det galt med meg eller? kan noen gi meg gode råd for eg er sliten no.... Endret 7. mars 2013 av kjekken45
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 da ble ho sint og ville skilles Om jeg var deg ville jeg oppfylt ønsket hennes. Anonym poster: e4f7109ea8f82b68b0649140078e5709
kjekken45 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2013 ja det er et rot det er derfor eg trenger tips om hva eg skal gjøre. er kun et menneske ikke noe robot,men fortjener ikke å bli behandlet slik.
kjekken45 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2013 har gjordt det,det er jo derfor at eg søker råd her om hva eg skal gjøre.
Gjest Animula Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Det høres ikke ut som noen god situasjon for deg, og det høres ut som det er merkelig mye vekt på hva eller hvem man har bilde av på facebook. At du ikke har bilde av kona på facebook høres ut som en dårlig grunn til å si at man vil skilles (hvis jeg forsto dette riktig). Hvis hun ikke mener det er det en følelsesmessig hersketeknikk og noe å være obs på. Jeg vet ikke hva du skal gjøre, men hvis en så tilsynelatende liten ting får så store konsekvenser så virker det som det er noe annet som er galt, eller at det er store kulturforskjeller mellom dere og noe som man trenger å snakke seg gjennom. Det høres ut som du føler deg litt utnyttet eller ikke respektert av familien hennes også. Det er ikke galt av en mann å vise følelser, det er da vanlig og normalt her. Det kommer vel kanskje an på hvor mye, selv her i Norge så er det vel vanligere at menn viser mindre følelser enn kvinner, men likevel. Du er ikke mindre mann av den grunn, men det kan være kona di og familien hennes oppfatning pga kulturforskjeller. I et seriøst forhold eller ekteskap må man 'forhandle' og kompromissere seg gjennom ulikhetene, og begge må være villige til dette samt ha toleranse. Kanskje ekteskapsrådgivning kan være en god ide?
kjekken45 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2013 (endret) hei takk skal du ha,ja er nok kulturforskjell for eg vet ho har aldri vært utro eller noe ho er i mot det som er veldig bra. men ho liker å ha kontroll,å ha sterk personlighet er ikke alltid bra for da ser man ikke feilene sine selv og er snar å legge skylda på den andre part. hvis eg gjør eller sier noe galt så innrømmer eg det,men ho innrømmer ikkje at ho har galt. eg vil være i lag med ho eg elsker ho og ho elsker meg og. ho sa til og med at ho er mer glad i dyr en mennesker hva sier det om ho? eg prøver å forstå ho,greit det er kulturforskjell mellom oss men det er ingen unnskyldning for å behandle meg slik. Endret 7. mars 2013 av kjekken45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå